fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
HJC
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

אם. וי אגוסטה F4RC 2017 עם 212 כוח סוס

אם. וי אגוסטה F4RC  2017 עם 212 כוח סוס

גיא בן ברק

צילום: יצרן


לפני כשבוע נחשפנו לגרסת הצביעה החדשה של אם.וי אגוסטה F3 בגרסת העל RC, והחידוש היה הסרת השותף AMG (מרצדס) מהלוגו שכן מרצדס אינה נותנת חסות לקבוצת המירוצים, והחלפתו בגרפיקה וצבעי רפליקה לקבוצת המירוצים של אם.וי "ראפורטו קורסה" עם הספונסר מוטול. 

כעת חושפת אם.וי תהליך דומה שעובר הסופרבייק הארבעה צילינדרי F4 בגרסת RC לשנה הבאה, צביעת רפליקה ללא AMG, עיצוב מירוצים קיצוני במיוחד החלק האחורי. ה-F4 אף זוכה להעלאה קלה של ההספק, שיפור אלקטרוניקה והורדת משקל הודות לניסיון שנצבר בקבוצת המירוצים הרשמית של אם.וי באליפות הסופרבייק העולמית האופנוע יוצג רשמית בסבב הסופרבייק האחרון לעונת 2016 בקטאר בסוף אוקטובר. בהתאם להצהרת הכוונות של ג'ובאני קאסטיליוני הבוס של אם.וי, תחזור אם.וי לייצר אופנועי על אקזוטיים, וכך ה-F4RC ייוצר רק ב-250 יחידות (המינימום ליצרן קטן לפי חוקת ההומולוגציה של אליפות הסופרבייק העולמית), כול אחת במחיר של 41,000 אירו באירופה. 

מנוע ה-998 סמ"ק בגרסת המנוע שהופיעה ב-F4 RR מ-2011 עם מידות בוכנה קיצוניות של 79 מ"מ קוטר ו-50.9 מ"מ מהלך, מייצר כעת 205 כוח סוס – ועולה ל-212 כוח סוס לאחר התקנת קיט מירוצים. המשקל היבש עומד על 183 קילו בגרסה החוקית לכביש ויורד ל-175 קילו לאחר התקנת הקיט המסיר את אבזור הכביש אך בסטייל, למשל החורים הנותרים מהסרת המראות מקבלים כיסויים יעודיים. 
השילדה בשילוב צינורות פלדה ומשטחי אלומיניום המתקדם של אם.וי, כמתבקש מדגם שישמש רוכבים פרטיים על המסלול מציעה אפשרויות שינוי גיאומטריה רבות, כולל התאמת מיקום ציר הזרוע האחורית. המיתלים הם סופרבייק של אוהלינס עם כול אפשרויות הכיוון, הבלמים של ברמבו עם רוטורים 320 מ"מ וקליפרים מונובלוק מירוצים.

חבילת האלקטרוניקה נרחבת מאוד בכול אופנועי אם.וי אך ב-F4RC היא המקיפה ביותר, כולל שלושה גירוסקופים המזינים את המחשב במצב האופנוע ומתפעלים בקרת משיכה, ABS לסיבובים של בוש, ועד לסטופר המותקן בלוח השעונים המרהיב.

יש לציין כי למרות השינויים שהוכנסו גם בדגם זה וגם בדגם השלושה צילינדרים – אין אלה אופנועי הדור החדש של אם.וי אגוסטה אלא שיפור של פלטפורמה קיימת, התקווה היא שעם הבטחת עתיד אם.וי מבחינה כלכלית, הכנסת שותף חדש בחודשים הקרובים, יפותח הדור החדש. 

באנר פרסומי:

גלריה

2 תגובות ל אם. וי אגוסטה F4RC 2017 עם 212 כוח סוס

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל