fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

ימאהה טריסיטי 125 החדש בישראל

ימאהה טריסיטי 125 החדש בישראל

 

הדגם החדש משלב את טכנולוגיית ה- Blue-Core של ימאהה  עם תזמון שסתומים משתנה (VVA) ומוריד את צריכת הדלק. בנוסף, השלדה החדשה, ארוכה ב-40 מ"מ מהדגם הקודם ומאפשרת מרווח רגליים רב יותר על מנת להקל על תנוחת הרכיבה, בעיקר עבור רוכבים גבוהים.

תא המטען התרחב אף הוא וכעת ניתן לאחסן בו קסדה מלאה. בנוסף תא אחסון חדש ייעודי למכשירים סלולאריים המכיל בתוכו שקע טעינה לנוחות הרוכב. שדרוג נוסף בדגם החדש הוא גלגל ה- 13 אינץ' האחורי במקום 12 אינץ'. ה- Tricity 125 החדש מוצע בשתי גרסאות: גרסת CBS (מערכת בלימה משולבת) וגרסת ABS ו-CBS. הטריסיטי מקנה עד 18% הנחה בביטוח החובה, עבור מערכות הבטיחות שבו.

לצד דגם ה-125, נמכר ה-Tricity 155 החדש, שחולק את אותם פיצ'רים, ובנוסף הספק גבוה יותר, ובלם יד לחנייה.

מחיר ה-Tricity 125 החדש הוא 20,985 ₪ עבור דגם ה-CBS, ו- 22,485  ₪ לדגם המצויד גם במערכת ABS.

 

21 תגובות ל ימאהה טריסיטי 125 החדש בישראל

  1. אופנועים וקטנועים עם גלגלים גדולים של 17 אינצ', מהסגמנט HD, הם יותר בטוחים מהקטנועים עם הגלגלים הקטנים, אבל הסגמנטHD לא קיבל שום הנחות בטיחות. ככה זה כאשר אתה קרטל חזירי אימתני, שרוצה לקדם מוצר תלת בבלעדיות על חשבון פגיע חמורה בתחרות, ובבריאות הציבור. לא חשוב שתדעו, אז עכשיו אתם יודעים! תודה.

  2. קנייתי את 155 מנוע משמעותי יותר חזק למי שיש רשיון A1

  3. תלת יציב סטטית, כלומר רק בעמידה במקום! זה קורה כאשר נועלים את כידון התלת, במקום להוריד רגליות. כל אופנוע עם רגלית יציב מבחינה סטטית כמעט באותה היעילות. אין לזה קשר עם בטיחות בזמן רכיבה. אם שוכחים לבטל את נעילת הכידון בתלת, ויורדים ממדרכה, האופנוע נופל על הרוכב, שעף לכביש…(ממש מסוכן). ברגע שהתלת בתנועה, הרוכב חשוף לאותן הסכנות של דו-גלגלי, ובכל נפילה גם רוכב התלת יספוג את המכה בגופו. אם אופנוע התלת מחליק במקום ליפול על הצד, גם בזאת אין כל תוספת בטיחות, כי זה אומר שיש מצב של איבוד שליטה. איבוד שליטה הוא תמיד מסוכן. לפעמים עדיף לרוכב לנטוש את האופנוע, ליפול ממנו, ולהתגלגל הצידה, כדי לא להיכנס בגופו בעמוד חשמל, או ברכב שבא ממולו. בתלת, כמו בכל אופנוע אחר, ובשונה ממכונית, אין קופסת פח שתגן, אין חגורות בטיחות, אין כריות אוויר. התלת לא נותן פתרון לבעיית הבטיחות האינטגרלית הזאת שגורמת לרוכב לספוג 100% מהנפילה בגופו. למעשה התרומה של התלת בעניין מפגע הבטיחות העיקרי היא אפס אחד גדול. חוץ מזה התלת הוא אופנוע שמבחינה דינמית מתנהג פחות טוב מאופנוע דו גלגלי רגיל: הכידון יותר כבד(יותר קשה לחמוק ממצבי תאונה), כל האופנוע יותר כבד(מרחק העצירה גדל), והאפשרות להתחמק ממכשול הנמצא בגובה נמוך קטנה יותר(כי מקדימה יש שני גלגלים), כל אלה גורעים מהבטיחות. בנוסף, התלת סובל מבעיות האופייניות לקטנועי הוריאטור עם הגלגלים הקטנים: 1.המתלה האחורי עצל בגלל משקל זרוע הוריאטור, מה שגורע מאחיזת הכביש של הגלגל האחורי. 2.גלגלים קטנים הם פחות בטיחותיים. מה שקובע את איכות העצירה, ומידת אחיזת הצמיג בכביש, הוא מקדם החיכוך, ולא מספר הגלגלים. עם דו-גלגלי רגיל שבו יש רק שני גלגלים, החסם הכלכלי להשקיע בצמיג יקר שאחיזתו משופרת הוא נמוך יותר מאשר במצב שצריך להחליף שלושה צמיגים. הקרטל מוכר את התלת לכוחות הביטחון במה שנקרא מכרזים תפורים. גם למילה "כוחות הביטחון" אין כל קשר עם תוספת בטיחות שכלל לא קיימת. הלובי של הקרטל בכנסת חוקק חוק שנותן לתלת יתרון במיסוי ובביטוח החובה בגלל תוספת בטיחות, אבל כבר הסברתי לעיל שזאת(תוספת הבטיחות) בכלל לא קיימת. ככה זה כאשר יש קרטל אימתני מושחת ומשחית, שיוצר יתרון לקטנועי תלת שהוא מייבא בבלעדיות, תוך פגיעה גסה בשלטון החוק, בתחרות, ובציבור הצרכנים. הקרטל משווק את התלת כקטנוע בטיחותי וזה שקר גס. מעניין מתי יהיה למישהו מלקוחות התלת המסוכן האומץ להגיש בעניין זה תביעה ייצוגית. יום טוב לך, ורוב רכיבות בטוחות.

  4. אתה מדבר שטיות אני 3 שנים עם תלת גלגלי הרבה יותר בטיחותי מהכלי הקודם שלי הונדה 16 אינצ'sh

    • אתה צודק. אני מחזיק טריסיטי כבר שנתיים ועבר נפלתי.
      קשה לברוח ממכשולים עם תלת, אני בדרך לאקס מאקס 300

  5. כנראה אתה מתוסכל שאתה לא מקבל הנחה של 18 אחוז בביטוח ומציע ללכת לבדיקה אצל פסיכולוג אל גבובי שטיות שאתה כותב

  6. מעבר לכל הקונספירציות שהעלת כאן…תלת אופן כן בטוח יותר בהקשר של בלימה (מקדם חיכוך גבוה יותר) ונפילות במהירויות איטיות , הדגם הנסקר
    כאן אינו בעל נעילת כידון (מניח שהתכוונת ל-MP3) ולכן הטיעון שלך לא רלוונטי.
    כל יתרונות התלת אופן מקבלים ביטוי יתר בתנאי כביש רטוב .
    לא בכדי אין צורך ברשיון לדו גלגלי בחלק מן המדינות הלא מפותחות באירופה…
    כותב את זה מנסיון ורוכב על ווספה עם גלגלים קטנים אבל שובבים.

  7. טמבל, לא כתבתי שום דבר שרוכבי תלת לא יודעים, אבל אולי מדחיקים(לא נעים לגלות שעובדים עליך). כתבתי גם כדי שהבאים אחריהם לא יפלו לפח הזה!!! אתה ממילא בפח, פח הזבל שנמצא בתושייה 12(מטרו-מוטור), אתה רגיל לסירחון, אז מלך מסריח גם מרגיש לך נעים.

  8. ערן, מקדם חיכוך קשור בסוג הצמיג, ולא במספר הגלגלים. זאת יודע כל נהג סמי טריילר. צמיג כביש "דביק"(ספורט), אחיזתו טובה מאוד, הבעיה שהוא גם יקר, וגם אוסף מסמרים. לאסוף מסמרים זה עניין מסוכן בפני עצמו, כי ירידת אוויר מהירה היא מסוכנת. אבל אני זורם אתך בעניין שיפור האחיזה בכביש הנה: הסיכוי להשקיע בצמיג ספורט יקר גדל כאשר החסם הכלכלי קטן, וכאשר יש להרכיב רק שני גלגלים, זה יותר זול מלהרכיב שלושה גלגלים, קאפיש?! זה פ-ש-ו-ט!!! התלת כבד יותר, רכב כבד מרחק הבלימה שלו ג-ד-ל!!! מה הקשר בין בטיחות לבין נפילות מתלת במהירויות איטיות. תמיד מהירות איטית יוצרת פחות סיכון, זה נכון בלי כל קשר לתלת. אם ביטלו את נעילת הכידון סבבה, פחות סיכון אחד, אני כותב על הסגמנט באופן כללי, ולגבי הסגמנט יש הרבה דגמים בשוק שעניין נעילת הכידון כן תופס לגביהם. ערן, גם לשיטתך, נימקת רק סכנה אחת פחות(עניין ביטול נעילת הכידון), מה אם ייתר הסכנות של התלת, לזה אין לך תשובה! אז מי כאן הטועה והמטעה? ברור שזה אתה! בפחות כסף קונים TNT250, שעולה פחות, ובטוח יותר! לגבי הכביש הרטוב? ערן, תזכיר לי, כמה פעמים בשנה יש בישראל כביש רטוב? יומיים בשנה? אז מוסכם שבכל ייתר הימים בהם הכביש יבש התלת יותר מסוכן. כן! יופי! עכשיו בו נבדוק את תרומת התלת לבטיחות בכביש רטוב. ובכן, כבר הסברתי לעיל שעניין האחיזה קשור בסוג הצמיג, ולא במספר הגלגלים, לכן מי שרוצה אחיזה טובה יותר בכביש רטוב, מרכיב צמיג חורף(להרכיב שני גלגלים עולה פחות מלהרכיב שלושה גלגלים). אם התלת מחליק זה אומר איבוד שליטה וסכנה!!! העובדה שעל תלת מחליק ניתן להישאר ולשבת(אגב, זה לא נכון לכל המצבים, כבר ראיתי תלת שהחליק עם הגלגל האחורי והתהפך יופי יופי), העובדה שהתלת לא נופל על הצד לא יוצרת בטיחות, ותמיד יוצרת סיכון, כי זה אומר איבוד שליטה באופנוע. מה גם שלפעמים מבחינת הבטיחות עדיף לנטוש במצב של איבוד שליטה. לסיכום: טענת הכביש הרטוב היא בולשיט אחד גדול. גלגלים קטנים הם מסוכנים, ת=מ=י=ד!!! ערן, אם להסתכן זה נראה לך שובב, סבבה. הבעיה שאת התלת המסוכן הקרטל הישראלי משווק כקטנוע בטיחותי, וזה כמובן שקר גס. טמבל, זאת לא קונספירציה, אני מדבר על אמיתות ועובדות הנדסיות בסיסיות ומוכחות. תשובתי לטענת מגיב(7) בעניין ה- 18 אחוז הנחה בביטוח החובה: ידידי, מעבר לעובדה שזה נעשה באופן לא חוקי(פגיעה בתחרות אגב מתן יתרון לא הוגן לקטנועי הקרטל המסוכנים), זאת לא הנחה שמגיעה לכיס הלקוחות, כי התלת מתומחר במחיר קרטלי חזירי, והטיפול בכידון הפטנטי נמצא בבלעדיות המוסך המרכזי החזירי לא פחות. מי שקונה תלת מסוכן מפסיד את התחתונים בכל מקרה, עם ה 18 אחוד ובלעדיהם. ההנחה היא אחיזת עניים, היא חלק מתרגיל ההונאה שאמור לשכנע לקוחות שיש כאן עסק עם אופנוע שהוא בטוח יותר, כאשר בפועל התלת דווקא יותר מסוכן.

  9. מקריאה של הדברים הבנתי מי עומד מאחורי המקלדת …
    1. HD ושאר הכלים עם גלגלים גדולים זה אחלה
    כלים (אגב, זה גלגלי 16 ולא 17 -תחזור על החומר).
    2. הבנלי TNT250 שאתה ממליץ עליו בחום זה אופנוע סיני ממוצע מינוס -היה לי כזה למשך חודשיים (יכול לשלוח לך תמונה שלו כדי שתאמין ..) הבלם הקדמי שלו מסוכן ולא עוצר את הכלי (דיסק בודד של 240 ממ ), חוויתי נזילות שמן ושרשרת שהייתה חצי מתה אחרי 3000 קילומטרים (אל תדאג , שימנתי אותה כראוי ).
    3. היה לי בעברי MP3 400 , כלי ישן ואכן בעייתי מבחינת תחזוקת מערכת המיתלים הקדמית (מייסבי היגוי שעלות תיקונם יקרה ), אין לי ספק שתלת הרבה יותר בטוח בחלקים שונים של הרכיבה- בטח בכבישים רטובים /כתמי שמן ונפילות במהירות נמוכה עקב איבוד שיווי משקל

    לגבי הקרטל,,,תקנה ממי שבא לך ותפסיק לפזר שטויות לאוויר הוירטואלי. למעט מטרו שאכן מזלזלים בלקוחות שלהם (נוכחתי בכך בהצעת טרייד אין לכלי שמשווק על ידם) , זכיתי לקבל יחס ושירות ממש טובים מכל שאר השחקנים- הונדה, אבניר, דיאלים ואפילו יוסאנג.

    בהצלחה במלחמה בטחנות הרוח!

  10. ידידי, אני לא מאמין לשום מילה שלך. הקוראים אינטליגנטים כדי להפריד מי הוא הטמבל, ומי דובר דברי טעם. TNT מגיע עם צמיגים סבירים פלוס פלוס, עם מתלים ארוכים של אופנוע ולא של קקנוע, ועם גלגלים ג-ד-ו-ל-י-ם! לכן TNT הוא יותר בטיחותי מ MP3 לסוגיו וחסרונותיו(חסרונות כפי שהסברתי לעיל), ועולה פחות. דיסק בודד זה לא מדד לאיכות הבלימה. באופנועי ספורט קיצוניים, כשצריכים לבלום ממהירויות של 300 קמ"ש, עושים שני דיסקים כדי למנוע עיוות של המזלג, ומשיחה של האופנוע לאחד הצדדים. ה-TNT לא מגיע למהירויות פליליות שבהם תורגש גמישות בכידון מהסוג שמחייב שני דיסקים. טמבל, תיקון כידון MP3 לא יקר בגלל הצורך בהחלפת מסבי היגוי, מיסבי ההיגוי שלו(הציר הראשי), זה כמו בכל אופנוע אחר. התיקון של כידון התלת יקר בטרוף כשזה נוגע למנגנון הפטנטי שמתחת לציר הראשי, ק-פ-י-ש!? לתלת אין כל יתרון שבבטיחות, לא במהירות גבוהה, ולא במהירות נמוכה, אפס יתרון, ואפילו הוא יותר מסוכן. ערן, אתה שקרן מדופלם, ואני לא מאמין לך בעניין "מטרו מזלזלים בלקוחות"(למרות שזה נכון), אתה כותב את זה סתם כדי להתחנף, ולקנות את אמוני, ובכן, אין לי בך אמון, אפס אמון. אם כבר הזכרת יוסאנג רוצה לספר לנו על הסוכנות שנשרפה בדרך קיבוץ גלויות, כי יש לי רושם שאתה אחראי לזה. אני צודק?

  11. חרא סיני.
    חוץ מזה מגיב 12 אתה מעורער לך לטיפול.

  12. תעלה על האינובה התאילנדית שלך וסע דחוף לפסיכיאטר.
    לא בטוח שהוא יצליח לעזור לך אבל זה שווה ניסוי.
    לגבי שאר השטויות שכתבת- אין לך מושג ירוק בתחום, תמשיך להלל אופנועים סינים ולהאשים את כל העולם במזימות.
    מציע לך בחום להיזהר במילותך- חבל שתשלם סכומי כסף על לשון הרע…סכומים שילכו ל"קרטל".
    קאפיש תמיר קרני ???

  13. שטויות או לא שטויות, ניסוי או לא ניסוי, פסיכיאטר או לא, אין סיכוי שמי מאנשי המנגנון המושחת נתן לך זכות לברבר את עצמך לדעת, ולסכן את ראשי המנגנון. יש מי שעשוי לחשוב שאתה מפטפט הרבה יותר מידי. הסינים מיצרים חלליות, וטלפונים ניידים, ומצלמות, ומה לא, בטוח יש לך בבית יותר ממוצר סיני אחד. KEEWAY זה מותג סיני מצוין בקטגוריה "עלות תועלת", הוא לא מתיימר להיות מה שהוא לא(לא הונדה), וגם לא עולה ככה, בסך הכל עסקה טובה והוגנת(הגינות זה לא דבר מה שהקרטל מכיר). אז מה אתה מקשקש במוח? טמבל נשאר טמבל! אתה יכול לשמור על זכות השתיקה. סבבה. רוצה לספר לנו מה קרה ליוסאנג? או שאתה משאיר לי לספר את הסיפור, ולהמר על האפשרות שאין לי מושג ירוק בתחום? לך תדע, אולי ההימור יצליח לך. נסגור שאתה נקניק שטוב באיומים של טמבל? מה דעתך?

  14. יא אהבלים, כל אופנוע נופל בטיחותית מכל רכב
    מוכנים להחליט אם תלת יציב מדו או לא?

  15. גם אם יש דברים שהוא מסוכן בהם יותר הוא עדין עולה בדרים אחרים מדו גלגלי, והיתרונות של הבטיחות עולות על החסרונות.
    זה כמו להגיד שרכב פחות בטיחותי מאופנוע.(ואני מכוון רק ל 4 גלגלים שפי אלף יותר יציבים מאופנוע)

  16. מוטב שתשקיע את כספך בטיפול נפשי ראוי ורציני, אתה אדם חולה ואני יותר מרחם עליך מאשר כועס.
    טפל בעצמך בן אדם -חבל לסבול.
    ד"א אדם כמוך עושה שירות דוב לחברה כמו ג'ט סטר אותם אתה מהלך ומקדם בכל דרך אפשרית (והם אחלה אנשים בלי קשר לשטויות שאתה נופח מהפה).

  17. צודק לחלוטין. דו ותלת הם שניהם אופנועים שנופלים בבטיחות מכל מכונית. דו-או תלת, מי יציב יותר? שניהם סוסים שבהם הרוכב חשוף לספוג בגופו 100% מהמכה, בכל תאונה(לא משנה הסוג), קלה כחמורה. אז ברור שלתלת אין כל תוספת שבבטיחות! מעניין אותי מתי ואם תיכנס התביעה הייצוגית נגד מטרו-אבניר בעניין השקר שהם מוכרים ללקוחות שלהם, בדבר תוספת הבטיחות שלא קיימת.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל