fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
HJC
סטפן

קטנועי פיז'ו חוזרים לישראל

קטנועי פיז'ו חוזרים לישראל

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

ד.ל.ב חוזרת ליבא את קטנועי פיז'ו לישראל. מותג הרכב הצרפתי שיווק גם קטנועים בהצלחה גדולה בישראל בשנות התשעים של המאה הקודמת עד אמצע שנות האלפיים; כעת מודיעה ד.ל.ב על תחילת השיווק, בשלב זה שני דגמים מוצעים:

Django קטנוע 125 סמ"ק בעיצוב רטרו לשנות החמישים ובצביעה תואמת מגיע בשתי גרסאות: הריטג' הסטנדרטית (מחירה 19,066 שקל על הכביש כולל הכול), גרסה זו עם שני מושבים וידיות אחיזה למורכב/ת; ספורט (מחירה 20,066 שקל על הכביש כולל הכול) עם אופציית מושב יחיד או שני מושבים, מראות ספורטיביות.

Speedfight 125 – הדגם ששלט בשוק הקטנועים הספורטיביים בישראל של  שנות התשעים במאה הקודמת – חוזר. במחיר אטרקטיבי של 14,366 שקל על הכביש כולל הכול מוצע הספידפייט 125 החדש עם ביצועים מצוינים, התנהגות זריזה, עיצוב צעיר ספורטיבי מסובב ראשים.

כול הדגמים זוכים לאחריות יבואן של 24 חודש.

גלריה

13 תגובות ל קטנועי פיז'ו חוזרים לישראל

  1. בגלל הרכבת הקלה.
    אולי נראה קצת התאוששות של השוק הרדום הזה ובסוף עוד יהייה מסלול.

  2. כמה נסיונות היו כבר לפיגו בארץ ?
    לכו תנסו למכור אחרי זה או לעשות טריידאין.
    כמה ביצועים אפשר להוציא מ125 סמק שיש לו 10 כ"ס ?
    ו 20000 ש"ח על משהו שנראה כמו וספה 🙂 !!
    בהצלחה בכל אופן

  3. מה זה האגזוז הזה?!
    נראה כמו דוד של 2 פעימות מולבש על דוד של 4 פעימות…

  4. שכחו כנראה לציין בכתבה, שפיג'ו עושה טיפול קטן ב5 אלף, וגדול ב10 (לעומת הקטנוע הכי נמכרנגנב במדינה שעושה כל 3)
    אה כן, ואת העובדה שהמנוע הזה שוכן גם בפיג'ו טוויט, אותו קטנוע שניצח את המבחן ההשוואתי בזמנו של פולגז מול 7 קטנועים שונים, כולל סאנינג וקימקו.
    אבל מה לעשות, הישראלים לא מבינים מהחיים שלהם.

  5. פולגז לא קיים בין השאר כי אחרי שהוא שיקר ללקוחות שלו ועזר ליבואנים למכור קטנועים עממים במחירים מופלצים לא נשארו לא קוראים. מה אתה מביא לנו לדוגמה מבחן של מגזין שנסגר בגלל שהיה המגזין הפרסומי מטעם היבואן פחחח… פיג'ו125 ב 20 אלף??? חחח…מישהו חיי כאן בסרט של אתמול. קטנוע מהסגמנט הזה לא יכול לעלות יותר מ 8 אלף. גג 10. ב-20 אלף יש אופנועים ולא קטנועים, שטובים ממנו פי אלף, כמו למשל Roadwin 125 Fi של דיאלים.

  6. יש אמת בדברי שניכם.
    פול גז היה אחלה מגזין בהתחלה.
    לאט לאט הלכו הטובים שבחבורה ונשארו כל מיני אפסים ותסלחו לי על ההתבטאות.
    אבל אם הם הלכו ולקחו איתם כל כך הרבה שנים של פעילות
    של חינוך ופעילות אינטרנטית לא מגיע להם שום כינוי אחר פרט לאפסים כולל כולם.
    ואז פתח אפס מאפס אחד בגלל ריב עם שותף אתר "אלאק" אתר שמעלה פעם בחודש כתבה של לצאת מיידי חובה כי אף אחד מהמפרסמים לא מוכן לתת הם אגורה שחוקה והשני מתחיל ל"דגדג" את השאר כששניהם מעתיקים מדוגרי חומר אז מה נשאר להגיד.
    אף פעם לא האמנתי לפולגז ולא מי שנשאר שם לכתוב.

  7. בנושאים שכתבת אני מסכים איתך בכל מה שציינת. באמת החברה יצאו קטנים.
    בגלל הריבים שלהם וביניהם יצאנו אנחנו קרחים.
    לא שווים אפילו התייחסות.
    וזו הסיבה שאני אפילו לא מקליק את השם של האתרים שלהם אפילו לא בצחוק.
    אם נכונה הכתבה אוא שלא אני לא יודע כי אני רוכב על אופנוע.
    אבל נותן אמון בחברה כאן.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל