fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
HJC

סיכום מכירות דו"ג חדשים בישראל 2016 – איזה מותג התחזק ואיזה התרסק

סיכום מכירות דו"ג חדשים בישראל 2016 – איזה מותג התחזק ואיזה התרסק

גיא בן ברק


השוק הדו גלגלי הישראלי המשיך לגדול בשנת 2016. נתוני איגוד לשכות המסחר המאגד גם את יבואני הרכב הדו גלגלי המתפרסמים היום מראים כי בשנת 2016 נמכרו 17,114 קטנועים ואופנועים חדשים (עשוי להשתנות קלות עם השלמות של סוף השנה, וללא שכוללים את אופנועי המירוץ). 

בהשוואה לשנת 2015 רשם השוק הישראלי בשנת 2016 עליה יפה של כ-10%, דומה לעליה שנרשמה במכירות בשווקי המערב בשנה שהסתיימה כעת. מבחינת מגמות השוק הישראלי באופן מובהק קונה בשנה האחרונה יותר ויותר אופנועים, מהפיכת האופנועים הקטנים מאסיה, זולים יחסית לקטנועים וסקסיים פי כמה, מביאה צעירים אבל לא רק לאופנועי ה-300 סינגל וטווין. גם באופנועים גדולים ניכר שיפור במכירות, וכתבנו שוב ושוב על ההתפוצצות החיובית בתחום השטח עם מכירות חסרות תקדים של אופנועי שטח מכול הסוגים והיצרנים, מדינת ישראל היא גן עדן לרכיבת שטח מאחר והשטחים הפתוחים הם ציבוריים ולא פרטיים/שמורות טבע סגורות בדומה לאירופה וארה"ב. אולם גם אופנועי הכביש נהנו ממכירות טובות יותר, כולל אופנועי סופר ספורט שמראים סימני התאוששות אחרי כמה שנים איומות.

התחזיות לשנת 2017 אופטימיות, החורף המבורך שהחל בדצמבר עלול אמנם לפגוע בחודשים הראשונים, אולם בהמשך צפוי השוק לנסוק לעבר הנתון המיוחל של 20,000 יחידות בשנה אחת.


מכירות קטנועים ואופנועים חדשים בישראל בשנת 2016 לפי מותגים (בסוגריים נתוני 2015)


1. סאן יאנג 4,083      (3,719)
2. קימקו 3,379         (2,839)
3. ימאהה 2,900        (2,182)
4. הונדה 1,006         (1,207)
5. ק.ט.מ 964            (638)
6. פיאג'יו 956            (1,047)
7. דיאלים 894           (272)
8. קאוואסאקי 853      (688)
9. סוזוקי 510            (303)
10. הוסקוורנה 253      (212)
11. ב.מ.וו 253             (263)
12. הרלי דייוידסון 171  (133)
13. קיוויי 150               (77)
14. דוקאטי 95             (81) 
15. טי.גי.בי 74            (138)
16. יוסאנג 63              (78)
17. טי.אם 56              (31)
18. פיז'ו 48                (11)
19. בטה 48                 (-)
20. שרקו 42               (18)
21. קאיויין 43             (33)
22. אמ.וי אגוסטה 37   (17)
23. זירו 31                 (47)
24. אפריליה 28          (39)
25. מוטו גוצי 15          (16)
26. אנפילד 14            (28)
27. אס וובליו אם 13      (-)
28. סקיי טים 11            (-)
29. איי ג'יי פי  8          (16)

8 תגובות ל סיכום מכירות דו"ג חדשים בישראל 2016 – איזה מותג התחזק ואיזה התרסק

  1. אוהבים לעשות רוח מכלום! למדינה הזאת עקב מזג האוויר טוב רוב השנה והפקקים הרצחניים ההולכים ונעשים גרועים יותר ויותר עד לעמידה מוחלטת, יש פוטנציאל אדיר למכירות דו גלגלי והמספרים הללו לא מגרדים את הקצה התחתון שלו. הסיבות כמובן ידועות ,הביטוח ההזוי שאין לו אח ורע בעולם ,יוקר הכלים עקב מיסוי רצחני של המדינה וגם חזירות אין סופית של היבואנים, הורדות המחירים האחרונות רק ממחישות לנו כמה הם חזירים?!(ראה למשל מחירwrr שהחל ב57אש"ח) ומחירי הטיפולים והחלפים כשל ריכבי יוקרה עבור פקקטה אופנוע. כן אתה צודק שום דבר היסטרי אך המדינה הזאת חיה על דמגוגיה בגרוש.

  2. 11 כלים פחות מ 2015 ?? לא הביאו את ההוא מרחוב סומסום שיטפל בבעיה הזו ?

  3. ככה התמונה קצת יותר ברורה.
    פיז'ו מכרו 48 קטנועים בשקל וחצי שזה בערך כמו מוטוגוצי אחד.
    דוקאטי מכרו 95 כלים שזה בערך כמו 700 סאניאנג

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל