fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מוטוטאץ דקר
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70

מילאנו 2014: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050

מילאנו 2014: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

כצפוי מציגה היום ק.ט.מ את האדוונצ'ר 1050, המיועד להוות חלופה יקרה פחות וחזקה פחות משני דגמי העל בסדרה. המנוע הוא הגדלה של ה-990 הוותיק (לא מבוסס סופרבייק) עם 95 כוח סוס, ועל משקל של 212 קילו לא יתקשו הרוכבים הפחות מנוסים לחיות איתו. בהתאם למחיר ולביצועים האלקטרוניקה פחותה ממה שהולך בשני האדוונצ'רים הגדולים יותר, עדיין יש מצערת אלקטרונית, מצבי הורדת  כוח ובקרת אחיזה. גם השילדה והמתלים לא שונים מהותית ממה שמותקן בדגמים הגדולים, הגלגלים במידות "19 קדמי ו-"17 אחורי, כלומר פונה יותר לכביש מאשר לשטח, לא ברור האם גם במקרה זה תיוצר גרסת אר. הדגם מוצע גם בגרסת 47 כוח סוס למוגבלי רישיון וצפוי להימכר גם בשוק ההודי.

גלריה

6 תגובות ל מילאנו 2014: ק.ט.מ אדוונצ'ר 1050

  1. אז זהו שלא.. אני חושב טיפה יותר גבוה.. בכיוון ה-1290 אדוונצ'ר.

    אבל ה-1050 נראה מעולה ועם תמחור טוב יכול להיות שיהיה קוטל וי-סטרומים (ה-1000)

  2. היו בשנותיו האחרונות 115 סוסים. לא ברור מדוע קוצצו הסוסים בדגם החדש לרמה של ה 950 הראשונים.

  3. חוץ מכמה פריקים, המקסימום שהם חולמים שם בחלומות הכי ורודים שלהם זה האנפילד.

  4. תת דגמים ,תתי דגם . כל מיני . דגמים שאחכ אין להם חלקים. ,מוסכים שמכרים את הדגמים …
    בומרג

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל