fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
מוטוטאץ דקר
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
סטפן
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70

חברת ARCTIC CAT מצטרפת לחגיגה

חברת ARCTIC CAT מצטרפת לחגיגה

צילום: תומר פדר

כתב: אסף בן אהרון

קבוצת סמל"ת, אשר מייבאת בנוסף גם את אופנועי גאס גאס, מצטרפת לחגיגת הטרקטורונים ורכבי ה- side by side עם התחלת המכירה בישראל של רכבי חברת ARCTIC CAT. אירוע ההשקה התקיים ליד חוות רונית, וכמו לפי הזמנה נפתחו שערי שמיים והמטירו על הבאים גשם זלעפות, אשר הפך את הנסיעה בכלים לחוויה בוצית ומענגת במיוחד.
לאחר נסיעת מבחן על מגוון הכלים שיש לארקטיקט להציע בתחום הסייד ביי סייד הגעתי למספר מסקנות בנוגע לכל כלי.

תחילה עליתי למבחן על הווילדקאט 700 מהדגם הפשוט ביותר, המצוייד במנוע V שני צילנדרים עם 63 כ"ס ומחירו 79,000 ₪.
תנוחת הישיבה נוחה מאוד, אך המרכב צר יחסית ולא מתאים לאנשים שאוהבים לתת גז ולגרזן שבילים או סלעים. הדגם הזה מתאים מאוד לצרכים של חקלאים או אנשים הגרים קרוב לטבע, ורוצים לצאת לטיולים קצרים ורגועים. משהו בו מרגיש קצת ילדותי. 

לאחר מכן עליתי לסיבוב על ה- 700 ספורט, שמחירו 99,000 ש"ח. ההבדל בינו לבין הדגם הרגיל הוא במערכת המתלים המדהימה שהוסיפו לו וכמובן עוד כמה סנטימטרים מאוד חשובים בכל צד. הדגם הזה רחב בהרבה מהדגם הקודם.
 מבין ארבעת הכלים עליהם נהגתי, אני חושב שהכלי הזה הוא הדיל המושלם לחובב השטח הלא מקצועי. המנוע מגיב בצורה טובה, ובשילוב עם מערכת המתלים- הכלי הזה נותן תחושת ביטחון לכל אחד שיאחז בהגה. יש תחושה שגם סבתא שלי יכולה להתיישב בו ולהדביק את דוושת הגז לרצפה מבלי לעבור התקף לב.

המתלים ספגו בצורה נהדרת את מהמורות שבשבילים, העניקו תחושת בטחון בפניות ובסיבובים, והעבירו אלי, לנוהג בכלי, את התחושות הנכונות מהדרך- כך שאוכל לשלוט בו בצורה טובה מאוד, וזאת למרות הזמן הקצר שהיה לנו ביחד.
ההיגוי זריז מאוד, ובכלל, הוא נותן תחושה של קארטינג שטח מגניב במחיר מגוחך (יחסית) לעומת המתחרים שלו.

מיד אחרי שירדתי מה-700 ספורט עברתי לדגם הדגל של החברה, הלא הוא הוויילדקאט 1000.הכלי הזה מצוייד במנוע V טווין בנפח 951 סמ"ק, ומתהדר בהיגוי חשמלי, מרווח גחון של 33 ס"מ ומהלך מתלים של 43 ס"מ מלפנים ו-46 ס"מ מאחור. מחירו של הכלי עומד על 126,900 ₪.
התיישבתי בתוך תא הנהג וישר הרגשתי את המאסיביות של הכלי הזה. רק מהישיבה בתוכו אפשר להרגיש את השוני מאחיו הקטנים…
נגיעה קלה בסוויץ' ויצאנו לדרך. המתלים של הכלי הזה היו קשים יותר משל הדגם הקודם, דבר שאפשר לי לפתוח גז במקומות שלא העזתי קודם. 
את העליות הוא בלע מבלי להרגיש, ובסיבובים מערכת המתלים שלו גיהצה את השטח כאילו היה אספלט. נכנסתי איתו במהירויות גבוהות מאוד לסיבובים חוליים ולתוך קוליסים עמוקים, וכל עוד השארתי את הגז פתוח- הווילדקאט 1000 ואני המשכנו לעוף בחדווה על פני השטח.
הבולמים הקשים היו הפתעה טובה מאוד עבורי, ונקודת התורפה שלהם התגלתה רק כשסגרתי את הגז וניסיתי לנסוע בשבילים במהירות שיוט. או אז הכלי טיפה "רקד" על הבורות, זו הייתה ההוכחה עבורי שהכלי הזה מותאם לאנשים שאוהבים לתת גז. והרבה.
המנוע מטפס מעלה בסל"ד מבלי להפסיק- והמהירות מטפסת יחד איתו. אין לו כמעט נקודות מתות במנוע, וחשוב לציין שוב את מערכת המתלים והבלמים שאפשרו לי לשחק איתו בסיבובים כאילו היה טרקטורון ספורט.

אחרון חביב הוא הווילדקאט 1000 עם ארבעת המושבים. זהו למעשה ווילדקאט 1000 שמותאם לנסיעה משותפת של משפחה או חברים, ומחירו 137,900 ₪.
וואוו. 
הייתי חייב להתחיל עם המילה וואוו. הכלי הזה אמנם ארוך יותר, ומהצד יכול להראות מעט גמלוני, אך מהרגע שפתחתי את הגז- כל התחושות הויזואליות נעלמו, והתחברתי למציאות האמיתית שהכלי הזה מספק. אם בדגם הדו מושבי הבולים היו מעט קשים מדי במהירויות הנמוכות, כנראה שכאן המשקל הנוסף עשה חסד עם יושבי הכלי. הבולמים התנהגו בצורה טובה מאוד בכל רגע על המסלול בו בחנו את הכלים, והתחושה בתור הנהג הייתה מעולה. הדגם הזה אמנם ארוך יותר, אך חווית הנהיגה בו הייתה ללא ספק הטובה ביותר מבין הכלים- מה גם שהוא מאפשר לחלוק את החוויות הנהדרות של טיול בשטח עם עוד אנשים.
וכשאני אומר טיול- אני מתכוון גם ליכולת להדביק את דוושת הגז לרצפה לפרק זמן ארוך, וזאת מבלי לאבד לרגע את השליטה ברכב- ולהיות מסוגל להגיב במקרה הצורך. זריזות ההיגוי נשמרה כמו בדגם הדו מושבי, אך חשוב לשמור על גז פתוח כדי שכל המרכב הארוך הזה ישמור על הקווים בהם בחר הנהג.

הווילדקאט בעל ארבעת המושבים הוא הכלאה נהדרת בין ג'יפ לטרקטורון, ומאפשר לנו לשמור גם על חיי חברה.
למרות תוספת המשקל- גם הבלמים עובדים נהדר, ולא מפריעים ליציבות הבלתי הגיונית של הכלי הזה.
הייתי שמח מאוד לבחון אותו בדיונות ובשבילים פתוחים כדי להבין עד כמה אפשר לדחוף את הכלי הזה לקצה.
הערות לפני סיום: את דגמי ה- 1000 ניתן להזמין גם כדגמי ה- 1000 איקס ולהוסיף לגלגלים שלכם עוד 30 כוחות סוס פלוס מינוס.
אני בחנתי רק את הדגמים הרגילים, ובתור בן אדם לא רגיל אני יכול להגיד לכם שזה לגמרי מספיק… 😉

גלריה

6 תגובות ל חברת ARCTIC CAT מצטרפת לחגיגה

  1. נראה נחמד , אבל צריך ללבוש קסדות , ככה מחנכים אנשים , אוי שכחתי אני בישראל, כולם עושים מה בראש. As always amatures

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל