fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
תמוז
voge מוטו24 באנר
סטפן
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC

טווינגו זה בינגו / רנו טווינגו בישראל

טווינגו זה בינגו / רנו טווינגו בישראל

ערך: שי שיוביץ, כתב: ברק מיטל

לאחר שנים של היעדרות, השיקה היום חברת קרסו- יבואנית רנו- את הרנו טווינגו החדשה. הטווינגו החדשה בעלת 5 דלתות ותשווק בישראל במגוון צבעים, עם אופציה לבחירה של חבילת פרסונליזיציה הכוללת עיצוב חיצוני ופנימי מיוחד בצבעי הרכב.  

באופן מפתיע ויחודי בשוק הרכב של היום, הטווינגו החדשה מצוידת במנוע והנעה אחוריים, מבנה הנדסי אותו היא חולקת עם האחות מבית מרצדס, הסמארט החדשה. לפי רנו, "מבנה זה מביא תצורה אידיאלית לתנועה עירונית דינמית עם חלוקת משקל אידאלית ומרכז כובד נמוך, כאשר ההנעה האחורית בה מצויד הדגם תורמת לחוויית נהיגה ייחודית".

אחד מהיתרונות המובהקים של מיקום המנוע מאחור הוא רדיוס סיבוב קטן במיוחד המאפשר גמישות רבה בנסיעה עירונית, זריזות והיגוי חד ואופטימיזציה של יכולת חניה גם בחניות הקטנות ביותר. 

הטווינגו מציעה את ה- R&GO, אפליקציה המאפשרת להפוך את הטלפון החכם למערכת המולטימדיה של הרכב, דרך שימוש במסך המגע של הטלפון האישי כבלוח המחוונים של הרכב. האפליקציה מאפשרת ליהנות מחיבור למגוון אופציות ניווט (בהן WAZE), מוסיקה, שיחות טלפון המחוברת למערכת השמע של הרכב ומידע על מגוון נתונים כגון צריכת הדלק, מחשב נסיעה ועוד. 

הטווינגו החדשה תגיע ב- 4 רמות אבזור ועם שני מנועים לבחירה: מנוע בנזין 0.9 טורבו עם 90 כ"ס המשודך לתיבה רובוטית כפולת מצמד, או 1.0 ל' עם 70 כ"ס המשודך לתיבה ידנית.

המחירים של הטווינגו החדשה יחלו מ-64,990  ₪ לדגם הידני ו- 74,990 ש"ח לדגם האוטומטי, כאשר בהמשך תגיע לארץ גם גרסת ה- GT החמימה (חמימונת?) עם 110 כ"ס ותיבה ידנית. נשמע מעניין…




באנר פרסומי:

עוד חדש:

מזראטי לבנטה במבחן דרכים

גלריה

5 תגובות ל טווינגו זה בינגו / רנו טווינגו בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל