fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

ק.ט.מ דיוק 390 החדש ל-2017 – גדול יותר, טוב יותר, השקה עולמית

ק.ט.מ דיוק 390 החדש ל-2017 – גדול יותר, טוב יותר, השקה עולמית

גיא בן ברק

צילום: יצרן


ק.ט.מ השיקה ביום שלישי השבוע לעיתונות הבינלאומית את הדיוק 390 החדש ל-2017, אשר יחד עם גרסת ה-125 חווה שינוי משמעותי, למעשה השינוי המשמעותי בדגם מאז נולד ב-2013. ליקטנו עבורכם מספר רשמים של עיתונאים מהעולם שרכבו על הדיוק 390 החדש.

רשימת השינויים ארוכה ומקיפה, העיצוב של הדיוקים הקטנים קרוב השנה לזה של מלך הדוקסים סופר דיוק 1290R, עיצוב של אופנוע גדול המקנה נוכחות גבוהה אף יותר מבעבר, שילדה ראשית חדשה הצבועה כתום בעוד תת השילדה הצבועה השנה לבן בעיצוב חדש, ממקמת את המושב ב-830 מ"מ, 30 מ"מ גבוה יותר מהדגם היוצא, ומקנה לזנב מראה חד ושקוף (במיוחד אם נפרדים מהמחרשה העצומה של המספר מאחור…).

הדיוק 390 החדש לא רק מעוצב חדש אלא זריז יותר בזכות גיאומטריה חדשה הכוללת בסיס גלגלים שהתקצר ל-1,357 מ"מ, הכלי אף שימושי יותר בזכות שיפורים בתנוחת הרכיבה, מיכל דלק גדול יותר (גדל מ-11 ל-13.4 ליטר), לוח שעונים חדש הכולל גם פונקציות בלותות', תאורת לד, הביצועים של מנוע ה-373 סמ"ק צילינדר יחיד שממילא החזק בקטגוריית אופנועי הספורט לנוער שופרו בזכות מערכת פליטה חדשה הממקמת את דוד הפליטה בצד ימין במקום תחת המנוע, ותיבת אוויר גדולה יותר, כעת נותן יותר כוח בסל"ד נמוך ומגיב טוב יותר בזכות מצערת אלקטרונית רכב-על-חוט.


המיתלים שופרו משמעותית, אמנם אותו מזלג 43 מ"מ הפוך ובולם אחורי אוף סט – אולם עכשיו עם מהלך גדול יותר מגדילים מרווח גחון ב-15 מ"מ, ועובדים טוב יותר בדגם החדש, גם בפניות, גם בתאוצות ובלימות, ואם בלימות אז הדיסק הקדמי עלה השנה לקוטר של 320 מ"מ.

לשיפורים והשינויים יש מחיר בדמות משקל רטוב שעלה ל-163 קילו, ומחיר שבהודו ובאירופה עלה אם כי לא בהרבה – הדיוק 390 החדש יגיע במהירות לישראל וצפוי להוביל את מכירות האופנועים כאן כפי שעשה בשנים האחרונות, עם השיפורים השנה אפשר לצפות אפילו ביתר שאת.

באנר פרסומי:

גלריה

10 תגובות ל ק.ט.מ דיוק 390 החדש ל-2017 – גדול יותר, טוב יותר, השקה עולמית

  1. מעניין אם הם שפרו את האמינות ….כי הדגם הקודם היה בעיתי

  2. לא הגזמת קצת?
    נכון אחלה חברה ואחלה אנשים וברור שאחלה אופנועים.
    אבל "מאז התחלת" לחיות?

  3. אתה גדול.
    מתי רכבת לאחרונה על משהו יפני?
    ולא שקטמ זה לא טוב.
    אבל יפני זה גם.!

  4. אני מרוצה מאוד ואין ספק שנראה ששופר מאוד.

    בהודו לקוחות מדווחים כבר על חסרונות מצד מאוורר הקירור. נראה שהוא פועל כעת כמעט ללא הפסקה – KTM כבר ציינה שיהיה עליה כנראה לשנות שם משהו…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל