fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
מוטוטאץ דקר
לרט
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
HJC
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
סטפן
אודי דגן 140 על 70

דגמי ה-CRF המקצועיים מגיעים לישראל

דגמי ה-CRF המקצועיים מגיעים לישראל

אופיר דואק

צילום: יצרן

היצע דגמי המוטוקרוס בארץ זוכה כעת לחיזוק נוסף כאשר החל שיווקם גם של אופנועי המוטוקרוס של הונדה המשלימים את הנציגות של רביעיית היצרניות היפניות. במשך שנים בטרם הוסדרו תקנות הרישוי והיבוא של כלים ספורטיביים שלטו המוטוקרוסרים של הונדה בשוק המחתרתי של אופנועי המוטוקרוס. היבוא הרשמי של אופנועים אלו כעת לא רק סוגר מעגל אלא גם אמור להיות בעל פוטנציאל מכירות גדול עבור הונדה שנעדרה מתחום השטח בארץ במשך שנים למעט דגמי דו"ש כמו ה-XR650L וה-XR600R שהגיעו בשנות ה-90' וה-CRF250L שהגיע בשנה שעברה.
אופנועי המוטוקרוס של הונדה מגיעים מדגמי 2013 שעברו מספר שינויים ועדכונים. ההונדה CRF250R זכה השנה למערכת הזרקה משופרת ומזלג Showa עם קפיצים קשיחים יותר. מחירו בארץ עומד על 47,900 ש"ח. ההונדה CRF450R זכה לעדכון מקיף יותר שכלל שלדת אלומיניום חדשה ומזלג קאייבה הפועל בטכנולוגיית לחץ אוויר. מחירו בארץ של ה-CRF450R הוא 49,900 ש"ח.

לצד דגמי המוטוקרוס של הונדה יגיעו גם גרסאות האינדורו ממשפחת ה-CRF הנבדלות בעיקר בתוספת מערכת תאורה ומתנע חשמלי. מחיר ה-CRF250X יעמוד על 45,900 ש"ח ואילו ה-CRF450X הוא 47,900 ש"ח. יבוא צמד דגמי האינדורו שם על הכוונת את דגמי HM מוטו שמתבססים אף הם על דגמי המוטוקרוס של הונדה.
ב'מאיר' יבואנית הונדה מעדיפים להתמקד לעת עתה בארבעת דגמי ה-CRF שמגיעים כעת אך יתכן ובעתיד יגיעו דגמים נוספים במשפחה המיועדים לרוכבים מתחילים ולילדים.

גלריה

19 תגובות ל דגמי ה-CRF המקצועיים מגיעים לישראל

  1. שההבדלים בין ה CRFים של HM ואלו של 'מאיר',זה שאלו של HM,מורשים לנוע בכביש הציבורי (מספר צהוב) ואלו של 'מאיר',אסור לרכב בשום מקום,מלבד במסלולים סגורים ומוצהרים.
    כרגע,אין כאלו בכלל וגם בעתיד,לעולם לא יהיה ניתן לרכב עליהם מהבית.
    והם לעולם לא יוכלו להגיע למסלול בכוחות עצמם.

  2. חברה נחמדים מאוד.
    היו מוכנים לעשות לי טרייד אין, נראה שהם רציניים לגבי הסיפור הזה

  3. בהצלחה למאיר יבואנית הונדה, סוף סוף הם נכנסים לתחום השטח שממנו נעדרו שנים. בהצלחה!

  4. ועם אנדורו רגיל אתה גם רוכב על הכביש?
    האינדורו של הונדה עולה כמו HM עם רישוי אפור ואז אין שום יתרון לHM. עדיף לקחת את המקור

  5. ככה תמכרו עוד הרבה יותר ממה שאתם מייעדים, תנו מחיר מבצע קבלת הכלים

  6. כשהונדה מביאים CRF אמיתי ב 45,000 ש"ח אף אחד לא יקנה HM ב 80,000 ש"ח,

  7. נראה כי הם הולכים לעשות טרייד אין לכלים מחברות אחרות כדי לדחוף את הכלים האלה, כל הכבוד

  8. אין לנו עגלות, אין לנו שטח ליד הבית וכן , אני עם אינדורו רוכב בכביש 10 דקות לשטח הקרוב ממנו מגיע לכל מקום. מס 1 צודק לחלוטין וכל המשמיץ את HM מדבר שטויות

  9. 3,000 ש,ח לעגלה משומשת + 1000 ש"ח לוו גרירה וחסכת 30 אלף ש"ח מאינדורו "חוקי". בפועל אף אחד גם ככה לא יאכוף את הרכיבה בשטחים פתוחים. כמה בעלי מוטוקרוס לא חוקיים ראית שעוצרים כל שבת? כל עוד תרכב כמו בן אדם כם כבוד לזולת ולסביבה אין מניעה שתרכב בשטח על אופנוע תחרותי

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל