fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70

WSBK סופרבייק אוסטרליה: ניצחון לקאוואסאקי וריי גם במירוץ 2

WSBK סופרבייק אוסטרליה: ניצחון לקאוואסאקי וריי גם במירוץ 2

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מירוץ שני בסבב פתיחת עונת הסופרבייק העולמית נערך לפנות בוקר שעון ישראל במסלול פיליפ איילנד, בדומה למירוץ הראשון מתח ודרמה ממש עד הסיום עם פער אפסי של 25 אלפיות השנייה בין ג'וני ריי רוכב קאוואסאקי ואלוף השנתיים האחרונות שניצח שוב, לבין יריבו הוותיק רוכב דוקאטי צ'אז דייויס. 

הסידור החדש של הגריד לעונת 2017 הוכיח עצמו עם צפיפות ואקשן בחמש ההקפות הראשונות, כאשר בהמשך הרוכבים החזקים עוברים כצפוי להוביל, אבל משלמים בצמיגים, בסיכון ותכלס לא נעלמים כפי שהיה עד השנה. דוגמא טובה לכמה הסידור החדש של הגריד יכול לשנות סיפק רוכב קאוואסאקי ואלוף 2013 טום סייקס אשר במירוץ הראשון סיים שלישי, ולכן בסידור החדש זינק 7 למירוץ השני ולא הצליח להתאושש וסיים שישי. גם המנצח ג'וני ריי אשר בסידור החדש נאלץ לזנק תשיעי, נאלץ לעבוד קשה עד שעלה להובלה וגם שם כמובן לא מחכה נווה מדבר אלא קרב צפוף מול דוקאטי, קרב קשה שלא הוכרע כאמור עד הקו ממש. 

כלומר עם מבט להמשך העונה מי שצריכים להיות אופטימיים הם דווקא דוקאטי למרות שלא ניצחו, כיוון שאם במסלול בעייתי מבחינתם כמו פיליפ איילנד הם מצליחים לצאת בפיגור של 10 נקודות בלבד, הרי שהמשך העונה עם מסלולים הרבה יותר טובים לדוקאטי עשוי להביא את המהפך הנכסף. למולם ריי וקאוואסאקי אמנם מנצחים אבל זה הולך קשה. הולך קשה לא רק כי ריי מזנק מאחור אלא גם כי דוקאטי נערכה עם שלושה רוכבים חזקים, ונראה כי לדוקאטי לא ממש אכפת אם מרקו מלנדרי יהיה זה שיזכה על חשבון צ'אז דייויס, או שבכלל פורה הוא שיקח, העיקר שדוקאטי תנצח; בקאוואסאקי אין לריי על מי לסמוך, יחסים לא טובים בין סייקס לריי, ובשורה התחתונה העונה הזאת היא איש איש לנפשו, אי אפשר לסמוך על אף אחד – ומי שנהנה זה אנחנו עם עונה שהולכת להיות מטורפת. זה לא רק הקרב בין דוקאטי לקאוואסאקי שמתעצם ומעלה את המתח – אלא עליית המדרגה של ימאהה, אלקס לואוז רוכב משוגע, והימאהה R1 כול כך בטוח, יציב, שלואוז מרשה לעצמו לעשות הכול, מה שמעצבן את הרוכבים האחרים אבל מבחינת הצופים זה נהדר.

למול ההתחזקות של ימאהה, אכזבה מהפתיחה של אפריליה עם לברטי שלא פוגע ונראה בהלם, תופעה רגילה אצל רוכבי מוטו גיפי שמגיעים (חוזרים במקרה זה) לסופרבייק, מצפים לקחת בהליכה ומקבלים בראש. זה גם המצב בקבוצת הונדה שתיאלץ להתייחס לעונה הנוכחית כאל עונת פיתוח, ה-CBR1000RR החדש זקוק להרבה עבודה, וחמור מכך לא בטוח שסטפאן בראדל הרוכב עם היידן נמצא ברמה מינימאלית לרכיבה באליפות העולם, הגרמני לא פוגע בשום מבחן ובמירוצים מסיים סבב מלא עם 2 נקודות, זה לא רוכב ברמה לקבוצה רשמית. 

הסבב הבא בתאילנד ב-10 למרץ.

באנר פרסומי:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל