fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
סטפן
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

סיכום וגלריה: פסטיבל Ride&Roll באילת

סיכום וגלריה: פסטיבל Ride&Roll באילת

אדם בלנגה

צילום: אסף לביא


שורה תחתונה
בואו בבקשה נחזיק אצבעות ביחד שאירועים שכאלה יהפכו למסורת.

קצת יותר בהרחבה

חברת מטרו הרימה את הכפפה וארגנה אירוע (בפעם הראשונה) שכולו אופנוענות והוא פתוח לכולם. לא עוד טיול מועדון ספציפי וסגור של יבואן אחד, אלא מסיבה אחת גדולה שאליה כולם מוזמנים- והכוונה לכ-ו-ל-ם, ללא הבדלי יצרן, גודל או נפח: בדרך לאילת מצאנו את כל סוגי האופנועים, החל מג׳וימקס 250, דרך דיוק 390, כמה טימקסים, ו- 2 שיירות שגרמו לי באופן אישי להזיל קצת ריר: שיירת הארלי ושיירת אופנועים שמחזיקים בסמל הפרופלור הכחול-לבן. 

בתור מערכת אנחנו רוצים מאוד לפרגן על היוזמה המבורכת, כשרק דבר אחד הציק לנו: היה חסר ארגון ברכיבה עצמה לאילת- וחבל. אין דבר שמגבש יותר מנסיעה משותפת וארוכה. שיחה עם מנכ"ל מטרו העלתה כי בשנה הבאה הם יבחנו את האפשרות לייצר קבוצת רכיבה גדולה במקום הקבוצות הקטנות שנוצרו הפעם. וכן, הוא הבטיח שלא רק שתהיה שנה הבאה- אלא היא גם תהיה גדולה יותר ורחבה יותר. אנחנו, כאמור, מחזיקים אצבעות. 


קרדיט גדול מגיע למטרו ולפתאל על מגוון הדילים שהוצעו לרוכבים. נכון, אילת לא זולה באף חלק בשנה, אבל במטרו הצליחו להנגיש את החוויה הזאת עד כמה שניתן, לכמות נרחבת של רוכבים ככל הניתן.

לרכיבה יצאנו מתל אביב בבוקר יום חמישי. כבר בעצירה ראשונה בתחנת דלק של כביש שש מצאנו דבוקת רוכבים ראשונה. כיף לראות כל כך הרבה אנשים עם מטרה משותפת, לכבוש את אילת.

האופנוע המגניב שלקח אותנו כל הדרך לאילת בלי להתלונן
מכיוון שהיינו אורחים של חברת מטרו לא היה ספק על איזה אופנוע נגיע לאילת. לאחר פשפוש קל במגוון הכלים המיובאים ע״י החברה, הכלי שעלה בגורל היה הטרייסר 900, אופנוע טורינג מבוסס MT-09 שהתגלה כפרטנר מצוין לנסיעה ארוכה כל-כך. גם אני וגם אריק ציינו לטובה את תנוחת הרכיבה הניטראלית ואת הכיסא הגדול שעוזר לשנות תנוחת רכיבה וכיוון על האופנוע בצורה טובה. ממש מיני אדוונצ׳ר לתפארת. לוח השעונים הגדול והמפורט נדמה שהגיע מאופנוע גדול יותר ויקר יותר, ובהחלט גורם להרגשה טובה. את המבחן המלא של האופנוע (גם בעיר וגם בכפר) תמצאו כאן באתר דוגרי. קיה ספורטז׳ ברמת גימור GT line שימש אותנו כרכב ליווי מפנק במיוחד. 

מה שמצאנו באילת

בלילה ראשון הייתה הופעה נעימה ואינטימית של ברי סחרוף שהייתה בדיוק במקום אחריי יום רכיבה ארוך. בערב השני, לאחר שאילת התמלאה בצלילי מנועי אופנועים וכרטיסי אשראי מגוהצים בשופינג (מזל שאי אפשר להכניס עצמים גדולים לאופנוע), הייתה מסיבת בריכה צנועה במתחם המרכזי, שחבל שלא הגיעו אליה יותר רוכבים. במופע המרכזי של האירוע הופיע מוש בן ארי, ולאחריו הופעה של אביב גפן והתעויוט (אתם קולטים שילדי אור הירח עברו את גיל ה- 40?!). 

בגדול? נהינו ממש.
דוגרי? נהיה שם גם שנה הבאה!

גילוי נאות – מערכת דוגרי וכותב שורות אילו התארחו בחסות חברת מטרו

14 תגובות ל סיכום וגלריה: פסטיבל Ride&Roll באילת

  1. זה לא היה פסטיבל RIDE&ROLL זה היה אירוע שיווקי מהסוג שנקרא "אירוע השקה", ובו הוצגו לראווה הדגמים החדשים שמטרו מייבאת לישראל ורוצה לשווק. אירוע יחסי ציבור שכל כולו שיווקי נטו לפירמה אחת ויחידה. בושה שאנשים נדרשו לשלם על כך אלפי שקלים, כניסה לאירועים מסוג זה היא תמיד בחינם. סליחה, עד היום זה היה בחינם. רק למה להטעות ולקשקש בשכל על RIDE&ROLL כמו בחו"ל. חוץ מזה לא הגיעו יותר ממאה אופנועים, בדוק. פחחח…

  2. כנראה שבאמת היה חבל להגיע. שונא שיווק אגריסיבי, ולפי התגובות נראה שכך היה.
    מקווה שנהניתם. לי היה אחל'ה במזגן.

  3. נראה לך? תעלולים כאלה במדינת ישראל רק מחזקים את החברות המבצעות אותם. ראה בתגובות, איך כולם נהנו וכמובן שאתה צודק, אך מה שהיה הוא שיהיה .

  4. שלום חברים , ירדתי לאילת רכוב עם אישתי , (שהסכימה….) , היה ארוע מאוד מיוחד , מאורגן , לא המוני וזה טוב , נכון שקצת יקר אבל בשבילנו היה מאוד מיוחד , שילוב של רכיבה עם הופעות רוק ובירה עשה לנו את זה ואנחנו הבטחנו לעצמנו לחזור גם בשנה הבאה ובכל שנה שיהיה ארוע כזה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל