fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC

מדור פרסומי: מכירות שיא ל-Yamaha Tmax החדש

מדור פרסומי: מכירות שיא ל-Yamaha Tmax החדש

צילום: יח"צ

— ידיעת צרכנות —

מטרו מוטור, יבואנית ימאהה בישראל, מודיעה על מכירות שיא ל-Yamaha Tmax החדש, עם שיא של 123 כלים שנמכרו ביומיים הראשונים לפתיחת המכירה המוקדמת החל ביום שלישי בצהריים בשבוע שעבר. מדובר במספר שיא של מכירות מוקדמות. עקב הביקוש הרב ישנו מחסור נקודתי בצבעים מסוימים של ה- DX.

מרבית הכלים שנמכרו (כ-90%) הם מהגרסאות המאובזרות והיקרות של ה-TMAX: דגם ה-SX, גרסת הספורט של ה-TMAX, וה-,DX גרסת הפרמיום המאובזרת ביותר. הצפי הוא שעד סוף החודש יימכר מספר שיא של כ- 200 כלים מהדגם החדש, וכי סך המכירות השנה יעמוד על כ-700 כלים. מספר גבוה אפילו בקנה מידה אירופאי. 

אודות ה- TMAX
לפני 15 שנים ימאהה השיקו דגם ששינה את פני עולם הקטנועים ויצר קטגוריה חדשה לחלוטין. בזמנו, הייתה זו החלטה אמיצה מצד ימאהה, לייצר קטנוע-על דינמי ובעל ביצועים כמו של אופנוע ספורט, לצד נוחות וקלות תפעול של קטנוע. 15 שנים וחמישה דורות של TMAX חלפו, והדגם המצוין הזה ממשיך לשלוט ביד רמה בקטגוריית קטנועי העל. עם מספר שיא של 233,000 יחידות שנמכרו ב-15 השנים האחרונות, ה-TMAX הוא לא רק קטנוע העל הנמכר באירופה, אלא גם אחד מהדגמים הנמכרים ביותר שיוצרו על ידי ימאהה בכל הזמנים. 

ראשוני הרוכשים צפויים לקבל את הכלים במהלך השבוע הקרוב כאשר הכלים של המשלוח הראשון יסופקו עד אמצע חודש אפריל.

— ידיעת צרכנות —

19 תגובות ל מדור פרסומי: מכירות שיא ל-Yamaha Tmax החדש

  1. טוסטוס עם 46 כ"ס יותר יקר מאופנועים שטובים ממנו בכל פרמטר, עם תדמית הכי גרועה שיש ומחירי טיפולים כשל רכב יוקרה גרמני וכולם רצים בהמוניהם. לא פלא שזאת אחת המדינות היקרות בעולם!

  2. אנשים קונים כל מה שחדש, גם בלי סיבוב. לא יאומן

  3. תראה לי אופנוע אוטומטי בחצי מהמחיר של הטימקס.

  4. קטנוע בשמונים או 90 אש"ח זה לא סמל סטטוס ,כל רכב יפני ,משפחתי עלוב, של משפחה מהמעמד הבינוני עולה יותר.

  5. הרי ברור שמתוך 123 המזמינים, 122 הם ערסים או חיילים של העולם התחתון, שרק מחפשים איך להשתמש בכסף השחור שלהם, ואז להגיד לחבר'ה ה-'בני-דודים' שלנו, בואו בואו יש לי כלי חדש, ולקבל מהביטוח כסף לבן בחזרה. עורו סומאים!

  6. אז איך לא ראיתי עוד אחד כזה על הכביש?…. עזוב אותך, איך החיים באבניר? נחמד שם?

  7. אולי נתחיל לשפוט גם את כל רוכשי האייפון ב 5000 ש"ח ?
    ואת אלו שאוהבים שעונים ב 30000 ש"ח שמראים בדיוק את אותה השעה ?
    מי שיש לו כסף שיקנה ויהנה.
    צרות עין רק הורסת

  8. בוא ל BMW קח C600 ב10000 ש"ח פחות
    גם חזק יותר גם פחות גניב.
    או שתחכה חצי שנה ותמצא מומש עם 2000 ק"מ ב 70000 ש"ח

  9. אני אחד מאלו שפינטז על האפריליה ובסוף קניתי בונבון כזה עם 5000 ק"מ בן שנה מטריף מדהים
    והוא נסע כמו שד משחת מהיר עצבני משהו הזוי.
    נסעתי איתו חצי שנה והגעתי לטיפול ושם חטפתי זרנוק בדמות 1800 ש"ח טיפול.
    כולל רפידות בלם קדמיות שנגמרו ב 12000 ק"מ, הגיוני כי נסעתי מהר והבלימות חזקות.
    ואז הגעתי לטיפול 24000 ק"מ ושם אחי השארתי 6500 ש"ח !!!!
    טיפול גדול אין מה לעשות.
    סט הגלגל"ש נגמר והיה צריך החלפה.
    הצמיגים גם עשו את שלהם.
    שוב הרפידות נגמרו הפעם גם מאחורה בתוספת דיסק אחורי שירד מתחת למידה אין לי מושג איך
    היה רעש מהגלגל הקידמי שהתברר כמייסב גמור.
    בטיפול 36000 השארתי שוב מעל 3000 ש"ח כי הפעם הדיסק מקדימה היה פסול.
    במהלך 36000 ק"מ במשך שנתיים בדיוק שמתי על הקטנוע מעל 11000 ש"ח רק תחזוקה אחי בלי תיקונים חריגים!!
    שבאתי לטרייד אצל משווק היבואן גזזו אותי בלי מספריים אלא בסכים קהה ב20% מתחת למחירון שזה עוד 10000 ש"ח לא הצלחתי למכור בחוץ בגלל שלא התקשרו ומי שהתקשר הציע חצי ותירצו את זה בסיפרוי אלף לילה ולילה.
    בסוף נמכר בלית ברירה ב 42000 ש"ח מה שהביא אותי להפסד של 17000 ש"ח בין המכירה לקניה תוסיף את הטיפולים ושמתי כמעט 30000 ש"ח בשנתיים וקצת !!!
    אז אין ספק שהאפריליה לא סופר את הטימקס בכסף.
    אני כבר שנה על טימקס 2014 שנרכש עם 22000 ק"מ ועכשיו עם 40000 ק"מ.
    דיסקים מקוריים במידה רפידות עדיין תקינות לאחר 20000 ק"מ ואם אני רוצה למכור היום אני מקבל 3000 ש"ח פחות ממה ששילמתי.

  10. זה כן סמל סטטוס. הטיפולים, ביטוח וירידת ערך של טימקס הוא פי חמישה מעל כל רכב באותו טווח מחירים.

  11. צר לי שלא הבנת את תגובתי! היכן ראית בדיוק צרות עין??? אולי כדאי שתקרא פעם נוספת, אני בעד אופנועים ורכבים יקרים למי שיכול וחפץ בכך, אך לא בעד טוסטוסים של העולם התחתון במחיר מופקע!!! חבל שאתה רושם דברים מבלי להבין ,כי רשמתי שכל רכב יפני משפחתי עולה יותר אז איך הסקת צרות עין? לאל הפיתרונים !

  12. את הנתונים הללו ומרבית הציבור אינו יודע, נכון אדוני?? סמל סטטוס באופנועים זה למשל דוקאטי מולטיסטרדה אינדורו, או הונדה cbr sp וגם זה רק למעטים המבינים. סמל סטטוס כללי ,אלו מוצרים שהציבור מבין ויודע שהם יקרים ובעלי הילה של יוקרה ,רכבים של מרצדס, במוו וכמובן אקזוטיקות,יקרות כמו פרארי ,פורשה. גם סמלי סטטוס אינם אחידים ומחולקים לפי חשבון הבנק של רוכשיהם. קטנוע ב90 אש"ח (מחיר מק"ס כולל אבזור) לעולם לא יהיה סמל סטטוס, שכן כל רכב סופר מיני ברמזור מגיע למחירים הללו והתדמית הציבורית של הערסמקס עשתה לה שם רע בקרב כלל הציבור ולא רק בקרב הרוכבים אז כןיש סטטוס אבל לא של יוקרה!!!מקווה שהבנת?

  13. העלת כאן דברים גיזעניים.
    אני לא מבין איך בכלל נתנו לך כאן במה לכיתוב הזה. ואני אשכנזי משני הצדדים

  14. אתה צודק במאה אחוז. זה לא מתאים להעלות דברים גזענים כאן ובכלל בכל מקום

  15. אני משתעמם על סילברווינג של הונדה כבר כמה שנים, וחשבתי לעבור לטימקס.

    האם טימקס הוא כלי גניב?
    את הסילברוורינג אני לא טורח אפילו לנעול

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל