fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה 800 בקרוב בישראל

מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה 800 בקרוב בישראל

צילום: יצרן

חברת אם.וי אגוסטה ישראל שמחה לבשר על הגעתו הקרובה לישראל של הטוריזמו וולוצ'ה, דגם התיור הכול-חדש של אם.וי אגוסטה. בהתאם לייחודיות של אם.וי אגוסטה הצליחה החברה ליצור אופנוע ספורט-תיור המשלב באופן יוצא דופן נוחות ואבזור של אופנוע תיור למרחקים ארוכים, עם ספורטיביות ופאן וכמובן עיצוב שאין לאף אופנוע אחר בעולם.

לרגל הגעתו של הטוריזמו וולוצ'ה אנו מכריזים על מבצע מחירי השקה מוגבל בזמן: מחיר טוריזמו וולוצ'ה עומד על 122,900 שקל בלבד, מחיר הגרסה המיוחדת (לוזו) עומד על 132,900 שקל.

וכמובן בדומה לכול אופנועי אם.וי אגוסטה בישראל אנו שמחים להעניק 4 שנות אחריות לטוריזמו וולוצ'ה, תקופה ארוכה מכול יצרן אופנועים אחר וזאת מתוך אמונה וביטחון באיכות האופנועים של אם.וי אגוסטה.

עם נחיתתו של טוריזמו וולוצ'ה בישראל נערוך לו כמתבקש קבלת פנים גדולה – ובינתיים הנה מבחן שערך מגזין האופנועים האמריקני הגדול בעולם, מוטורסייקל.קום.

מבחן מוטורסייקל.קום טוריזמו וולוצ'ה
ווידוי קטן: אני מאוהב באם.וי ריבאלה 800 כבר זמן רב, הרודסטר הזה נמצא אצלי במקום ראשון, וכששמעתי שאם.וי מוציאים גרסה נוספת לריבאלה, גרסת תיור בשם טוריזמו וולוצ'ה, אפילו לא הייתי צריך לשמוע את שם הדגם "טוריזמו וולוצ'ה" כמו מנגינה איטלקית – כדי לחשוק בדגם הזה עבורי. אמנם חלף זמן מאז נחשף הטוריזמו לראשונה בסוף 2013 ועד שהחלה המכירה לציבור ב-2015, אבל היה שווה לחכות.

אם וי יצרו שתי גרסאות של הטוריזמו וולוצ'ה 800, "רגילה" ו"לוזו" (יוקרה) המצוידת בחבילת אלקטרוניקה המושלמת, כולל מתלים נשלטים אלקטרונית. למרות שהטוריזמו וולוצ'ה מצוידות במנוע השלושה צילינדרים שנוצר במקור ל-F3 סופרספורט, הרי שמנוע הטוריזמו חדש מהיסוד. בהתאם ליעוד הטוריזמו ככלי תיור רב שימושי הרי שעיקר כוח המנוע מכוון לסל"ד נמוך ובינוני, מומנט אדיר של 8.3 קג"מ מתקבל ב-8,000 סל"ד ועד שם יש משיכה נהדרת עד לשיא הספק של 110 כוח סוס ב-10,000 סל"ד. ועם המנוע החדש מרווח הטיפולים גדל ל-15,000 קילומטר. 

המבחן הוכיח כי המנוע מתפקד מעולה בעולם האמיתי ומייצר המון כוח בסל"ד בינוני, תכונה נהדרת בכבישי הרים מפותלים אליהם מכוונת גם השילדה הקלילה כמובן, כשמערכת החלפת ההילוכים האלקטרונית נדרשת לפעולה לעיתים רחוקות בלבד, אבל כשצריך מעלה ומורידה הילוכים ללא קלאץ'.

ההתנהגות הספורטיבית עולה על כול אופנוע תיור שאני לפחות מכיר, הטוריזמו משכיב עד האזניים, ובמקביל המתלים סופגים מצוין את המהמורות ושומרים על יציבות מופתית של האופנוע, צריך לזכור כי בדומה למנוע אם.וי ציידו את הטוריזמו וולוצ'ה במתלים יעודיים אך ורק עבורו עם מהלך ארוך במיוחד של 160 מ"מ מלפנים ו-165 מ"מ מאחור.

הנוחות כמתבקש מאופנוע תיור גבוהה, הארגונומיה ממקמת את הרוכב ללא כיווץ רגליים וכשהכידון מגיע ישירות לידיים ללא צורך להתכופף, וכאן נכנסת לפעולה הגנת הרוח המצוינת, וניתן אף לכוון את המשקף למצב גבוה או נמוך בהתאם לגובה הרוכב.. המושב תומך ונוח לשני נוסעים לאורך זמן – אך באופן ייחודי לאם.וי המושב אינו כורסה אלא מקור לתחושת יציבות, שדה ראיה מצוין ותמיכה.

אולם תיור פירושו גם כושר נשיאה, ואם.וי השקיעו רבות בתכנון המזוודות האינטגרליות של הטוריזמו; שיהיו מסוגלות לשאת קסדה מלאה ובמקביל שלא יהיו גדולות ומסורבלות מדי ובולטות מקו האופנוע. ואכן המזוודות בולטות פחות מהכידון, ולמרות המרווח הצר בין המזוודות אם.וי הצליחו לדחוף שם צמיג ברוחב 190 מ"מ…

חבילת האלקטרוניקה המותקנת בטוריזמו וולוצ'ה כסטנדרט הינה ללא תחרות, ובאה לוודא בטיחות, יעילות ונוחות לרוכב בתנאי רכיבה משתנים, בהם סביר שיפגשו התיירים. יש בקרת אחיזה השומרת את הגלגל האחורי מסתובב ודוחף יותר זמן תחת מצערת פתוחה ולא מחליק ומסכן את יציבות האופנוע,ניתן לכוון את בקרת האחיזה למספר מצבים של התערבות בהתאם למצב האחיזה ורצון ויכולת הרוכב; יש בורר מצבי רכיבה הקובע כמה כוח ירד לכביש בהתאם לרמת האחיזה, ניתן לברור ממצב "טוריזמו" המגביל את הכוח ל-90 כוח סוס ועד מצב "ספורט" המשחרר את מלוא הסוסים. אולם אם.וי נותנת יותר בדמות מצב "קאסטום" בו יכול הרוכב לתכנת את אספקת הכוח במיוחד אליו לפני מספר משתנים כמו כוח שיא, אופי מנתק הצתה בסל"ד גבוה, רגישות מצערת, בלימת מנוע, כלומר שליטה ברמה שאינה מקובלת לא רק באופנועי ספורט תיור, אלא אפילו באופנועי ספורט יוקרתיים, ואם.וי מספקת את כול זאת כאן ללא תוספת מחיר; ויש כמובן ABS של בוש הניתן לניתוק במקרה של ירידה לשטח.

השליטה על מערכות האלקטרוניקה נעשית כולה מהכידון ומלוח השעונים הדיגיטאלי, בנוסף התקינו אם.וי אבזור היי-טק לשירות הרוכב: יש שני שקעי 12 וולט לרוכב ולנוסע – ובאופן יוצא דופן יש גם שני שקעי USB עם 5 וולט, כלומר תקשורת מלאה, יכולת ניווט ושליטה מלאה על המתרחש.

לסיכום, הטוריזמו וולוצ'ה 800 החדש של אם.וי הוא אופנוע שמדבר גם ללב וגם למוח. הוא נשמע מדהים, נראה עוד יותר מדהים, נוח מאוד, ביצועיסט וזריז. הטוריזמו מציע מול המתחרים אופי ללא תחרות, הוא גדול מספיק כדי להיות אופנוע תיור אך אינו מפלצת מסורבלת בדומה לאופנועי תיור עם מנועים בנפח ליטר ויותר, עם שילוב של נוחות לתיור וספורטיביות, מאיץ טוב יותר, נשמע טוב יותר ונראה… פי אלף טוב יותר.

גלריה

תגובה אחת ל מדור פרסומי: אם.וי אגוסטה טוריזמו וולוצ'ה 800 בקרוב בישראל

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל