fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
MV קוביה
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ק.ט.מ 2 פעימות הזרקת דלק מ-2018 – עכשיו זה רשמי

ק.ט.מ 2 פעימות הזרקת דלק מ-2018 – עכשיו זה רשמי

גיא בן ברק

צילום: יצרן


לאחר שבדצמבר 2016 נפוצו שמועות, ק.ט.מ מודיעה השבוע רשמית כי החל מחודש מאי 2018 יצויידו דגמי ה-250 ו-300  EXC (אנדורו שתי פעימות) בהזרקת דלק, דגם שלישי XC-W יופיע מאוחר יותר, יש לציין כי בהודעת ק.ט.מ לא נאמר לגבי אופנועי המוטוקרוס ממשפחת SX בראשם ה-250 סמ"ק ובמורד הנפחים לאופנועי הנוער והילדים. 

למרות שבניגוד להודעת ק.ט.מ כבר היו מנועי שתי פעימות אנדורו מוזרקים, הונדה מי אם לא ייצרה 400 שתי פעימות מוזרק לפני 22 שנה אבל לא בייצור סדרתי, ומאז 2011 היצרן הזעיר אוסה מייצר אנדורו מוזרק, בכול מקרה מדובר בחדשה של ממש, ק.ט.מ היא יצרן שטח ענק ולמעבר מנועי האי אקס סי להזרקת דלק משמעות עצומה בעולם ובישראל. שורה תחתונה, שלושת האותיות TPI יצורפו מהשנה הבאה לשמות הדגם של ה-250 וה-300 אנדורו שתי פעימות של ק.ט.מ. 

המשמעות בראשי התיבות טי פי איי היא "טרנספר פורט אינג'קשן", כלומר הזרקת דלק ישירה בשלב בו פתח הפליטה מכוסה וזאת להבדיל ממנוע שתי פעימות עם קרבורטור בו התערובת נכנסת לצילינדר כאשר פורט הפליטה עדיין פתוח, חלק ממנה נפלט לא שרוף ולכן מזהם מאוד. מערכת הזרקה דורשת מערכת שימון נפרדת כפי שאכן מותקנת במנועי ק.ט.מ החדשים. הזרקת הדלק תתרום לגמישות המנועים וצפויה לחסוך מאוד בדלק, מרכיב חשוב במנועי שתי פעימות הזללנים. 

באנר פרסומי:

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל