fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
אודי דגן 140 על 70
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר

אורות מפריז, חלק ב'

אורות מפריז, חלק ב'

שי שיוביץ

פיג'ו
פיג'ו חשפה באופן רישמי את ה- 3008 החדשה שהוצגה לפני מספר חודשים. העיצוב חדש לחלוטין ומוצלח מאוד, המנועים חדשים גם הם, ותא הנוסעים קיבל את תצורת ה- i-Cockpit שתלווה את פיג'ו מעתה והלאה. בעתיד תוצע גרסת פלאג-אין היברידית. בהחלט יש למה לחכות. 


גם ה- 5008 המיניוואנית קיבלה דגם חדש, והיא עברה טרספורמציה מלאה- ממוביל נוסעים שמנמן לרכב דמוי SUV קשוח ונאה, שאמור להתחרות בדור החדש של הרנו גראנד סניק שעבר שינוי דומה. 


פורשה
פורשה הציגה את הפאנאמרה החדשה (למרות שהרכב כבר הושק). העיצוב החדש מוצלח יותר ומכאיב פחות לעין עם דמיון רב מתמיד ל- 911 החדשה, הפרקטיות עלתה (נושא שחשוב מאוד לרוכשים הפוטנציאלים…), ועם אפשרות לתצורת מרכב נוספת בעתיד של… סטיישן (שוטינג ברייק, בלשון מתנשאת). אם באיזובים נפלה שלהבת וכו'… 


רנו
רנו, כצפוי מיצרן צרפתי בתערוכה צרפתית, הפציצה עם מגוון חידושים ודגמים. הראשון שבהם הוא הטרזור קונספט (Trezor concept), אחד מהרכבים המהממים ביותר שהוצגו בתערוכה ועם חשיבות גדולה לעתיד של רנו. הטרזור מייצג את השפה העיצובית העדכנית ביותר של החברה, ואלמנטים ממנו יופיעו בעתיד בכל עיצובי הדגמים של רנו. מומלץ לצפות בוידאו כדי להבין על מה מדובר.

ועם קצת יותר מחובר למציאות ולארץ, קבלו את הרנו אלסקן. הטנדר החדש של רנו מהווה כניסה ראשונה שלה לסמגנט, והוא מבוסס על הניסאן נווארה המוכר ומשתמש באותה מערכת הנעה כפולה. מנוע הטורבו דיזל בנפח 2.3 ליטרים מספק  158 או 187 כ"ס, ויהיו בעתיד מנועים נוספים. וכן, יש תיבה אוטומטית. 

בנוסף רנו הציגה את הקליאו המוכרת שעברה רענון קל. לקינוח, הקוליאוס המגודל והנאה שממוצב מעל לקדג'אר הוצג לראשונה באירופה. 


סיאט
סיאט הציגה את האטקה X-perience (האטקה הרגילה מבוססת על לטיגואן החדש של פולקסווגן). דגם הקונספט נראה קשוח יותר מהאטקה הרגילה (שאמורה להגיע לארץ לקראת סוף השנה- תחילת השנה הבאה) ואמור לבחון את תגובת הקהל לרעיון. 

בנוסף לאטקה הקרבית, סיאט הודיעה שהיא עובדת על רכב פנאי קטן יותר שיתבסס על האיביזה ויכונה "ארונה" (Arona).

סקודה
החדשה הגדולה ביותר של סקודה והמשמעותית ביותר היא הסקודה קודיאק. אמנם הקודיאק כבר הושקה ואף נמכרת בחלק מהמדינות, אך היא עדיין מספיק חשובה כדי להציג אותה גם בתערוכה. רכב הפנאי הגדול של סקודה מציע 5 או 7 מקומות, עיצוב מעולה ואיכויות בניה מוכחות. אנחנו כבר סקרנים לבחון אותו בעתיד. 


סאנגיונג
סאנגיונג הציגה קדימון ורמז לרקסטון הבא בעזרת רכב הקונספט LIV-2, ואישרה שהוא קרוב מאוד ליצור. מתחת למכסה המנוע נמצא מנוע 2.2 טורבו דיזל עם 178 כ"ס, ויהיה גם מנוע 2 ליטר. איכות תא הנוסעים עלתה והאבזור יהיה שופע יותר. מתחת לעור יש שלדת סולם (כמו ברכב שטח אמיתיים) שתשמש בעתיד גם את הטנדר שלה, הקוראנדו ספורט. 

סוזוקי
סוזוקי הציגה את מתיחת הפנים ל- SX4 קרוסאובר, ועל זה נאמר- אם זה לא מקולקל- אל תתקן. הו, האימה… למבחר הצטרפו מנועי טורבו חדשים ויעילים בנפח 1.0 ליטר (111כ"ס) ו- 1.4 (140 כ"ס), ומרווח הגחון טיפס ל- 18 ס"מ מכובדים. 

סוזוקי מחזירה לחיים שם מהעבר עם האיגניס החדשה. כמו בדגם הקודם, גם האיגניס החדשה משחקת על הגבול שבין סופר-מיני וקרוסאובר, תגיע עם אפשרות להנעה כפולה- אך לא תחליף את הג'ימיני. מתחת למכסה המנוע תמצאו מנוע 1.2 מחודש ומנוע 1.0 טורבו, כשאולי בעתיד תהיה גם גרסה היברידית. 

אופל

אופל הציגה את האמפרה החדשה שלה המבוססת על השברולט בולט. האמפרה היא מכונית חשמלית קטנה (בין האסטרה לקורסה) עם ביצועים טובים מאוד מהמנוע החשמלי שלה, 200 כ"ס ו- 36 קג"מ ו- 7 שניות. לעומת זאת, המהירות המירבית עומדת על 145 קמ"ש בלבד. הטווח עומד על 400 ק"מ מכובדים מאוד, ועם אפשרות לטעינה מהירה במשך 30 דק שתספיק למעל 140 ק"מ. 


הקארל הקטנה (תאומה של השברולט ספארק) קיבלה גרסת "רוקס" בעלת מראה קשוח- בדיוק כמו האדם רוקס האופנתית, עם גלגלי 15" ופגושים מושחרים. אנחנו עדיין מחכים לקארל הרגילה שתעשה עליה… 


פולקסווגן
החדשות מפולקסווגן הסתכמו ב- I.D. concept שאמורה להדגים טכנולוגיות הנעה עתידיות אלטרנטיביות. ה- I.D. היא מכונית חשמלית הבנויה על פלטפורמה חדשה לגמרי, והיא הראשונה בסדרה של רכבים חשמליים. הנתונים מרשימים למדי; יש אפשרות לטעינה אלחוטית, טווח הנסיעה יהיה בין 400 ל- 600 ק"מ, תהיה לה אפשרות לנהיגה אוטונומית, והיא מציגה את השפה העיצובית העתידנית של רכבי פולקסווגן החשמליים. 

עד כאן להפעם. שנזכה כולנו לשנה טובה, מתוקה ובטוחה בדרכים, ומה שבטוח- משעמם לא יהיה פה…

לסיקור תערוכת פריז חלק א >> 

3 תגובות ל אורות מפריז, חלק ב'

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל