מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
פיאג'יו חושפת בברלי חדש
גיא בן ברק
צילום: יצרן
פיאג'יו מציגה גרסה חדשה לקטנוע גדול הגלגלים היקר ביותר שלה, הבברלי, וזאת לאחר ששדרגה לאחרונה את הליברטי הבסיסי מבין גדולי הגלגלים וכמובן הציגה במילאנו האחרונה דגם חדש בשם "מדלי" בנפחי 125 ו-150 גם הוא גדול גלגלים עדות לביקוש הרב שיש לגדולי הגלגלים באיטליה. אם המדלי בנפחים קטנים הציג שכלולים כמו כביית מנוע בהמתנה ברמזור וחלל אכסון אדיר תחת המושב – הבברלי לוקח את אלה ומקדם אותם עוד יותר כראוי לקטנוע הקצה בליין גדולי הגלגלים של פיאג'יו.
המנועים בגרסאות בברלי 300 ו-350 משופרים עם מחשב ניהול מנוע חדש ומערכת פליטה חדשה בהתאם, הכול כדי לעמוד בתקן יורו4 שנכנס ב-2017, למרות הגבלות האקולוגיה המחמירות מצהירה פיאג'יו כי המנועים חזקים בדיוק כמו בעבר. מבחינת מערכות – ABS ובקרת אחיזה כלולות כסטנדרט. אבזור משופר כולל פתיחת תא מטען בשלט רחוק (שגם משמש כאמצעי למציאת הקטנוע תוך הבהוב מאותתים), שקע USB במקום ה-12 וולט הקודם, לוח שעונים חדש עם התראות ל-ABS ולבקרת אחיזה – האחרונה ניתנת לניתוק באמצעות כפתור על ידית כידון.
השלדות של הבברלי 300/350 ממקמות את מיכל הדלק מתחת למדרך הרגליים במרכז הקטנוע ולא כפי שמקובל בקטנועים רבים בחלק האחורי – מה שממרכז את המסה ותורם רבות להתנהגות ובמקביל מפנה את החלל בזנב להכיל שתי קסדות מלאות.
ליין הבברלי העדכני כולל את ה-300 בגרסאות "בסיס", "ספורט" ויש גם גרסה משטרתית, בנוסף ה-350 ספורט תורינג המפואר והיקר בליין.
גם עם קטנוע 50 סמ"ק בגשם על פסי מעבר חציה את יכול להשתטח….
לא נסחפנו בכלל, בגלל שיש בקרת אחיזה.