fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

הונדה והיטאצ'י מקימות חברה משותפת למנועים חשמליים

הונדה והיטאצ'י מקימות חברה משותפת למנועים חשמליים

גיא בן ברק

צילום: יצרן


שתי הענקיות היפניות הונדה והיטאצ'י יפתחו במשותף מנועים חשמליים לכלי רכב. החברות חתמו בתחילת פברואר על מזכר הבנות וביפנית המשמעות היא שתוקם בעתיד חברה משותפת לביצוע המיזם. שם לחברה עדיין אין אולם יש מיקום למפעל ובעיקר יש תקציב שיעמוד בתחילה על 44 מיליון דולר. כדי להסיר ספק, החברה המשותפת של הונדה והיטאצ'י לא תסתפק בפיתוח בלבד, אלא אף תייצר ותשווק את כלי הרכב החשמליים מתוצרתה באמצעות סוכנים בסין ובארה"ב. לא ברור האם החברה תמכור מנועים ליצרני רכב אחרים מחוץ להונדה. המיזם החשמלי המוביל של הונדה נכון לעכשיו בתחום כלי הרכב נעשה בתחום אופנועי המירוץ דווקא, הסופרבייק החשמלי מוג'ן שינדן המתחרה באי מאן הוא למעשה אופנוע של הונדה לכול דבר. היטאצ'י מוכרת לישראלים כיצרנית מחשבים או מחפרים ענקיים, והיא מגיעה גם לייצור כורים גרעיניים. 

תחום המנועים החשמליים לכלי רכב תקוע שנים ארוכות, כידוע מנועים חשמליים במכוניות הותקנו כבר בתחילת המאה העשרים, אולם מאז המתג תקוע. יש אומרים בציניות שזה בגלל שמחירי הנפט נמוכים, אבל יש בעיה אמיתית המתמקדת שוב ושוב במצברים, זמן הטעינה וטווח הפעולה, ייתכן ורק שילוב פעולה של חברות ענק יצליח לפתור את בעיית זמן הטעינה מה שמחייב השקעות עתק, למעשה להמציא מחדש את המצבר.

תגובה אחת ל הונדה והיטאצ'י מקימות חברה משותפת למנועים חשמליים

  1. שילוב של ענקים בטוח שיהיו תוצאות בקרוב

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל