fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
voge מוטו24 באנר
HJC
MV קוביה
סטפן
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

פרוייקט 1408 של דוקאטי – פאניגלה 1299 סופרלג'רה

פרוייקט 1408 של דוקאטי – פאניגלה 1299 סופרלג'רה

גיא בן ברק


דוקאטי אלופה ביצירת באזזזים סביב דגמיה החדשים ודוגמא טריה מגיעה לאחרונה: "פרוייקט 1408" שוגר על ידי דוקאטי כאתר אינטרנט מסווג שחייבים להירשם ולקבל סיסמא כדי להיכנס ולקבל רמזים למה שיוצג במילאנו בחודש הבא, ואם זה לא מספיק פאתטי אז דוקאטי ממש מזהירה את מי שידליף מהאתר פרטים כי הוא יתבע לדין… האמת יש כבר כמה נאשמים על הכוונת כי אין אתר אינטרנט שלא פרסם תמונות ופרטים מהאתר הזה, אולי גם אנחנו נגמור היום באבו כביר האיטלקי.

באשר למה שמתבשל אצל דוקאטי, זה ככול הנראה דגם סופרבייק אקזוטי בקנה מידה יקר ואין דברים כאלה שלא היה עד עתה, ממה שמתפרסם באתר מבינים שזה הולך להיות סופרלג'רה חדש כלומר "סופר קל" וזאת כפי שעשתה דוקאטי ב-2014 עם הפאניגלה 1199 סופרלג'רה – משקל של 166 קילוגרם על 186 כוח סוס. עכשיו זה קיצוני אף יותר מכיוון שמנוע ה-1299 כמובן חזק בהרבה ולא שוקל בהרבה. שמועות באתרים שונים ידעו לספר כי השילדה תהיה מונוקוק קרבון בסגנון אופנוע המוטו GP לשעבר של דוקאטי, אולם מהתמונות עולה כי השילדה בדומה לסופרלג'רה 1199 תהיה מונוקוק מתכת, השאלה אם סגסוגת אלומיניום כמו של ה-1199 – או שגם כאן יתחולל טירוף ותותקן שלדת מונוקוק מגזיום. הזרוע האחורית היא קרבון, כך גם הגלגלים. גם המיתלים, האלקטרוניקה ללא ספק יהיו חסרי תקדים, גם המחיר מאחר וייוצרו מן הסתם רק 500 יחידות. הבעיה כאן בניגוד לסופרלג'רה 1199 היא שה-1299 לא יכול להשתתף במירוצים רשמיים, בוודאי לא בסופרבייק העולמי, לכן למי מיועד הסופלג'רה החדש? שוב לאותם עשירים שקונים H2R ואת גרסאות ה-SP/M של היצרנים היפנים, או לקוחות יצרני הסדנה האיטלקים, מעין פרארי שאין לאף אחד.

באנר פרסומי:

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל