fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סוזוקי GSX-S750 החדש בישראל

סוזוקי GSX-S750 החדש בישראל

צילום: יצרן

קבוצת "עופר-אבניר", יבואנית אופנועי סוזוקי לישראל, מעדכנת את ליין אופנועי הנייקד של סוזוקי היפנית, ומשיקה בישראל בימים אלו דגם חדש Suzuki GSX-S750. הדגם החדש צפוי להחליף בסגמנט הנייקד, את הדגם היוצא סוזוקי GSR750.

ה- Suzuki GSX-S750 מציע שורה של יתרונות על פני הדגם היוצא, מעיצוב מעודכן וקרבי, דרך מנוע משודרג המותאם לתקני יורו 4, מערכות עזר אלקטרוניות כסטנדרט ועדכוני שלדה המעניקים חווית נהיגה דינמית ובטוחה יותר. מחירו של האופנוע המחודש יעמוד על 68,957 ₪ (לפני אגרות). לרגל ההשקה, (במסגרת המבצע הנוכחי של סוזוקי המעניק הנחה של 10% על מס' דגמים נבחרים) יוצע דגם ה-GSX-S750  במחיר של 61,957 ₪ בלבד, וזאת ל- 10 היחידות הראשונות שימכרו.

 
קובי גילון, סמנכ"ל השיווק של עופר אבניר: "אנו שמחים להמשיך בתנופה של מותג סוזוקי השנה בישראל. לצד צמיחה של קרוב ל- 200% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד, עם דגמים פופולריים כדוגמת ה- SV-650, ושניה לפני השקת הג'יקסר 1,000 עם טכנולוגיית העל,  אנו משיקים גרסה מעודכנת של סוזוקי בסגמנט הצומח והפופולרי של הנייקדים. השקה נוספת במסגרת ששת הדגמים החדשים שתשיק השנה סוזוקי בישראל. ה-GSX-S750 החדש מציע שילוב נהדר של תכונות המספקות אופנוע ורסטילי המתאים לכל משימה במחיר אטרקטיבי. אנו בטוחים כי גם דגם זה ימשיך את מומנטום המכירות, ואנו מזמינים רוכשים לבוא ולנסות אותו בנסיעת מבחן, אנו בטוחים כי הם לא יצטערו". 
 
ה-GSX-S750 החדש, נשען בבסיסו על הדגם הספורטיבי GSX-R750, ומצטרף בכך למשפחת ה-GSX המפוארת, ששורשיה מתחילים בהשקת ה-GSX  המיתולוגי לפני כ- 37 שנים, בשנת 1980. הדגם החדש מציע שילוב מנצח בין מראה חיצוני אגרסיבי של אופנוע סטריט-פייטר חדש ומעודכן, לבין אופי פנימי נוח וידידותי לרוכב, המקל עליו ברכיבה. תערובת ייחודית זו מציעה איזון נדיר ואופנוע המסוגל לבצע כל משימה נדרשת באופן ראוי, מרכיבה בכרך העירוני תוך התנהלות יומיומית, או רכיבה ספורטיבית בכבישים מפותלים ואפילו רכיבת תיור לטיולים ארוכים. התוצאה הכללית מהעדכון הנרחב שזכה לו ה-GSX-S750 החדש, היא חבילת יכולות, מאפיינים וביצועים מובילה, שמציעה את הקונספט המאפיין את רוב דגמי היצרנית – Best Value For Money.
 
כחלק מחידושי הדגם, זכה המנוע לשלל שינויים כדי להתאימו לתקן היורו 4 החדש, ובתוך כך עלה הספקו ל-113 כ"ס המושגים ב-8500 סל"ד, המומנט עלה ל- 8.3 קג"מ המושגים ב- 9000 סל"ד וצריכת הדלק שלו שופרה לכדי 20.4 ק"מ לליטר. מערכת הבלימה כוללת כעת קאליפרים רדיאליים חדשים של  Nissin בעלי 4 בוכנות כל אחד, זרוע אחורית חדשה, חישוקי גלגלים חדשים, מתלים מעודכנים, כידון חדש ולוח שעונים חדש, הנשלט כעת מכפתורי הכידון, זהה ללוח של האח הגדול ה-GSX-S1000 . 
 
לשנת דגם 2017 זכה ה-GSX-S750  למספר מערכות עזר אלקטרוניות המגיעות כסטנדרט: מערכת בקרת אחיזה בעלת 4 מצבים (כולל אפשרות לניתוק) הפועלת יחד עם מערכת ה-ABS  לשמירה על בטיחות. עוד התווספו לדגם: מערכת Low RPM Assist המזהה צניחת סל"ד בעת רכיבה איטית ומונעת כיבוי המנוע ומערכת Easy Start להתנעה קלה ונכונה לאופנוע באמצעות לחיצה קצרה ויחידה על כפתור המתנע. עיצוב האופנוע עודכן באופן משמעותי, החל מזנב האופנוע בעל זוג המושבים הנפרדים ופנס ה-LED האחורי החדש, דרך החרב התחתונה וכלה במסכת החזית הקרבית, התורמת לזיהוי המשפחתי עם דגם ה-GSX-S1000 . 

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל