fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
תמוז
לרט
voge מוטו24 באנר
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
MV קוביה

איטליה מוטוקרוס אומות MXON 2016 – הצד של אורן חסון

איטליה מוטוקרוס אומות MXON 2016 – הצד של אורן חסון
סוף סוף הגיע יום הדין היום שחיכיתי לו שנתיים מאז מוטוקרוס האומות 2014 בלטביה..
לצערי היום לא הלך לפי התוכניות.

את היום התחלנו במקצה אימונים של 40 דק שב 40 דק האלה צריך לנסות ולהתמודד עם אופנוע חדש ומסלול פשוט ברמה אחרת. כשאני אומר רמה אחרת אני מתכוון שהכל כל כך גדול ופסיכי שזה כל כך מפחיד שזה כבר נהיה לא מפחיד ואתה מגיע למצב שאתה פשוט צריך להתמסר לרגשות ולתחושות שלך לסמוך על עצמך ופשוט לזרום עם זה.. הדרך הכי טובה שאני יכול לתאר את זה במילים היא שתדמיינו שאתם באים לעליה בגודל של בניין דירות ובתלילות של המסלולי דאון היל הכי חולים בהילוך רביעי פול גז ואתה יודע שבקצה מחכה לך קפיצה של 30 ומשהו מטר הלב פשוט נעצר המח מקווה לטוב ואתה פשוט מתנתק מרגיש הכי משוחרר וחופשי ובאותו זמן כאילו החיים שלך תלויים על חוט.. אתה נוחת ומסתובב ובצד השני מחכה לך אותו דבר רק בירידה זה פשוט הדבר הכי מפחיד והכי כייף שחוויתי בחיים..

ב 40 דק האלה אתה בעצם מנסה לתקוף ולצלוח כל אלמנט בשביל שבמרוץ הקוולפיינג תוכל לחבר הכול ל 25 דק של מרוץ אתה צריך על הדרך לכוון אופנוע חדש לגמרה לנוחיות שלך.. משימה לא קלה בכלל כמעט כמו לשחק טניס עם מחבט בייסבול.

למרוץ הקוולפיינג עליתי בהרגשה טובה ונקייה ידעתי מדיוק מה אני הולך לעשות אני הולך לזנק כביכול גרוע לחתוך את כל השורה מאחורה ולהיכנס לקו הכי פנימי בשביל שאוכל לצאת מהפניה הראשונה בין הראשונים ופשוט לרכב כמו שאני יודע!

מה שעבד מעולה עד ששני רוכבים לפני התנגשו ואני נכנסתי באחד מהם מה שגרם לי להתרסק חזק ולעוף מחוץ למסלול. עליתי חזרה על האופנוע שהיה עקום והמשכתי במרוץ אחרי כמה הקפות כבר נכנסתי חזרה לגרוב ואפילו הצלחתי לעשות זמן יחסית טוב של 2:13 ואז הכל השתבש בקפיצה השנייה בגודלה במסלול נכנסתי להצלבה בין הקוליסים והאופנוע פשוט ירה אותי קדימה והפרונט צלל.. 

כל רוכב יודע שהכי מפחיד זה לעוף קדימה ובאמת שאלו היו בערך 2.5 שניות הכי מפחידות בחיים שלי המח סופר לאחור עד שאתה מתרסק לרצפה.. במזל גדול יצאתי מזה יחסית בזול ולאחר פינוי לבית חולים הנייד והמרשים שיש להם שם (מכונות רנטגן ואולטרסאונד) אובחן לי פריקה של מפרק ה ac בכתף ועכשיו גם קצת כאבי ראש..

אני חייב להגיד שאני ממש לא מאוכזב ולא מתוסכל אלה להפך נהניתי מכל רגע וזו הייתה זכות גדולה להשתתף שוב במרוץ הזה עם הרוכבים ברמה הכי גבוה ולרכב על מסלול כזה..
 
ובנימה אופטימית זו אני רוצה להודות לכל מי שתמך ועזר לי להגשים עוד חלום!
Fox head israel, comsaco jcb ,spy optics, honda ,defendersecurity grup,kona bikes, 
וכמובן לכל שאר המושכים בחוטים מאחורי הקלעים.

תודה תודהה תודההה (: אין עליכם בכל העלום תודה שנתתם לי את הזכות לייצג אותכם ושאתם מאמינים בי ותומכים בי!

אז עד שאחלים ונתראה על המסלולים בארץ אל תשכחו
Live to ride Ride to live 

–  אורן חסון בפייסבוק, ועוד כמובן בהמשך.


גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל