fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
סטפן
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דוגרי לפני כולם: רכבנו על הטי מקס החדש

דוגרי לפני כולם: רכבנו על הטי מקס החדש

צילום: אריק רוזנבלום

ערך: גבב    בוחן: סטפן אבנדיצ'י

אופנועים חדשים רבים הוצגו לשנת הדגם 2015 אולם את רוב השוק הישראלי עניין בעיקר קטנוע – ימאהה טי מקס, המקסי סקוטר המצליח מכולם שעבר שינויים ל-2015 ומאז הוצג בתערוכת מילאנו בנובמבר ממתינים לו רבים בישראל. בשינויים: תאורת לד, מסכת חזית חדשה עם מגן רוח משופר, קליפר בלם קדמי רדיאלי, מפתח התנעה אלחוטית "ללא מפתח" – כשברור כי השינוי העיקרי בטי מקס החדש הוא התקנת מזלג הפוך 41 מ"מ. מדובר בצעד נדרש, למרות שלדת האופנוע עם שני משולשי היגוי בה מתהדר המקס, הרי שהמזלג הרגיל הרגיש פחות ופחות טוב על הטי מקס במיוחד מאז עברה השילדה לאלומיניום ב-2008 וכוח המנוע עלה לאחר הגדלת הנפח ל-530 סמ"ק ב-2012.

איך זה עובד? במקרה יצא לנו לבדוק את הטי מקס 2015 הראשון שהגיע לישראל ונמכר לחבר… הכלי החדש והפרטי של חבר קרוב נמסר למספר שעות לסטפן אבנדיץ' שהסתובב איתו בתל אביב. את הגנת הרוח של המסיכה החדשה היה קשה לבדוק בצ'לנוב עכשיו עם העבודות, אולם את המזלג ההפוך החדש דווקא כן. סטפן מדווח כי אכן מרגישים שיפור בחלק הקדמי, החלק העליון של המזלג מרגיש קשיח יותר ויציב יותר, כמו-גם שיפור בחלק התחתון בו הגלגל צמוד לכביש והתחושה הכוללת היא של יתר יציבות.

כמובן שמבחן מלא יערך כאן בדוגרי בקרוב, בינתיים תיהנו מהתמונות של הטי מקס החדש הראשון בישראל.

תעודת זהות

ימאהה טי מקס 2015
מחיר: 81,985 שקל 
(TMAX IRON MAX)
לפי מחירון 01/15 
דרגת רישיון: A1
המחיר ללא אגרת רישוי והוצאות רישוי וכולל מע"מ

נתונים טכניים

מנוע: 2 צילינדרים רוחבי, קירור מים, 4 שסתומים, גלז"כ
נפח: 530 סמ"ק
הספק מרבי/סל"ד: 47 כוח סוס/6,750
שילדה: אלומיניום
מתלה קדמי: מזלג הפוך 41 מ"מ, מהלך 120 מ"מ
מתלה אחורי: זרוע נעה מהלך 116 מ"מ
בלם קדמי: 2 דיסקים 267 מ"מ
צמיג קדמי: 120/70-15
צמיג אחורי: 160/60-15

מדידות

גובה מושב: 800 מ"מ
בסיס גלגלים: 1,580 מ"מ
משקל רטוב: 219 קילו
מיכל דלק: 15 ליטר

28 תגובות ל דוגרי לפני כולם: רכבנו על הטי מקס החדש

  1. במחיר שהם רוצים אני מעדיף לרכוש כבר אופנוע לא קטנוע.

  2. כל הזמן נותנים תשומת לב לעיצוב ורק קצת למכלולים.

  3. מה יש לתת עוד למכלולים?
    הקטנוע הזה מכעט מושלם. מה יש להוסיף?

  4. האם סטפן קשור או ישיש לו אליבי?
    סתם סתם. נראה טוב. תתחדש.

  5. אני לא יודע מאיפה איא ואבא דשלך נתנו לך כזה שם..אני הייתי נשאר בבית.
    אבל עם נעבור את המשוכה הזו אז נשאר לי להגיד לך שאתה קצת סתום.
    זה לא האופנוע של סטפן. הוא רק רצה לתת כמה שורות וכתמה תמונות.
    אם לא הבנת עד עכשיו תתקשר אלי אסביר לך פרוטרוט.

  6. העלות של התחזוקה שלו מוטרפת. אסור להיכנס למוסך אפילו לא להגיד בוקר טוב..גם על זה יקחו לך כסף. ובטח לא למוסכי מטרו שרק טומטומים הולכים.
    לידיעתכן יש הרבה מוסכים טובים והגונים שמטפלים בטימקסים.
    אם תבקשו אמסור לכם.
    אבל הקטנוע יפה על כך לא אתווכח.

  7. יקר יקר אבל קטנוע שלא נגמר כמעט אף פעם.
    אין ספק שהפליליים יודעים לבחור איכות טובה, מכוניות BMW וקטנועי טימקס.
    באיכות הם מבינים ללא ספק.

  8. רק אייל גידו יכול להוציא כזה מספר, כל הכבוד.

  9. במקרה ראיתי את אדון דומרני באבניר אתמול בא לקנות טרקטורון.
    הוא דווקא נוסע באאודי 8 וגם המלווים שלו נוהגים האאודי A7.
    אז אולי אתה מעודכן כי אתה כבר לא בעולם הפשע …אבל הם עברו לאאודי.
    חחחחחחה.

  10. יש לו לוק מגניב, יש לו מנוע מצוין. תא לשתי קסדות אין. נוחות אין. פלסטיקה איכות ירודה. יקר בטירוף. שירות מתחת לכל ביקורת. שווה קניה? תחליטו לבד

  11. אבל בעלי לא מרשה לי לקנות קטנוע יותר חזק משלו

  12. אופנוע לעבריינים. מספר מקופל עם חורי ברגים נוספים לצורך…@@@. יופי של תמונות, הטוב מכולם עכשיו עם מזלג הפוך. עניין המזלג לא קריטי, סוס מנצח לא משנים. זה שהמציא את הקטגוריה יהיה היחידי שגם ישרוד. מי שקונה טימקס לא עושה חשבון לכסף, במוסך מטרו יקר אבל לפחות מובטח לך שלא יכניסו לך פצצה מתחת לכסא. אבל…מי קונה ממטרו? פחחח…

  13. לידיעתכם עבריינים לא נוסעים על טימקס כבר רק אולי ערסים קטנים והשאר חברה עם כסף
    עבריינים עברו לbmw gs800
    רק ביפו יש 15 שנקנו בסוף שנה
    וגם לימאהה טנרה 660
    אז מזה כבר משנה
    אחלה כלי רק יקר….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל