fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מנוע חדש לק.ט.מ דיוק 690 2016

מנוע חדש  לק.ט.מ דיוק 690  2016

גיא בן ברק

ק.ט.מ דיוק 690 חדש ל-2016. בעוד העולם עוסק באפשרות להופעת דיוק 800 טווין – עוסקת ק.ט.מ במציאות וחושפת את הגרסה החדשה לסינגל חורך האספלט, הדיוק 690. 

חיצונית ולמעט הצביעה בשחור לשילדה ואולי המושב החדש, הדיוק החדש נראה כמו דגם 2015 אולם הפואנטה היא מתחת לחצאית. מנוע ה-LC4 690 סמ"ק עבר סדרת שיפורים מקיפה: מידות הבוכנה חדשות, קוטר גדול יותר על חשבון המהלך ליצירת נפח זהה של 690 סמ"ק, גל הארכובה והטלטל חדשים, הראש חדש כמובן כדי להתאים לצילינדר והבוכנה החדשים, כעת הוא קומפקטי יותר למרות שמידות השסתומים גדלו. הודות לשינויים לעיל עלתה תקרת הסל"ד של המנוע ב-1,000 סיבובים לדקה משמעותיים שמשמעותם יותר הספק, 7% יותר הספק לדברי היצרן, כלומר ה-690 החדש מייצר 75 כוח סוס… במקביל להגדלת ההספק הותקן גל איזון חדש המקטין משמעותית את הויברציות ללא פגיעה בכוח, היצרן מדגיש כי חלקות הפעולה שופרה במיוחד בסל"ד הנמוך. לאור העליה לעוד יותר כוח, בורר מפות ניהול מנוע ממוקם על הכידון והרוכב מחליט כמה כוח ירד לגלגל האחורי בהתאם לרמת האחיזה. ABS ובקרת אחיזה למניעת החלקת גלגל אחורי מותקנים סטנדרט (ניתנים לניתוק), כמו כן מותקנת שליטה על בלימת המנוע לתפקוד מיטבי בשיפועים תלולים.

גיאומטריה חדשה למזלג, ובתחום האבזור לוח שעונים כול חדש, לראשונה אצל ק.ט.מ לוח המגיב לשינויי תאורה יום/לילה.

הדיוק החדש יוצג בתערוכת מילאנו ב-17.11.2015, היצרן אומר שיתכנו עוד שינויים קטנים. 
ולמי שהביצועים של הדיוק 690 החדש לא מספיקים, גרסת ה-R תהיה חזקה אפילו יותר עם אלקטרוניקה מתקדמת, מתלים משופרים וגרפיקה ייחודית.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל