fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

סוזוקי בורגמן העתידי – היברידי 2WD

סוזוקי בורגמן העתידי – היברידי 2WD

גיא בן ברק

צילום: יצרן


סוזוקי מוכיחה את עצמה כיצרן אקולוגי מוביל, בתוך זמן קצר מוצגים שני חידושים משמעותיים בתחום: החודש תתחיל סוזוקי ניסוי בטוקיו עם מספר יחידות של קטנוע מסוג סוזוקי בורגמן בעל מנוע חשמלי, כאשר אספקת החשמל נעשית באמצעות תאי דלק; 

היום נחשף חידוש נוסף של סוזוקי, גם הוא מתבסס על הסוזוקי בורגמן הקטנוע הוותיק והמצליח, וגם הוא בסדרת אבי הטיפוס החדישים האקולוגיים – בקשה לפטנט שמגישה סוזוקי בארה"ב חושפת קטנוע חדיש של סוזוקי עם הנעה כפולה ייחודית (2WD) בה מותקן מנוע חשמלי בתוך הגלגל הקדמי, בעוד מנוע בעירה פנימית מניע את הגלגל האחורי כמקובל.

בכך מתקבל קטנוע הנעה כפולה לכול דבר, עם היתרונות הידועים בתחום האחיזה, כושר תאוצה יוצא דופן ויתרון בטיחותי במקרים של לכלוך או מים על הכביש. בנוסף כמובן שההנעה היא היברידית אולם זו הפעם הראשונה בה מפרידים ממש את שני סוגי המנועים כול אחד על גלגל נפרד משלו. מעבר להנעה כפולה ושני סוגי המנועים מציגה סוזוקי מתלה קדמי אלטרנטיבי לקטנוע העתידי הזה, יש לציין כי התרשימים שהגישה סוזוקי יאפשרו לה להשתמש בפטנט של הנעה כפולה משני סוגים גם בדגמים נוספים ולא רק בבורגמן.

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

2 תגובות ל סוזוקי בורגמן העתידי – היברידי 2WD

  1. בבורגמן עם גיר שלא מתפרק אחרי 80k לפני שרצים להיברידי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל