fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

וידאו: טריומף בונוויל בובר מהמם

וידאו: טריומף בונוויל בובר מהמם

גיא בן ברק


טריומף אינה מיובאת לישראל וחבל, היצרן הבריטי לא מפסיק לייצר חידושים, השנה התרכזו טריומף בשינוי והרחבת משפחת הקלאסים המודרניים המצליחה שלהם. ואם אמרת טריומף קלאסי אמרת בונוויל, הטווין המיתלוגי של טריומף שנולד בשנת 1959 ויוצר בהצלחה שנים ארוכות, אחד מהדגמים הבריטים המשמעותיים והמצליחים בכלל. לפיכך אין פלא שטריומף המודרנית משקיעה בבונוויל כול הזמן, השנה חלקה טריומף את החשיפה של הבונוויל החדשים/ישנים לשניים: בעוד 3 גרסאות 900 סמ"ק נחשפו בתערוכת קלן, דווקא המדליקה מכולן, בובר 1200, נחשפה שבוע לאחר התערוכה, איך לא בלונדון.


3 גרסאות חדשות ל-2017 על בסיס מנוע ה-900 סמ"ק שנחשפו בתערוכת קלן הן ה-T100, T100 BLACK והספיד קאפ, ה-T100 בעיצוב קלאסי עם תנוחת רכיבה זקופה ונוחה, הכי פשוט ונחמד שיש – טריומף מייעדת הדגמים על בסיס מנועים אלה המכוונים לפעולה חלקה וידידותית לרוכבים מתחילים, הסטריט קאפ הספורטיבי גם הוא עם מנוע ה-900 בעיצוב קרבי ותנוחת רכיבה רכונה, הוידאו המצורף מתאר טוב ממילים במה מדובר.

אולם הטריומף בוני קלאסי/מודרני המעניין ביותר נחשף כשבוע לאחר תערוכת קלן, הבובר. כאן הבסיס הוא מנוע ה-1200 סמ"ק של ה-T120, והעיצוב בובר קלאסי עם צמיגים שמנמנים, עיצוב חשוף ומינימליסטי אך שפע פרטים שעושים את הדגם הזה למיוחד – בראשם המושב היחיד, אין מה להגיד כשזה מגיע לקאלסי טריומף עושה את זה אחרת וטוב יותר מהיפנים ובמקרים רבים גם יותר טוב מהרלי ואינדיאן. 

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל