fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

אודי השיקה את ה- Q2 בישראל

אודי השיקה את ה- Q2 בישראל

צילום: יצרן

באדיבות ששי כהן, אתר WHEEL

בסיום שנת שיא במכירות לאודי בישראל, בה מסרה היבואנית מעל ל-4,100 מכוניות מתחילת השנה, השיקה הבוקר היבואנית בת"א את האודי Q2 החדשה, הנכנסת לסגמנט רכבי הפנאי הקומפקטיים וממוצבת מתחת ל- Q3 בסוג של נישה חדשה וללא מתחרים לעת עתה בשוק היוקרה. באודי מגדירים את ה- Q2 כ"מכונית שלא ניתנת לתיוג". הדגם מצטרף לשלל דגמי הפנאי של החברה בארץ וצפי המכירות שלו עומד על מאות יחידות בשנה.

לצד עיצוב אופנתי אך מעט שמרני וצנוע יחסית, פותח ה- Q2 על שלדת ה- MQB של קונצרן פולקסווגן המשרתת כיום דגמים רבים של החברה. לרכב החדש מידות קומפקטיות עם אורך של 4.19 מטר בלבד, רוחב של 1.79 מטר וגובה של 1.51 מטר, האמורים לספק ג'יפון קל לנהיגה בתנועה אורבנית. בסיס הגלגלים עומד על 260 ס"מ ונפח תא המטען עומד על 405 ליטר, לפני קיפול המושבים האחוריים. בחברה מצהירים שה- Q2 הינו האח העירוני והצבעוני במשפחת רכבי ה- Q (פנאי-שטח), ובשל כך יוצע עם מגוון של 12 צבעי חוץ, אופציה לבחירת צבע ה- blade (כיסוי קורת מאחורי החלון האחורי) ו-3 גוונים לעיצוב תא הנוסעים, כולל אופציה לתאורת LED ייחודית בשלל צבעים ולוח שעונים דיגיטלי ווירטואלי.

תא הנוסעים של ה- Q2 מציע עיצוב שנראה כמעט כמו העתק מושלם של ה- A3 ומציע מקום לחמישה נוסעים. אבזור הרכב יכלול כסטנדרט (ברמת גימור beat) בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת, מערכת  Start&Stop, מערכת מולטימדיה עם 10 רמקולים, מסך צבעוני 7 אינץ', דיבורית BT , חישוק "16 קלים, בלם יד חשמלי, הגה בציפוי עור, דיפוני פנים אלומיניום, בקרת שיוט, חיישני אורות וגשם, 6 כריות אוויר, מערכת היגוי פרוגרסיבית ומערכת בלימה אוטונומית המתריאה על סכנת התנגשות ואף בולמת את הרכב עד לעצירה מלאה. רמת הגימור הגבוהה יותר 'Design' כוללת בנוסף: ריפודי מושבים משודרגים, חישוקי "17, תאורת אווירה LED עם גוונים שונים ועוד. ל-2 רמות הגימור תוצע גם חבילת 'Luxury' הכוללת גם גג שמש חשמלי, שמשות אחוריות כהות, מפתח חכם ומראות צד מתקפלות חשמלית, כאשר רמת הגימור Beat זוכה גם לחישוקי "17, בעוד רמת הגימור Design זוכה לריפודי עור ודיפוני אלומיניום מט.

 

אודי Q2 תשווק בשלב הראשון עם מנוע בנזין 1.4 ליטר טורבו המפיק 150 כ"ס ומומנט מרבי של 25.5 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים חדשה עם 7 הילוכים והנעה קדמית. מדובר במנוע ה- 1.4 ליטר, 4 צילינדרים, המוכר של קונצרן פולקסווגן המצויד בטכנולוגיה המכבה 2 צילינדרים בשיוט בכביש המהיר לטובת חיסכון בדלק (‘Cylinder on Demand’). עם יחידת הכח הנ"ל, מציע הרכב ביצועים זריזים עם 8.5 שניות ל- 100 קמ"ש, מהירות מרבית של 212 קמ"ש ותצרוכת דלק מרשימה של 18.1 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן.


מחיר האודי Q2 תחרותי יחסית ויחל נמוך מהתחזיות המוקדמות, עם תג מחיר התחלתי של 179,900 ש"ח לדגם ה-Beat  הבסיסי ו- 189,900 ש"ח לדגם ה-Design  המאובזר יותר. מחיר חבילת ה-Luxury  עומד על 24,900 ש"ח.


באנר פרסומי:

עוד לאחרונה חדש ברכב:

מזראטי לבנטה במבחן דרכים

דברים שרואים שם

 

גלריה

7 תגובות ל אודי השיקה את ה- Q2 בישראל

  1. אומנם לא חדש.
    כל הזמן בעיות עם החלונות, מתחמם בקיצור הרבה בעיות. לא קונה אודי

  2. מה קרה הם שכחו שהם יצאו שקרנים עם פולקסווגן?

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל