fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
לרט
לרט
תמוז
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

האמריקנים מאוהבים במוטו גוצי V7 סטון

האמריקנים מאוהבים במוטו גוצי V7 סטון

גיא בן ברק

צילום: יצרן

אופנועני ארה"ב נמשכים באופן מסורתי לאופנועים גדולים עם מנועים ענקיים, לכן אפשר להבין מדוע מצליח שם כיום המוטו גוצי קליפורניה 1,400 הענקי והחזק, במיוחד בגרסתו החדשה "אלדורדו" (הומאז' לאלדורדו 850 המיתולוגי של גוצי מ-1972).

אולם כפי שכותב מגזין סייקל וורלד, מזה זמן מככב שם דווקא אופנוע קטן יחסית, ה-V7 בגרסת "סטון" (אחת משלוש) של מוטו גוצי, שהיה לרב המכר של מוטו גוצי בכלל. עם אופי חביב ועיצוב רטרו נקי שממש חוזר לימי הזוהר של ה-V7 ספורט של שנות השבעים, ה-V7 החדש כובש הן את הגוצי סטים מהגרעין הקשה, דרך אופנוענים נוסטלגיים הנמשכים לעצם המראה והצליל של האופנוע – ועד לאופנוענים פרקטיים והגיוניים המוצאים ב-V7 סטון את הבחירה השימושית ביותר במחיר המושך ביותר וזאת ללא פשרות בסטייל. מעבר להיותו ידידותי ובמחיר זול, ה-V7 ממציא עצמו מבחינה עיצובית ללא הרף והבעלים יכול לעצב את האופנוע כך שיהיה יחיד ומיוחד בכול העולם, זאת בזכות הקיטים הרבים לעיצוב שמציעה מוטו גוצי וכמובן בזכות שלוש גרסאות בסיס שונות ל-V7: סטון, ספיישל ורייסר.

לשנת 2015 גוצי שדרגה משמעותית את ה-V7, מה שאומר שהבלוק הקטן והמקורר אוויר בליין גוצי יהיה איתנו עוד שנים רבות וטוב שכך. הדגם קיבל ABS ובקרת אחיזה, אבזרים חשובים לרוכבים מתחילים המגיעים בכמויות ל-V7 בזכות אופיו החביב ומחירו הנוח. המנוע מוקם מחדש בשילדה, והותקנה תיבת הילוכים בת שש מהירויות, שוב לטובת השימושיות וחלקות התפעול. מנוע ה-744 סמ"ק כעת אופקי לגמרי לאחר שהונמך בתושבות הקדמיות, זה מיישר את המפרק המחבר את היציאה מהמנוע לגל ההינע ותורם לחלקות פעולה של כול רצועת הכוח. מעבר לכך מיקום המנוע החדש מקל על רוכבים גבוהים והברכיים לא נתקעות בצילינדרים. בכך יחד עם הנמכת הרגליות התאפשר אף הנמכת המושב, שוב מקל על רוכבים פחות מנוסים הזקוקים להניח רגל על הקרקע לתמיכה לעיתים קרובות, או נשים ורוכבים נמוכים.

בפרק הנסיעה מציינים הבוחנים כי תנוחת הרכיבה החדשה נוחה בהרבה מקודמתה ובכלל הארגונומיה מצוינת והחיבור בין האדם לאופנוע עובד היטב. תיבת ההילוכים החדשה בת שש המהירויות מתפקדת מעולה, המנוע למרות ההספק של 47 כוח סוס בלבד כדי להתאים למוגבלי רישיון מושך היטב בסל"ד הנמוך והבינוני בו נמצא המנוע במיטבו, אין טעם למשוך מנוע זה לסל"ד גבוה.
רכיבה נינוחה בסטייל, כך מגדיר הבוחן את מהות המוטו גוצי V7, לראות ולהיראות וכאן מציעה מוטו גוצי רשימה ארוכה של אבזרים ותוספות המסבים את ה-V7 לאישי וייחודי, קאסטום מייד על ידי ועבור הבעלים: "דארק ריידר קיט" בצביעה ואבזור כול-שחור (ראה וידאו).

קיט דארק ריידר

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל