fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
HJC

F1: וטל קוטף ניצחון בבחריין

F1: וטל קוטף ניצחון בבחריין

צילום: יח"צ

כתב: מיקי כהן

וטל מצליח לעקוף את המילטון ועולה למקום השני, רייקונן מאבד 2 מקומות וורשטפן עולה למקום הרביעי מייד עם הזינוק.

הקפה שמינית ורייקונן עוקף, סוף סוף, את מאסה, עולה למקום השישי ומתחיל לצמצם לכיוון חמישיית החוד שפתחה פער של כמה שניות משאר הטור.

וטל נכנס להחלפת צמיגים לסופר רכים (האדומים) כבר בהקפה ה-11 ויוצא למקום ה-12, ורשטפן נכנס הקפה אחריו ולוקח, כמו וטל את הצמיגים הסופר רכים (האדומים) יוצא למקום ה-11, מאבד את הבלמים לאחר כמה פניות, נכנס בקיר הבטיחות ופורש.

תאונה בין סיינז לסטרול, מוציאה את מכונית הבטיחות ומכניסה את כולם להחליף צמיגים.

המילטון מאט בכוונה את ריקארדו בכניסה לרחבת הטיפולים וחוטף על כך עונש של 5 שניות.

כשמכונית הבטיחות יורדת, בהקפה ה-17, וטל מוביל לפני בוטס, ריקארדו, המילטון, מאסה ורייקונן. כאשר וטל ובוטאס עם צמיגי הסופר רכים (האדומים) בעוד שריקארדו והמילטון עם הצמיגים הרכים (הצהובים) ומייד מתחילים קרבות על מיקום. בוטס מנסה לעקוף את וטל ללא הצלחה בעוד ריקארדו מאבד 3 מקומות להמילטון, מאסה ורייקונן.

ראינו המון קרבות נהדרים בין אלונזו, קוויאט ופלמר במשך כ- 15 הקפות בהם כולם עקפו את כולם יותר מפעם אחת בקרב על המקום העשירי עד לסבב השני של החלפת הצמיגים.

בוטס נכנס להחליף לצמיגם הרכים (צהובים) בהקפה ה-31, איתם הוא ממשיך עד לסוף המרוץ ויוצא למקום ה-7.
שלוש הקפות מאוחר יותר, וטל מחליף לצמיגים הרכים (צהובים) ויוצא שלישי לפני ריקארדו ובוטס.

הקפה 42 והמילטון נכנס להחליף צמיגים ולבצע את עונש ה-5 שניות ויוצא שלישי אחרי וטל וכ-10 שניות אחרי בוטס ומייד מתחיל לבצע סט של הקפות מהירות. 9 הקפות לסיום והמילטון עובר את בוטס בקלות יתרה, עולה למקום השני ומתחיל במרדף חסר סיכוי אחרי וטל עד להקפה האחרונה.

עשרת המקומות הראשונים:

1. סבסטיאן וטל – פרארי
2. לואיס המילטון – מרצדס
3. ואלטרי בוטס – מרצדס
4. קימי רייקונן – פרארי
5. דניאל ריקארדו – רדבול
6. פיליפה מאסה – וויליאמס
7. סרחיו פרז – פורס אינדיה
8. רומן גרוז'אן – האס
9. ניקו הולקנברג – רנו
10. אסטבאן אוקון – פורס אינדיה

בעיות האמינות של הקבוצות ממשיכות כאשר מתוך 20 מכוניות, 5 פרשו עקב בעיות אמינות כולל שתי המכוניות של מקלארן.

המון ניסיונות עקיפה ראינו במרוץ הזה, חלקן מוצלחות וחלקן לא. אבל, תנאי המסלול המלוכלך בחול, עקב המדבר סביב, מחוץ לקו המרוץ, גרמו לבעיות אחיזה קשות.

אלונזו מסביר מדוע הוא הולך להתחרות באינדי 500 בזמן שיתקיים מרוץ הפורמולה 1 הכי יוקרתי במונקו, שמענו אותו ברשת הקשר טוען שזו המכונית הגרועה ביותר שהוא התחרה בה.

האם בעיות האמינות ימשיכו גם למרוץ הבא?

האם נראה עוד ועוד עקיפות גם ללא מערכות ה-DRS?

האם אלונזו ימצא עוד מרוצים שונים להתחרות בהם?

בעוד שבועיים, כל החגיגה נוחתת ברוסיה ואולי נקבל כמה תשובות.

אליפות היצרנים:
1. פרארי – 102
2. מרצדס – 99
3. רדבול -47
4. פורס אינדיה – 17
5. וויליאמס – 16
6. טורו רוסו -12
7. האס – 8
8. רנו – 2
9. סאובר – 0
10. מקלארן – 0

אליפות הנהגים:
1. סבאסטיאן וטל – 68
2. לואיס המילטון – 61
3. ואלטרי בוטס – 38
4. קימי רייקונן – 34
5. מאקס ורשטפן – 25
6. דניאל ריקארדו – 22
7. פיליפה מאסה – 16
8. סרחיו פרז – 14
9. קארלוס סיינז -10
10. רומאן גרוז'אן – 4
11. קווין מגנסון – 4
12. אסובן אוקון – 3
13. ניקו הולקנברג – 2
14. דניאל קוויאט – 2

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל