fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
cristalino מתחת לתפריט xi
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
voge מוטו24 באנר
MV קוביה
אודי דגן 140 על 70
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן

מוטו GP מארקז ושאר העולם

מוטו GP מארקז ושאר העולם

גיא בן ברק

צילום: יח"צ

יום המבחנים הרשמיים השני ננעל במאלזיה, בהשוואה לאתמול רוסי נחלש, דווקא לאחר שהתראיין לעיתונות האיטלקית בעניין המקום השני אתמול והודיע כי "סוף סוף הוא יכול לבלום עם הימאהה" בא היום ורוסי סיים רביעי, אפילו אחרי סטפאן בראדל שדורג שלישי. דני פדרוזה התאושש מיום פתיחה גרוע ועלה למקום השני – אבל באשר למקום הראשון אין שום שינוי, מארק מארקז בליגה משלו, יורד לראשונה במבחנים אלה מתחת לקו השתי דקות עם 1.59.926 ד' ומקדים בארבע עשיריות את בן קבוצתו פדרוזה. על הצפיפות במבחנים תלמד העובדה שתשעת הרוכבים אחרי מארקז מכונסים בתוך שניה אחת, כאשר המרשים מכולם חוץ מהילד במקום הראשון הוא אליש אספרגרו המדורג חמישי וצריך לזכור שאליש רוכב על אופנוע קטגוריה פתוחה, מנוע ימאהה בתוך שילדה של FTR הבריטית, על הנייר אופנוע נחות משמעותית בהשוואה לימאהה הרשמית – אבל ראה זה פלא, אספרגרו מקדים את רוכב ימאהה הרשמי חורחה לורנזו שמבייש ביום השני עם סיום במקום השישי. אכזבה גם לרוכבי ההונדה החדש, V4 הפרטי שנמכר לקבוצות תמורת סכום פעוט של מיליון אירו כולל מע"מ לכול העונה, ניקי היידן וסקוט רדינג, הרוכבים הבולטים על האופנוע המעניין, מדורגים במקומות 14 ו-21. דוקאטי הרשמית ממשיכה לאכזב עם מקום 11 לדוביציאוזו ו-12 לקראצ'לו, מציל קצת את המצב דווקא הרוכב החצי פרטי איאנונה המדורג שמיני.

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל