fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

הונדה ממציאה מחדש את הקטנוע

הונדה ממציאה מחדש את הקטנוע

אופיר דואק

צילום: יצרן

הקרב בשוק קטנועי העל הולך ומתחמם. בעוד כולם ממתינים לב.מ.וו שתציג את המקסי סקוטר שלה (שרמז עליו ניתן למצוא בקונספט E שהוצג בפרנקפורט) בהונדה כבר שולפים את התשובה. היום חושפת הונדה יחידת הנעה חדשה, מנוע ותיבת הילוכים, אשר מופיעים בקטנוע על חדש שיופיע בתערוכת מילאנו הקרובה.

המנוע החדש הוא טווין מקבילי מוזרק בנפח 700 סמ"ק. המנוע בעל קדח של 73 מ"מ ומהלך של 80 מ"מ מצויד בגל ארכובה של 270 מעלות ובגל זיזים עילי יחיד אך עם זאת תזמון משתנה לשסתומי היניקה. המנוע נוטה קדימה בזוית של 62 מעלות ומחובר לתיבת הילוכים בעלת מצמד כפול בדומה לזו שכבר קיימת ב-VFR החדש. מדובר בתיבה הכוללת 6 הילוכים ומצוידת במצב אוטומטי ובאפשרות לתפעול ידני. הונדה מבטיחה שהשילוב בין המנוע ותיבת ההילוכים המתקדמים יניב צריכת דלק של 27 ק"מ לליטר.

יחידת ההנעה החדשה צפויה להופיע בשלושה דגמים שונים של הונדה שיופיעו בשנתיים הקרובות. אחד מהם הוא האינטגרה שיערוך בכורה בתערוכת מילאנו הקרובה ותמונה ראשונה שלו נחשפת היום. האינטגרה הוא למעשה גרסה סדרתית ל-Mid Concept שהוצג בשנה שעברה בתערוכת מילאנו.

בדומה למיד קונספט האינטגרה הסדרתי מצמצם עוד יותר את הפער שבין קטנועים לאופנועים. האינטגרה אמנם מציג חזות קטנועית עתירת פלסטיקה ומשקף גבוה אבל מבט מדוקדק יותר מגלה משהו שונה לגמרי. הפריט הבולט ביותר הוא הגלגלים שהם בעלי חישוקים במידה אופנועית של 17 אינטש.
גם מבנה השלדה נוטה יותר לכיוון האופנועי כאשר היא בתצורה של קורה כפולה האוחזת את המנוע ממעל ומחוברת למתלה מונושוק אחורי שמותיר זרוע אחורית "נקייה" ואופנועית לחלוטין. נוסף לכך, ההינע הסופי נעשה על ידי שרשרת.
כדי לפצות על מחסור בתא מטען ראוי תחת המושב מציידים בהונדה את האינטגרה באופציה בזיווד מקורי. אפשר לראות את האינטגרה כאח ספורטיבי לסילברוינג 600 הוותיק ומאידך כתשובה, המאוחרת למדי, של הונדה לימאהה T-MAX. פרטים נוספים על האינטגרה לא נמסרו אך השיווק צפוי להתחיל באירופה בתחילת 2012 ויהיה מעניין לראות כיצד הוא יתומחר.
עכשיו הכדור נמצא במגרש של  ב.מ.וו ונותר לראות אם יבחרו בבאווריה ללכת על קטנוע קונבנציונלי קונבנציונלי או שגם הם מתכננים לעצב מחדש את הקונספט הקטנועי.

גלריה

10 תגובות ל הונדה ממציאה מחדש את הקטנוע

  1. אבל גם המתחרים לא רעים בקטנועים בעלי הנפחים הגדולים.

  2. הבעיה שעם כל כך הרבה טכנולודיה הוא בטח יעלה כמו הקטנוע של ב.מ.וו

  3. כבוד ויפה.. והכלי הזה יחליף את הCBR שלי בפנסיה.

  4. ניראה לי האונדה הזה לו היחליט מה לעשות כשיהיה גדול או עופנוע או קקנוע יענו יש לו המחלה הזו שקורים אותה התפצלות אישיותית שיזו מחללה לא הכי נעימה עבל אם פסיכולגוליסט אחושלוקי איפשר לטפל בו. אני לא מיבין מה מטלהבים מזה שיש לו גלגלים גידולים למה כמה שהגלגל יותר גדול ככה צריך לעשות יותר עם הפומפה של הגרל בשביל למלא לו אוויר. ויעוד משהו שילא הבנתי איך זה יש לו שני קלאצ'ים לאחולבלוע כי אם הקלאץ' בהאחד בצד שמאל איפה שמים הידית של הקלאץ' השני וואלק לשחק עם שתי קלאצ'ים זה מצריח כורדינצניה במיוחד בריכבה שמחזיקים את המנגו יענו הפליפון הזה עם השם של הפאפיה מנביד אחת וסיגריה נבולס בפה.

  5. מעניין כמה יתמחרו את הקטנוע הזה, בערך כמו cbr

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל