fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
סטפן
HJC
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

דקאר 2017 – קשה יותר, גבוה יותר, מותח יותר

גיא בן ברק

צילום: יח"צ


מהדורת 2017 של ראלי דקאר בגרסת דרום אמריקה (השנה התשיעית) תזנק ב-2 לינואר 2017 לנתיב כול חדש הכולל לראשונה את מדינת פרגוואי, פתיחה בבירה אסונסיון משם עולים לבוליביה וחזרה לארגנטינה כשהסיום בבואנוס איירס ב-14 לינואר. מספר המתחרים נושק ל-500 בהם 196 אופנועים, 75 מכוניות, 50 משאיות ו-37 טרקטורונים.

במסיבת העיתונאים בה הוצג הראלי הדגיש מארק קומה מנהל הראלי שלוש נקודות שייחדו את הדקאר השנה: ספיישלים במספר, באורך ובדרגות קושי חסר תקדים; "הממד הרביעי" הוא הממד האנכי וקומה מתכוון לשישה ימים בבוליביה ההררית בהם יעלה הראלי בהרי האנדים לגבהים של למעלה משלושה וחצי קילומטר שם טמפרטורות מתחת לאפס – וזאת בניגוד מטורף למה שיקרה בארגנטינה מייד אחר כך שם הטמפרטורות צפויות לעלות על 40 מעלות בצל… והמרכיב הקשה הנוסף השנה יהיה הניווט, שיתבצע באמצעות נקודות צא כיוון כלומר קואורדינטות כש-GPS ישמש רק לחירום. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל