fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
תמוז
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן

הוסקוורנה E-go: אקסטרים חשמלי

הוסקוורנה E-go: אקסטרים חשמלי

אופיר דואק

צילום: יצרן

בדומה לבעלת הבית ב.מ.וו שמציגה את הקונספט E בפרנקפורט גם להוסקוורנה יש קונספט חשמלי בתערוכה.  הקונספט של הוסקוורנה נקרא E-go והוא מעין סופרמוטו קרבי המתאפיין בעיצוב מינימליסטי. על הסוללה המאסיבית והמגושמת שבמרכז האופנוע מנסים לחפות שני משטחי צד הנמתחים מבסיס הזרוע האחורית וגולשים עד למעבר לקו ציר ההיגוי כך שבמבט מהצד נראים כמו כנף המחכה על הגלגל הקדמי. ב-E-go מנסים לשדר בהוסקוורנה תחושה של אקסטרים ואקשן. בהתאם לכך פרקטיות לא תמצאו בקונספט של הוסקוורנה שמיועד רק לרוכב בודד ונראה יותר כמו אופניים עם סוללה גדולה במרכזם. הגישה המינימליסטית מגובה גם במשקל נמוך של 80 ק"ג הודות לשימוש נרחב באלומיניום, בין היתר בתושבת הסוללה ובזרוע האחורית החד צידית העשויה כולה אלומיניום.
 
הפריט המעניין ב-E-go הוא המזלג הקדמי שהינו חד צידי כאשר שני צינורות המזלג בקוטר 35 מ"מ ממוקמים זה לצד זה. היתרון הגדול של סידור זה הוא אפשרות לשליפה מהירה של הגלגל במקרה של תקר.

כזכור, הוסקוורנה הצהירה על כך שתציג 5 דגמי כביש ייעודיים בשנים הקרובות כאשר הסנונית הראשונה הייתה הנודה  שהוצג לא מכבר. לא ידוע האם E-go סדרתי או אופנוע תואם עם מנוע קונבנציונלי כלול בתוכניות הכביש של הוסקוורנה אבל אם כן, מדובר בכלי שיכול ליצור עניין רב בקרב חובבי הסופרמוטו ואקסטרים.

גלריה

2 תגובות ל הוסקוורנה E-go: אקסטרים חשמלי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל