מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
ימאהה טריסיטי 155 סמ"ק חדש נחשף
גיא בן ברק
צילום: יח"צ
ימאהה מודיעה היום על גרסה חדשה לטריסיטי, הקטנוע המאוד מצליח בעל שלושת הגלגלים שעד היום שווק בעולם ובישראל בגרסת 125 סמ"ק, מתקדם לגרסת 155 סמ"ק המיועדת גם לרכיבה בכבישים בין עירוניים לעומת ה-125 שהוגדר עירוני בלבד. המנוע חדש לחלוטין ולא רק גדול וחזק יותר, מצויד בתזמון שסתומים משתנה כדי לשפר את הכוח על פני רצועת סל"ד רחבה הרבה יותר ולטובת חיסכון בדלק. ואם דלק מיכל הדלק גדל ל-7.2 ליטר. שינוי נוסף הוא הגדלת הגלגל האחורי היחיד מ-"12 ל-"13 עם צמיג 130/70 המשפר בטיחות ונוחות כמו גם מהירות מרבית. הבלמים נותרים משולבים כולל ABS. כושר הנשיאה שופר אף הוא עם חלל תחת המושב המאכלס קסדה מלאה, הותקן בלם יד בסגנון טי מקס ושקע 12 וולט בחופה הקדמית למגוון מכשירים. העיצוב הכולל דומה ל-125 למעט הזנב ותאורת לד. מגוון אבזרים מוצעים כתוספת ובהם ארגז 39 ליטר, הגרסה החדשה של טריסיטי 155 תהיה זמינה באירופה בספטמבר ומן הסתם תגיע מהר לישראל.
החזירי
אני ממש חושק ב-125 אבל זה שהוא לא מתאים לנסיעה בינעירונית מרחיק אותי ממנו.
אגב – תהיתי מדוע לא כל כך מתאים לנסיעה בינעירונית – אם הוא מסוגל לנסוע על 90 קמש כמהירות שיוט אז מרחק של 40 ק"מ זה לא כזה נורא.
ראיתי ש155 החדש עד 14.9 והרשיון שלי הוא 14.6 השאלה עם אני יוכל לנסוע אליו
מסקנות:
כייפי
נגיש לכל מטרה עירונית
מפריע לי בכביש מהיר. עוד 20 קמש הייתי מרגיש בטוח יותר ולכן אני הראשון שאשדרג ל155 הזה רק בתקווה שיקחו את שלי במחיר מתאים
הכוונה ל125
שיעשו כזה 250 סמק תוצרת יפן ואז יהיה לפיאגו תחרות