fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
HJC
MV קוביה
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ב.מ.וו S1000RR חדש ל-2018 נצפה

ב.מ.וו S1000RR חדש ל-2018 נצפה

גיא בן ברק

צילום: תמונות ריגול – מגזין מוטוראד

הב.מ.וו S1000RR הוא הסופרבייק החזק ביותר בייצור סדרתי, ומ-2015 הוא גם מצויד בשלל מערכות אלקטרוניקה מתקדמות – עדיין זה כנראה לא מספיק ליצרן הגרמני אשר יציג דגם 2018 חדש בסוף 2017. לא, אין הכוונה לגרסה "זולה" ל-HP4 קרבון החדש המיוצר ב-750 יחידות בלבד במחיר של 90,000 דולר בארה"ב… אלא לדגם "ציבורי" חדש של הסופרבייק הגרמני. 

 

תמונות ריגול המתפרסמות במגזין מוטוראד המקורב ביותר לב.מ.וו מגלות שינויים משמעותיים בסופרבייק הגרמני בראשם שילדה חדשה אך גם שינויי מנוע. זרוע אחורית חדשה בולטת בתמונות ועיצוב שילדה חדש, מערכת פליטה ופנסים חדשים, כיסויי מנוע חדשים מרמזים על שינויים פנימיים במנוע שכיום מחזיק במידות הבוכנה הקיצוניות ביותר לליטר. בתחום האלקטרוניקה צפוי הדגם אשר יוצג במילאנו בסתיו הקרוב לשפר בשליטה מדויקת על המערכת מבוססת היחידה האינרציאלית המבקרת את מצב האופנוע, בתאוצות ובלימות כולל בתוך פניות, עם מיתלים אלקטרוניים ובקרת אחיזה. לוח שעונים חדש צפוי לשלוט על שלל המערכות האלקטרוניות, הדגם כאמור צפוי להופיע רשמית בתערוכות סוף השנה. באשר למירוצי הסופרבייק, נכון לעכשיו ב.מ.וו דווקא שוקלת להפסיק להשתתף בהם אפילו ברמה המוגבלת והפרטית בה נקטה עד עתה וזאת בגלל שינויים מתוכננים לעונת 2018 בחוקי הסופרבייק.

גלריה

3 תגובות ל ב.מ.וו S1000RR חדש ל-2018 נצפה

    • בטח לא כמו של סוזוקי, ובטח ובטח לא בסופר-ספורט. השטח החזק של BMW זה מכוניות.
      אבל תן לגרמנים האלה להשתפשף עוד כמה שנים טובות בתחום הדו"ג ותראה שהם יעקפו את כולם.
      כל אחד יודע ומכיר את המצויינות הגרמנית שמוכיחה עצמה לאורך כל השנים.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל