fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן

טויוטה יאריס החדשה בישראל

טויוטה יאריס החדשה בישראל

שי שיוביץ

צילום: יצרן

 
יוניון מוטורס, יבואנית TOYOTA בישראל, השיקה אתמול (ה') את מתיחת הפנים ליאריס החדשה. מתיחת הפנים כוללת למעלה מ- 900 חלקים חדשים, והיא מציגה שורה של שיפורים וחידושים בתחומי העיצוב, הביצועים, האיכות והבטיחות. מאז השקת הדגם בשנת 1999 בישראל, נמכרו כ- 35,000 רכבי טויוטה יאריס, והוא  מהדגמים המצליחים ביותר של טויוטה בישראל. גם כיום, כ- 90% ממכירות היאריס הן לשוק הפרטי, והיא ידועה כמכונית בעלת שמירת ערך גבוהה מאוד וזמן מכירה קצר בשוק יד שנייה. 
 
מנוע בנזין חדש חזק וחסכוני

היאריס המחודשת מגיעה עם מנוע בנזין חדש בנפח 1.5 ל' המחליף את מנוע ה- 1.33 ליטר אשר הותקן בדגם הקודם. המנוע החדש מפיק 112 כ"ס ומומנט של 13.9 קג"מ ב- 4,400 סל"ד. טויוטה אומרת כי המנוע מאופיין בתגובה המבטיחה נסיעה נוחה בתנועה בערים ובכביש הפתוח כאחד. היאריס עם המנוע החדש משיגה שיפור בזמן האצה מ- 0 ל- 100 של 0.8 שניות, בהשוואה למנוע הקודם בנפח 1.33 ליטר (11.2 במנוע החדש לעומת 12).

המנוע החדש גם משיג נצילות תרמית בשיעור של 38.5% ונחשב מהטובים ביותר בקטגוריה. מנוע זה פותח תוך מחשבה על תקן הפליטות המזהמים העתידי Euro 6c והמבחנים למדידת מזהמים בנהיגה בעולם האמיתי (RDE (Real Driving Emission. המנוע החדש של טויוטה נהנה מתכונות טכניות חדשות המעניקות ביצועים טובים ונהיגה מהנה יותר, ובה בעת מפחית עד %10 בצריכת הדלק, תוך שימוש במשתני מבחן NEDC נוכחיים. צריכת הדלק בדגם הבנזין עומדת על 20.8 ק"מ/ליטר בנסיעה משולבת.


הדגם ההיברידי של היאריס מעמיד אותה כהיברידית היחידה בסגמנט הסופר מיני, כאשר הנתונים הרשמים של צריכת דלק מצהירים על 27.8 ק"מ/ליטר בנסיעה משולבת. יחידת הכוח ביאריס מפיקה הספק משולב של 99 כ"ס.

היאריס המחודשת זכתה למספר שינויי עיצוב: חלקה הקדמי של המכונית כולל פגוש קדמי חדש בעיצוב כוורת דו-גווני ומערך שיפועים להשגת אפקט תלת ממד. מאחור זכתה היאריס לעיצוב אחורי מחודש עם יחידות תאורה אחורית חדשות המתפשטת מהכנפיים האחוריות לדלת עצמה. בהתאם לדרגת הגימור של הדגם, האורות האחוריים כוללים פנסים אחוריים ופנסי בלימה מסוג LED. ליאריס החדשה שני עיצובי גלגלים חדשים והיא מגיעה ב- 9 צבעים שונים ו- 3 צבעים לדגם ה- BLACK TOP.

תא הנוסעים קיבל צבעים וגימורים חדשים וכן שיפורים בתצוגת לוח המכשירים והבקרה. הגרסאות כוללות כעת צג מידע TFT צבעוני בלוח המחוונים של הנהג.

טויוטה מציעה ביאריס את חבילת הבטיחות האקטיבית המקורית שלה הכוללת מערכות לסיוע במניעת תאונות או בהפחתת חומרתן אם בסופו של דבר מתרחשת תאונה: מערכת קדם התנגשות עם בלימת חירום אוטונומית, אור גבוה משתנה אוטומטית, התרעה על סטייה מנתיב והתרעה על תמרורי תנועה.

צילום: גלעד בן זקן

בנוסף, כל דגמי היאריס כוללים 7 כריות אוויר ושלל מערכות בטיחות מתקדמות. לשיפור נוסף בתחום זה, חגורות הבטיחות במושב האחורי כוללות כעת מנגנון קדם מתיחה עם מגבילי כוח. משענות הראש עוצבו מחדש כדי לספק הגנה טובה יותר נגד פציעה מסוג צליפת שוט וצורת כריות אוויר וילון שונתה. התקנת מושב בטיחות לילדים הפכה קלה יותר עם שיפורים במערכת ה- Isofix. 

מחירי היאריס החדשה נותרו ללא שינוי: 
SOL, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ"ס, ידנית -88,900 ₪
SOL, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ"ס, אוטומטית -100,900 ₪
STYLE, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ"ס, אוטומטית – 103,900 ₪
BLACK TOP, מנוע בנזין 1.5 ליטר 112 כ"ס, אוטומטית –  106,900 ₪
יאריס היברידית HYBRID מנוע 1.5 ליטר בנזין, היברידי, 99 כ"ס, אוטומטית109,900 ₪

גלריה

תגובה אחת ל טויוטה יאריס החדשה בישראל

  1. נתתם סיקור מצויין.
    אבל לדעתי המחיר הוא פשוט מוגזם וללא פרופורציה למה שמקבלים.
    חבל.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל