fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר

מוטו גוצי V9 החדש – בישראל

מוטו גוצי V9 החדש – בישראל

גיא בן ברק

צילום: יצרן

עופר אבניר יבואן מוטו גוצי לישראל מודיע על תחילת שיווקם של שני אופנועים חדשים לבית מוטו גוצי, V9 850 סמ"ק וי-טווין אורכי כמובן, קירור אוויר שני שסתומים לצילינדר שהוצגו לקראת 2016 כדור חדש-ישן למנועי מוטו גוצי משנות השבעים המפוארות של היצרן, כשגם העיצוב חוזר אחורה לשנים ההן תוך אפשרויות התאמה אישית רבות ללקוח.

להלן ההודעה לעיתונות שפרסמה עופר אבניר היום:


במקביל לחגיגות ה-95 להולדת האופנוע הראשון של מוטוגוצי האיטלקית, קבוצת "עופר-אבניר", יבואנית אופנועי מוטוגוצי בישראל מרחיבה את ההיצע עם אופנועים ייחודיים ומשיקה את דגמי ה-V9 שמציעים שתי גרסאות: ה-V9 Bobber וה-V9 Roamer. השקת אופנועים אלה נועדה להגדיל פעילות היצרנית הוותיקה בקטגוריית הנפח של מתחת ל-1000 סמ"ק ועל מנת להרחיב את היצע האופנועים הייחודיים של מוטוגוצי.

דגמי V9 מציגים עצמאות ואותנטיות ואינם מנסים להדמות לאף אחד אחר. זוג הקרוזרים מציע עיצוב איטלקי מהוקצע ומוקפד, שלא רק "נראה רטרו", אלא הוא ממש כזה. שתי גרסאות ה-V9 נאמנות למסורת מוטורית מפוארת, ה-Roamer וה-Bobber משמרים את ערכי האופנוענות האמיתיים של המותג ומציעים חווית רכיבה טהורה ונקייה.

הדגמים החדשים המיועדים לתחום אופנועי הטיולים, נבדלים זה מזה בעיצוב ובאופי, אך שניהם מלאי שימושיות וסטייל עירוני. אופנועי ה-V9 נבדלים מסדרת ה-V7 באמצעות עיצוב וסטייל, מנוע ושלדה חדשים, התנהגות דינאמית וארגונומית. לשני הדגמים שלדה זהה ומנוע בתצורת V אורכי המזוהה עם מוטוגוצי, המנוע הינו בנפח 850 סמ"ק המפיק 55 כ"ס ב-6,250 סל"ד ומומנט של 6.3 קג"מ המושגים כבר ב-3000 סל"ד (הנמוך ביותר בהשוואה לקרוזרים אחרים). שני הדגמים מתגאים גם בנתון משקל הנמוך בקטגוריית הקרוזרים בנפח דומה – 199 ק"ג בלבד, שהם כ-50 ק"ג פחות מהמתחרים.

שני הדגמים מצוידים מתלי Kayaba ובלמי Brembo, מערכת דרייבשאפט, מערכת ABS, מערכת בקרת אחיזה (MGTC) בעלת 2 מצבים ואפשרות לניתוק מלא, שקע חיבור ל-USB, אימובולייזר למניעת גניבת האופנוע, כיבוי אוטומטי לאיתותים (במידה ונשכחו פועלים) וכן התאמה מלאה לאפליקציית MG-MP בסלולארי (כתוספת), המאפשרת קבלת מגוון רחב של נתונים ומידע ממחשב האופנוע, באמצעות התקן Bluetooth למכשיר הנייד של הרוכב.

V9 Roamer
דגם קל לרכיבה, מהנה מאוד לרוכבי קרוזרים – וותיקים וחדשים כאחד. נוח ויעיל לשימוש עירוני כמו גם לטיולים לטווחים קצרים וארוכים באמצעות חלוקת משקל של 45% על הגלגל הקדמי ו-55% על הגלגל האחורי. ה-Roamer הינו בעל חישוק קדמי בקוטר 19" ותנוחת רכיבה מרווחת יותר באמצעות כידון גבוה, מושב רחב ורגליות נמוכות מעט יותר מדגם ה-Bobber.
ל-Roamer צביעת כרום כסופה לסעפות ודודי הפליטה, לכידון ולצידי חישוקי הגלגלים. הדגם מוצע בצביעות מבריקות בלבד בצבעים: לבן, אדום או צהוב.

V9 Bobber
בעל מראה מינימליסטי, נמוך אך עם זאת קשוח, אגרסיבי וקרבי. בדגם זה נעשה שימוש מרובה במתכת ובמעט פלסטיק. הכנף האחורית קצוצה ומסתיימת קרוב לקצה מושב הרוכב. גובה המושב הינו 780 מ"מ בלבד. דגם ה-Bobber בעל חישוק קדמי בקוטר 16 אינץ' וצמיג קדמי ברוחב 130 מ"מ – הרחב בקטגוריה. דגם זה מוצע בצביעות מט בלבד, שחורצהוב או אפוראדום. סעפות ודודי הפליטה, קפיצי הבולמים האחוריים וכן הכידון השטוח והחישוקים – כולם מושחרים בדגם זה.

שני הדגמים מוצעים לקהל הישראלי במחיר זהה ותחרותי מאוד למקובל בקטגורית אופנועים זו: 69,950 ₪ (לפני אגרות והוצאות רישוי).

דגמי מוטוגוצי V9 יוצגו לראשונה במסגרת ההשקה הרשמית של הסניף המחודש של עופר אבניר ואבזריון ביום חמישי הקרוב (08/09/2016) החל מהשעה 17:00 אחה"צ ברחוב מנחם בגין 19, תל אביב. 


עוד חדש בדוגרי:
וידאו: השקת המזראטי החדשה

באנר פרסומי:

עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

גלריה

4 תגובות ל מוטו גוצי V9 החדש – בישראל

  1. מנועי גוצ'י הם רוחביים ולא אורכיים … כמובן !?!

  2. לכן מנוע ארבע בשורה נקראים רוחביים. הוי של מוטו גוצי והבוקסר של ב מ וו נקראים אורכיים

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל