fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
לרט
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
HJC
אודי דגן 140 על 70
voge מוטו24 באנר
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

הבשורה ע״פ דיאלים

הבשורה ע״פ דיאלים

סחריה גיא

צילום: אריק רוזנבלום

תחת מעטה חשאיות כבד הוזמנו למסיבת העיתונאים של דיאלים כשבכותרת הצהרה על בשורה דרמטית בשוק הדו גלגלי הישראלי.
במצגת שהוצגה במסיבת העיתונאים הושם דגש אל הפרט המאיים ביותר לרוכבי הדו גלגלי – ביטוח החובה. ע״פ הנתונים שהוצגו, רק לרבע ממחזיקי רשיון לכלי דו גלגלי יש כזה, והסיבה העיקרית לכך היא הביטוח היקר שבממוצע עולה כ-20 אחוזים משווי ערכו של קטנוע.

לדעתם של אנשי דיאלים זהו החסם העיקרי שעומד בדרכו של מי שמעוניין לעבור לאופנוע או קטנוע, ולכן החליטו להעניק למי שירכוש כלי דו גלגלי מתוצרת דיאלים- שנת ביטוח חובה חינם.
שווי ההטבה שתוענק על ידי החברה כ-3100 ₪,מה שאומר שצעירים מתחת לגיל 21 או בעלי היסטוריית תאונות ייאלצו לשלם תוספת על ההפרשים בעלויות הביטוח. לדיאלים הטבות נוספות אותן היא מציעה – כמו מחיר מחירון בטרייד אין, אך לא ניתן לשלב בין ההטבות.

 מי שנבחר להיות הפרזנטור של דיאלים לקמפיין ההטבה החדש הינו רוני ליבוביץ׳, הידוע יותר בכינויו ״האופנובנק״, שמשלב בפרסומות החדשות הומור עצמי תוך מתן דגש על יתרונות קטנועי דיאלים.

לדיאלים הקוראנית 16 קטנועים ו-6 אופנועים בנפחים 125 ו-250 סמ״ק. החברה החלה פעילותה בישראל לפני שנה בלבד בה הצליחה להתברג למקום השלישי במכירות, אחרי סאן יאנג וקימקו.

גלריה

35 תגובות ל הבשורה ע״פ דיאלים

  1. טריקים וכו' הכל לחדור ולהוביל שוק, אז תדעו שלא זאת הדרך – ומה אחרי שנה? שלמו ביטוח מלא ותתקעו עם קטנוע מיושן

  2. חברים,
    רוני ליבוביץ' שילם את חובו לחברה. זהו.
    אני מקיא מפוליטקיאים כדרעי שחוזרים לפוליטיקה, אלה שאמורים לייצג אותנו ולדאוג לאינטרסים שלנו. רק חסר שקצב יחזור להיות נשיא. במדינה שלנו כבר מזמן הבנתי שהכל אפשרי. 🙁

  3. מה זה שנה חינם זה כלום,אם הם רוצים באמת להביא את הבשורה
    שיקימו חברת ביטוח עם דגש לדו גלגלי ושיחתחו במחיר של החובה לכל הפחות ב40 אחוז וזה רק בתור התחלה ועדיין לא דיברתי על מקיף וחלפים.

  4. אחת השיחות הכי ממורמרות בין רוכבים היא על מחירי הביטוח. אם הייתי צריך עכשיו לקנות אופנוע חדש הייתי הולך על זה ועוד איך

  5. הקטנועים מתומחרים גבוהה מאד מעל ערכם האמיתי בשוק.
    הרווח שהיבואן משאיר לעצמו הוא עצום בכל קנה מידה מול יבואנים אחרים בארץ.
    מה שמאפשר לו לתת מחירון מלא בטרייד גם על גרוטאות ומה שמאפשר לו לתת ביטוח חובה.
    תנסו להכנס לטרייד אם דיאלים לסוכנויות תווך ותראו מה תקבלו או לחילופין תנסו למכור אותו בחוץ ותראו מה זה ירידת ערך מטורפת.
    לצערי אני מדבר מנסיון של המון שנים בתחום המסחר.
    אני לא מפיץ של חברה מסויימת אלא נוגע בהכל ככה שאני לא משוחד.
    אבל שמגיעים אליי לקוחות ומספרים שבכל מקום מורידים להם 30% ויש כאלו שלא רוצים לגעת בהם זה מעלה תהיות.
    סה"כ הם עשו רעש גדול מאד בכניסה לארץ אבל היום יש לא מעט שמבינים שהתמחור לא נכון בעליל.

  6. יש פה יבואן שמנסה לשנות משהו בענף, וכולם פה בוכים.
    אלבר, בינתיים, היבואן היחיד שהרים את הכפפה ומנסה לקדם את הענף! איפה מטרו הכוחניים? רק סופרים כלים והורגים את הסוכנים שלהם. הם היורש החוקי של עופר אבניר שהיום פעם מונופול ודרסו כל חלקה טובה.
    הביטוח לדו גלגלי בארץ זו שערוריה בפני עצמה. אבל עדיין יותר מתשתלם קטנוע מאיזו מאזדה 3!
    אלבר לפחו מנסים משהו (וואו, איזו הפתעה, הם חברה מסחרית שרוצה להרוויח כסף. למה הם לא מלכ"ר?!). לחברה מאלבר, משהו קטן: חבילת אביזרים באלף שקל זה נחמד מאוד- אבל תעלו קצת את הרמה של האביזרים, לא כל מיני מוצרים זולים ולא ידועים!!

  7. תפסיק אתה. אותו אחד שמגיב כל הזמן בשם אלבר.
    אלבר לא עושה כלום לקידום השוק בדו גלגלי בארץ. אלבר עושה אך ורק לבייתה. היא לא באה לטובת הרוכבים. היא באה רק לטובתה. היא מוכרת חלום מזוייף למי שלא מכיר את השוק הדו גלגלי.
    מה קורה לכלי דיאלים בן שנה חצי שנה ואפילו בן חודשיעם. איי אפשר למכור אותו. כולם כבר יודעים שזה כלי נחות ובלתי ניתן למכירה אלא רק בעיסקת החלפה גרועה.
    ולכן אפילו אם הם יתנו ביטוח ההפסד בטווח הממש לא רחוק יהייה כפול ומכופל ממתנת הביטוח.
    בוא הבקש מאלבר להתחייב בטרייד אין במחיר מחירון בעוד שנה או שנתיים. זה יהייה המבחן האמיתי.
    בחיעם חא יקרה.

  8. אם דיאלים כל כך מאמינב במוצר שלה שהתחייבו לטרייד אין בעוד שנה במחיר מחירון של לוי יצחק.
    זה במבצע האמיתי לא חירטותים על ביטות לשנה.

  9. אני לא מאמין שאלבר תהייה מוכנה להפסיד עוד כל כך הרבה כסף על טרייד כשהם יודעים שאת בכלים שיקחו חזרה יוכלו רק לגרוס.
    יאללה תחזרו להשכרת רכבים ותעזבו אותנו בשקט.
    בדו גלגלי הרוכבים ממש לא פריירים.

  10. ברור מעל כל צל של ספק שאתה עובד יחצן מנהל או כל מה שלא יהייה של אלבר.
    תחשוב על כאלו שאין בידיהם משכורת יפה כמו שלך.
    כאלו שקונים קטנוע כי זה הכסף היחיד שיש להם.
    אתה בטוח לא היית קונה דיאלים גם רם היית מקבל אותו לכל החיים.
    הכלי הזה בשוק המשומשים לא יחזיק מים וגם לא אוויר.

  11. 1. ראשית, למען גילוי נאות: איני עובד/ קשור לאף אחד מיבואני האופנועים/ קטנועים.
    2. אני רוכב על קטנוע של מטרו- ניסיתם פעם לעשות אצלם טרייד אין על כלים שלהם? (איקס סיטי, קוואדרו…).
    3. מבחינתי קידום הענף זה לא המחיר. קידום הענף זה להכניס רוכבים נוספים לענף הגווע כבר שנים ונשלט היום בידי מטרו. חוץ מלקדם את האגו הגדול שלהם (השמש לא זורחת מעל תושייה!), הם מעולם לא עשו דבר לקידום הענף. לפרסם בפריים טיים שאתה מממן שנה של ביטוח חובה- זה מבחינתי לקדם את הענף.
    כן בכיינים, אלבר גם רוצים וצריכים להרוויח. כמה מפתיע.
    4. איך יהיה איזה שינוי, כהבכיינים קוברים את הדיאלים מראש (מחירון, טרייד אין וכו'). מי הורג את הכלי בטרייד אין?- המתחרים (הדיקטטור הגדול וקודמו (גם מורו ורבו).
    5. מחירי הכלים והביטוח- מי שאחרי בעיקר לכך הם הממשלה בה בוחרים הבכיינים שנה אחרי שנה. אבל אמנע מפוליטיקה.
    6. בככינים- תתחילו להיות ענייניים ותפסיקו להתלהם. אתם עושים את זה כבר כמה שנים מאז שהעלו את מחירי הביטוח. התוצאה של הבכיינות שלכם היא אחת ויחידה. ענף הדו גלגלי בישראל בגסיסה ארוכה, עם רוח גבית של השלטון, היבואנים, וכל האמהות הפולניות (מכל העדות)

  12. אבל אתה בעצמך נוסע בכלי של מטרו, אני בטוח שאתה תעשה סיבוב על הדיאלים ותחזור לכלי שלך לעוד שנה עד שהם יביאו עוד בשורה שהם לומדים לבנות כלים טובים יותר. מורידים כסף נותנים את זה בביטוח, טריקים לא עושים את זה חביבי, וגם לא השטויות שלהם עם האופנובנק, מה הקטע של לעשות דווקא ושלילי ושידברו עליך? מי מדבר? מי שמבין, הם מחפשים את אלו שלא מבינים.. רק מי שלא מבין קונה את המוצר שלהם. תזהרו ברכיבה.

  13. אם אכתוב מילה חיובית על דיאלים- זה לא בסדר כי כנראה אני מנהל/ יחצ"ן וכו' שלהם. אם אני רוכב על כלי של מטרו (ימאהה, לא סאן יאנג- חוץ משיווק אגרסיבי, מה ההבדל בין סאן יאנג לדיאלים או לקימקו?)- אז אני לא מביןלגבי הדיאלים.
    כל המדיה, כולל זו, מושתתת על טריקים. אלבר בסך הכל רוצים למכור יותר וכל האמצעים כשרים- כל עוד לא עוברים על החוק. פתאום כולם נהיו פה צדקנים לגבי האופנובנק. הוא פושע שריצה את עונשו. איפה הבעיה? דרעי יחול להיות בכנסת? בסרטון אין שום פעילות לא חוקית, רק רמיזות. איפה העיה? חוזר ואומר- אין לי כלום עם אלבר, אבל אנשים עושים פה דליגיטימציה ליבואן שמנסה. אני מניח שכולם פה רוכבים מהישוב ואיש לא מייצג את המתחרים…

  14. אדלו…די.אף.איקס????
    לא מוסיף מי יודע מה למיתוג

  15. ואלה צודק. ניסו למכור לי קסדה שזה כמו לשים סיר על הראש. ומעיל עלק רב עונתי. חציתי את הכביש לאישימוטו וקניתי שם. אבל אחלה טרייד אין

  16. כרוכב קטנוע ותיק שמעמיק קצת יותר באבזרי בטיחות ניסיתי לברר מה זה הדי אפ איקס הוא לא מופיע בשום אתר כלל לא של הבית כשכל מפעל סיני שמיצר אשפה לפחות מתהדר באתר משלו כך שהייתי נזהר מאוד בקסדת מדבקה.

    ומעיל 4 עונת? נו באמת הם כנראה חושבים שאנחנו באמת מטומטמים מקווה בשבילהם שהזולול באנטלגנציה שלנו לא מתקיימת בקטנטעים

  17. כל הכבוד לאלבר מטאתה חדש זה מטאתה טוב ואין מתאים מזה למה שקורה בשוק האופנועים ובשוק של אבניר ומטרו עכשיו נראה אותם מתנשאים מאלינו כשאחד מתחרה בשני מי יהיה רע יותר.
    (אלבר מה זה לאעזזל קסדות DFX לא מתאים)

  18. חחח כאילו מישהו מכריח אתכם לקנות. אני חשבתי לתומי שרוכבים אמורים להיות קצת אנשים יותר מחוספסים ולא חבורת ממורמרים;)
    מקווה מאוד שמה שדיאלים עשו יגרום לתחרות בשוק. מעניין איך יבואנים אחרים יתעלו על מהלך כזה. נותר לנו רק לחכות ולראות כמה נרוויח מהעניין

  19. אם בתגובה חברות הביטוח יתחילו להוריד מחירים, אתם תראו שאתם עוד תודו לאלבר. זה כמו עם גולן טלקום והסלולר.

  20. הביטוח חינם שמציעים לי ואולי יהפוך כאן את השוק? מה אכפת לי מי מפרסם אותו, אני לא משטרת המוסר, כולה רוכב דו"ג שרוצה לשרוד כלכלית.

  21. מה כולם משחקים אותה? אנשים עומדים בקינג ג'ורג' בתור של 20 דקות כדי לקנות קפה ב5 שקלים במקום ב8 ואז כשמציעים להם לחסוך אלפי שקלים על הביטוח היקר עושים כותרות מהפרזנטור?? לי זה נשמע קצת צביעות

  22. אז לקחו את רוני לייבוביץ so what??!
    זה שהפרסומת מראה שצריך לשדוד בנק כדי לעמוד במחירי הביטוח הגבוהים לא באמת אומר שמישהו ילך עכשיו לשדוד בנק! סה"כ ניסו להעביר מסר בצורה חזקה וברורה. ואם מישהו בא ולוקח את המושכות ומוכן לתת ביטוח לשנה מתנה אז שאפו על המהלך זה מה שיש לי להגיד חבר'ה!

  23. אני אומר – מהלך גדול!
    בתור קופירייטר – גאוני!
    תפסיקו להיות יפי נפש, שורה תחתונה יש פה בשורה ואני מאוד מקווה שזה ירוץ הלאה כי כל הנושא של ביטוח חובה בארץ הם אסון ותפסיקו להתעסק בשטויות על חשבון הצרכן!

  24. אני סתם אחד שנכנס כי כייף לי להיכנס כאן לדוגרי. וקבלו כאן החברה של דוגרי קומפלימנט כי האתר פשוט מעולה. יש כאן ים של חומר קריאה שלא מצאתי מעולם לא בפול גז ולא באחריפ (לא שיש כיום אחרים ) האתר נותן נגיעה בכל גם ברכב והרוב בדו גלגלי. ולעיניני. ברור מעל כל צל של ספק כי מי שעונה לכם כאן הם היחצנים ואו העובדים ואו כל מי מטעמם. הכל גלוי ברור שקוף. אל תענו להם. זו בושה שבכלל הם חשבו לקחת אחד כמו האופנובק לקדם להם את המוצר. אנחנו משחיתים את הנוער והם עוזרים לזה. תמשיכו בשלכם. כל הכבוד.

  25. אני גם חושב שאתה צודק. לשים פושע מורשע גם אם היה בבית כלא וכל הזמן היה שמה לא יפה ולא טוב לתת לא להיות בפרסומת לאפנועים.
    זה לא אושה לנו טוב לטופנועננים. אני מסכים איתך בכל. גם לדעתי מי שכותב את התגובות הם אנשים שעובדים אצל היבואן. בכל מקרה אני לשמוע רק דברים לא כל ככה טובים על האופנועים להם הקטנים שהם מטפרקים ואושים הרבה בעיות.
    אני לא כותב כהן הרבה כי אני לא יודע לכותב טובה עברית אני מבקש את הסליחה שלכם. אבל באמת אואב את הדוגרי כאן.

  26. שכן שלי קנה לפני כחצי שנה את הS1, אמרו לו שזה אמין, מנוע של קימקו הרואיזם(?125?),סוס עבודה וכו', בינתיים הלך ראש מנוע,נקרעה רצועה ב2000 קילומטר, גם לאחר התיקון במסגרת האחריות המנוע נשמע כמו מנוע דיזל וזאת לאחר שבמוסף המרכזי בחור בשם נביל ניסה להפיל את האשם על אופי הרכיבה(רוכב בן 55). פח אשפה של קטנוע. מעבר לזה, המנכ"ל בטלויזיה אמר "הוא החזיר את חובו לחברה"-על הפרזנטור-כמו אחרון עורכי הדין הפליליים,רק חסר שהיה שם כיפת בית משפט ואומר שהוא "מלח הארץ" עוד מותג זבל שנכנס בבום עם גב חזק. בוא נראה, קבל מחירון על הקטנוע שלך(הגמור),קבל ביטוח לשנה מתנה,נשמע טוב לא?? מבין השורות ניתן להבין שזה כלי שעומד על היבואן בערך 150 דולר ,שזה בערך שליש ממחירי הטאוויאנים הטובים(קימקו,סאן יאנג) וכמובן המחיר אומר הכל. רפי גינת היה אומר "אל תתפתה לעסקאות ברחוב(הרצל),שוב האזרח אוכל אותה,ואוכל אותה בגדול"

  27. נראה לי שאתה אחרון העובדים של עופר אבניר. אל תשכח לכבות את האור

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל