מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית
סוזוקי SV650 חוזר
גיא בן ברק
צילום: יצרן
סוזוקי הקדימה את זמנה ב-1999 כאשר הציגה את ה-SV650, עם מנוע וי-טווין קטן אך חזק ומתקדם ושלדת צינורות אלומיניום היה זה דגם מיוחד מבין האופנועים היפניים, אולי יותר איטלקי מיפני, אך נפוץ ומצליח בענק, גם בישראל. שילוב של שימושיות עם ספורטיביות, כולל סדרות מירוצים (!), בכול שנות הדגם יוצר ה-SV בגרסה עירומה וחצי פיירינג, השנים ראו את הדגם משתנה אך במעט, שינוי של ממש בגיאומטריית השילדה ב-2003 אבל אחר כך לא הרבה עד שנת 2009 אז מופיעה גרסה זולה יותר בשם גלדיוס, עם שלדת פלדה במקום אלומיניום. 2012 הייתה שנתו האחרונה של ה-SV650 – עד תערוכת מילאנו האחרונה בה הפתיעה סוזוקי עם SV650 חדש ל-2016.
היצרן מדווח על 60 חלקים חדשים באס.וי החדש, עם יותר הספק מבעבר ממנוע הוי-טווין המתקדם – 75 כוח סוס לעומת 73 כוח סוס ב-2012, המשקל הרטוב עומד על 197 קילו, בצירוף לגובה מושב ידידותי של 780 מ"מ ה-SV650 הוא אופנוע נפלא גם למתחילים. במיוחד כשאחד הפיצ'רים המעניינים בדגם זה הוא "מסייע בזינוק בעליה", אמצעי המונע כביית מנוע במידה ורוכב הססן זרק קלאץ' בהילוך ראשון ללא סל"ד מספק. גרסת ABS וללא ABS מוצעות, בהתאם לשווקי היעד, ה-SV650 צפוי להגיע לישראל בתוך זמן קצר.
אמינות יש כבר לכול הדו גלגלי היפניים.
גירסה מודרנית שלו עם הזרקת דלק, ABS וצמיג אחורי רחב…. להיט!
יתאים בול למגבלה החדשה של ה-35KW.
האם הSV650 יחליף את הגלדיוס או שהוא ימשיך להמכר?