fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
מוטוטאץ דקר
תמוז
סטפן
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר

ראלי יוון 2014 – סיכום יום רביעי

ראלי יוון 2014 – סיכום יום רביעי

כתב וצילם: עופר אדר

יום קשה ומרובה תאונות עבר היום על משתתפי הראלי, ששיאן בנפילה לתעלה בצד הדרך של הרוכב הישראלי צליל ונדרהורן. ברק דודאי, שעבר לידו, המתין עימו עד שפונה מהשטח לבית חולים בעיר סמוכה, כשהוא סובל ככל הנראה משבר בירך.

מוקדם יותר, עוד בתחילתו של המקטע התחרותי הראשון, התנגש טנדר הטויוטה השחור של הנהג הצרפתי, שזינק ראשון, בטנדר הטויוטה של הצוות הבולגרי שזינק שני. הצרפתי, שסבר בטעות כי שגה בניווט, הסתובב וחזר על עקבותיו ואז פגע חזיתית בטנדר השני. התוצאות: הבולגרים כנראה מחוץ לראלי, הצרפתי עדיין בפנים אך היתרון שלו כמוביל הדרוג הכללי הצטמצם מאוד.

תאונה נוספת ארעה לצוות יווני בטויוטה שמספרה 514, שהוביל את קטגוריית ה- T2. מכוניתם התהפכה במקטע הראשון והם לא זינקו כלל למקטע השני. רועי שפירא ואיתי מולדבסקי, שסיימו את היום ללא תקלות מיוחדות, מובילים כעת את הקטגוריה והם במקום הרביעי בדרוג הכללי.
צוות פוינטר, רז הימן והלל סגל, ניצלו את התאונה של שני טנדרי הטויוטה כדי לסגור את הפער מהצוות היווני בפג'רו מס' 504, שזינק שלישי וישבו על זנבו עד שטעות ניווט ופנצ'ר עיכבו אותם לכמה דקות. את המקטע הראשון סיימו במקום השלישי אך בשני כבר סיימו במקום הראשון וכעת הם מדורגים במקום השלישי בדרוג הכללי, בפיגור של תשע דקות בלבד אחרי המוביל.

לאביב קדשאי ויזהר ערמוני היה יום מוצלח ביותר, נטול תקלות, והם סיימו את שני המקטעים במקום השני. בדרוג הכללי הם תופסים את המקום השישי. גם ניצן שקל ודובי נוימן סיימו יום ללא דרמות מיוחדות, ומיקומם בדרוג הכללי לא השתנה – 12.
נדב לוגסי ממשיך לרכב חזק וטוב, והוא שמר על המקום השמיני בדרוג הכללי למרות תקלה ב-ICU (המנגנון בו מותקן ספר הדרך). דורון וינטר וברק דודאי התקדמו במקצת, והם תופשים את המקומות 16 ו-21 בהתאמה.

היום (שבת) היה אמור להיות ארוך במיוחד, כ-500 ק"מ, עם שלושה מקטעים תחרותיים בני כ-110 ק"מ כל אחד. בשל החשש להיכנס לחשיכה, וייתכן גם שבגלל התאונות, החליטו המארגנים שהמקטע השלישי יבוטל וכך צפויים למתחרים רק כ-200 ק"מ תחרותיים. המרווח המזערי בין שלושת הראשונים במכוניות (היווני שבמקום השני מפגר בשתי דקות בלבד אחרי המוביל), מבטיח לנו יום מעניין.

תודות לספונסרים הרבים שתומכים בקבוצות: פוינטר-שגריר,-ICL שילוח, אוטולוקס-צמיגי טויו, טלפארמה, CRANERGY, מוסך אופרוד, רודי פרוג׳קט, משרד התרבות והספורט, וידיסקו, אראן אלקטרוניקס, חולון מוטורס, xado שמנים לרכב.

גלריה

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל