fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו גוצי V7 החדש בישראל: עיצוב קלאסי, מנוע משודרג, בשתי גרסאות

מוטו גוצי V7 החדש בישראל: עיצוב קלאסי, מנוע משודרג, בשתי גרסאות

צילום: יצרן

לרגל 50 שנים לדגם האלמותי של מוטו גוצי ה- V7 האגדי, תחל קבוצת "עופר אבניר", יבואנית דגמי מוטו גוצי בישראל, בשיווק דגם ה-V7  החדש 2017 בישראל. לכבוד המאורע, תרחיב עופר אבניר גם את היצע דגמי ה- V7, עם שתי גרסאות, כשלצד שווק גרסת ה-Stone  החדש והמעודכן, תצטרף גרסת ה-Special, המציעה את ה- V7 החדש עם צביעת הומאז' לדגם המיתולוגי הV750 S3 -. מחירה של גרסת ה-Stone נקבע על 55,957 ₪, בעוד מחירה של גרסת ה-Special נקבע ל-59,957 ₪. כל המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים אגרות רישוי.
 
דגמי משפחת ה- V7, הם הדגמים המוכרים והנפוצים ביותר של מותג האופנועים האקזוטי מוטו גוצי. את תהילתו קנה השם V7 ביכולתו להישאר נאמן לערכים, לתדמית ולשם של היצרן ההיסטורי. מאז 1967, השנה בה נמכרו היחידות הראשונות של דגם ה-V7 באיטליה, הפך הדגם לספינת הדגל של היצרנית ממנדלו-דל-לאריו וזכה, בעיקר לאחר שהוצג מחדש ב-2009, להפוך לרב המכר של המותג הקלאסי. המספר III בשם הדגם מסמל שזהו הדור השלישי של הדגם, מאז אותה השקה מחודשת לפני 8 שנים.
 
הגרסה השלישית לדגם ה-V7 עושה שימוש במנוע בנפח 750 סמ"ק, שהספקו עלה ב-10% לעומת הדגם היוצא, ל-52 כ"ס המושגים ב-6,200 סל"ד. אבל העלייה בהספק, והמעבר לתקן היורו 4 המחמיר, לא שינו את הגישה הכללית של מוטו גוצי כלפי דגם זה. גם בדור השלישי ה-750 ממשיך להיות אופנוע הכניסה לעולם של אופנועי היצרנית, כשהוא מציע יכולות נרחבות בכל הקשור לקלות הרכיבה על גביו (עם יחס הספק-משקל ללא תחרות בקטגוריה שלו), ועדיין להישאר בעל טמפרמנט חזק ואותנטי, זאת בזכות מנוע בתצורת ה-V  הייחודי שמאפיין את כל אופנועי מוטו גוצי.
 
בכל דגמי הדור השלישי של ה-V7  הוגדלו כיסויי ראשי הצילינדרים והוגדל קוטר צינורות סעפת הפליטה. יחסי העברה בגיר שונו (בהילוך הראשון ובשישי). ראש ההיגוי בשלדה חוזק וזווית ההיגוי שונתה כדי להעניק ל-V7  יכולות דינאמיות גבוהות יותר. צמד הבולמים האחוריים הוחלף כעת הם מתוצרת קאייבה (KYB). משאבת הבלם האחורי הוחלפה בחדשה. מערכת בקרת האחיזה בעלת 3 מצבים (כולל ניתוק) הוחלפה במערכת חדשה מתוצרתContinental , בעוד  רגליות המורכב מאחור הוזזו קדימה ולמטה לטובת נוחות רבה יותר. המושב כולו עוצב מחדש וכעת ההגעה לקרקע נוחה יותר לרוכב (גובה מושב – 770 מ"מ)  כיסוי מערכת ההזרקה והפאנלים הצדיים הוחלפו כדי להתאים לעיצוב המעודכן. המראות הוחלפו ברחבות יותר וכך גם פקק מיכל הדלק.
 
גרסת ה-Stone  נבדלת בזכות היצע צביעות מט בלבד (לא מבריק) בגוון יחיד לדגמיה, כולל סעפת ודוד פליטה מושחרים לחלוטין. המוטיב הכהה ממשיך במכלולים נוספים כגון המשולש העליון, המראות, קפיצי המתלה האחורי, רקע לוח השעונים ועוד. בנוסף, זכה ה-Stone  לשעון תצוגה חדש בדומה לאחד שהוצג בדגם ה- V9, כשהוא משלב בין מסך LCD  ותצוגה דיגיטאלית לבין תצוגת מהירות אנלוגית. השליטה בתפריטים השונים של השעון הכוללים מידע רב, הינה מכפתור ייעודי לכך, על הכידון.

גרסת ה-Special  מציעה לעומת זאת מאפייני רטרו, עם זוג צביעות מבריקות בעלות 3 צבעים, המשחזרות את מראהו הקלאסי של דגם ה- V750 S3 של מוטו גוצי משנות ה-70. לגרסת ה- Special סעפת ודודי פליטה מבריקים, מוטיב שחוזר גם בקפיצי המתלה האחורי, מראות, ידית האחיזה לרוכב במושב האחורי (שהינו בעלת תפירה ייחודית לדגם), מנופי השליטה וכו'. גרסת ה-Special  ממשיכה לעשות שימוש בזוג שעונים כסופים ומבריקים -האחד שעון מהירות והשני שעון סל"ד. את מראה הרטרו משלימים זוג חישוקים מרובי חישורים ("שפיצים").

4 תגובות ל מוטו גוצי V7 החדש בישראל: עיצוב קלאסי, מנוע משודרג, בשתי גרסאות

  1. כאילו תכננו אותו במראה של שנות ה80.
    שדווקא יפה בעיני.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל