מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
בטא RR אנדורו 50 סמ"ק – מטרו בבקשה תביאו אותו לישראל
גיא בן ברק
צילום: יצרן
זמן רב מנסים בענף האופנועים בעולם להבין איפה איבדנו את הילדים, מה קרה לשובבות של שנות השבעים והשמונים עם ההונדות חצי, ג'ילרות עצבניות, שנעלמו יחד עם הקונים הצעירים שלהן שהפכו לבוהי סלולארי. המסקנה היא שצריך להמשיך לנסות להחזיר אותם באמצעות אופנועים מדליקים וזולים, בדיוק כמו הבטא RR 50 סמ"ק שיצא כעת בשוק האיטלקי.
מחירו של הדבר הזה באיטליה קמעונאי עומד על 3,840 אירו, גרסה פשוטה נמכרת ב-2,700 אירו, עם שער האירו המתרסק מול השקל זה פחות מ-12,000 בלי מיסים, כלומר אפשר למכור את האופנוע הזה בפחות מ-20,000 שקל בישראל; מאחר ומדובר ב-50 סמ"ק באיטליה יכולים לרכב עליו ילדים וילדות מגיל 14, וגם במקרה של ישראל נכנסות לתמונה כול הקלות הרישוי בישראל, אמנם לא גיל 14 אבל רישיון נהיגה מגיל 16…. בנוסף מחיר ביטוח החובה ל-50 סמ"ק נמוך.
בתמורה מקבלים אופנוע אנדורו אמיתי, נותן בראש לכול 125 ארבע פעימות כבד ומסורבל ועולה הון לביטוח, הבטא נראה פצצה וגם מתפקד יפה, עם מושב בגובה שטח מקצועי של 935 מ"מ, מזלג הפוך, זרוע אחורית אלומיניום, מנוע שתי פעימות כמובן, מקורר מים ומוזן קרבורטור, וכול הדבר הזה שוקל 85 קילו בלבד. בוחני המגזין מוטו.איט התפעלו מהבטא החדש "אופנוע נהדר, חד וזריז, מנוע חלק ומושך מסל"ד נמוך ועולה גבוה…".
כעת עם מעבר בטא ליבואן הענק מטרו נוצרת הזדמנות להכניס את הבטא RR אנדורו לישראל ומי יודע אולי זה יהיה הכלי שיחזיר את האופנועים לחניות בתי הספר בישראל ויעיף לכול הרוחות את האופניים החשמליים הארורים.
רק ככה יעריכו את הכלים האלו, להגיע לפיאט ולראות שאין להם קשר לזה, זה היה ממשיך לעלות אבק
ה50סמק הכי הכי שיש!!!
היי
לא הסנתי מי מוכר את הדגם? כמה עולה? והאם פוללסייז שמתאים למבוגר בגיל 37?