fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
סטפן
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

ימאהה טריסיטי 155 סמ"ק חדש נחשף

ימאהה טריסיטי 155 סמ"ק חדש נחשף

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ימאהה מודיעה היום על גרסה חדשה לטריסיטי, הקטנוע המאוד מצליח בעל שלושת הגלגלים שעד היום שווק בעולם ובישראל בגרסת 125 סמ"ק, מתקדם לגרסת 155 סמ"ק המיועדת גם לרכיבה בכבישים בין עירוניים לעומת ה-125 שהוגדר עירוני בלבד. המנוע חדש לחלוטין ולא רק גדול וחזק יותר, מצויד בתזמון שסתומים משתנה כדי לשפר את הכוח על פני רצועת סל"ד רחבה הרבה יותר ולטובת חיסכון בדלק. ואם דלק מיכל הדלק גדל ל-7.2 ליטר. שינוי נוסף הוא הגדלת הגלגל האחורי היחיד מ-"12 ל-"13 עם צמיג 130/70 המשפר בטיחות ונוחות כמו גם מהירות מרבית. הבלמים נותרים משולבים כולל ABS. כושר הנשיאה שופר אף הוא עם חלל תחת המושב המאכלס קסדה מלאה, הותקן בלם יד בסגנון טי מקס ושקע 12 וולט בחופה הקדמית למגוון מכשירים. העיצוב הכולל דומה ל-125 למעט הזנב ותאורת לד. מגוון אבזרים מוצעים כתוספת ובהם ארגז 39 ליטר, הגרסה החדשה של טריסיטי 155 תהיה זמינה באירופה בספטמבר ומן הסתם תגיע מהר לישראל.

   

באנר פרסומי:

 
עוד באינסטגרם של דוגרי: MOTODOOGRI 

11 תגובות ל ימאהה טריסיטי 155 סמ"ק חדש נחשף

  1. אני ממש חושק ב-125 אבל זה שהוא לא מתאים לנסיעה בינעירונית מרחיק אותי ממנו.
    אגב – תהיתי מדוע לא כל כך מתאים לנסיעה בינעירונית – אם הוא מסוגל לנסוע על 90 קמש כמהירות שיוט אז מרחק של 40 ק"מ זה לא כזה נורא.

  2. ראיתי ש155 החדש עד 14.9 והרשיון שלי הוא 14.6 השאלה עם אני יוכל לנסוע אליו

  3. מסקנות:
    כייפי
    נגיש לכל מטרה עירונית
    מפריע לי בכביש מהיר. עוד 20 קמש הייתי מרגיש בטוח יותר ולכן אני הראשון שאשדרג ל155 הזה רק בתקווה שיקחו את שלי במחיר מתאים

  4. שיעשו כזה 250 סמק תוצרת יפן ואז יהיה לפיאגו תחרות

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל