fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
אודי דגן מתחת לתפריט
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
לרט
מוטוטאץ דקר
אישימוטו באנר קוביה שמאל
עופר אבניר קוביה שמאל
HJC
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון

מוטו גוצי שוב בישראל

מוטו גוצי שוב בישראל

אופיר דואק

צילום: תומר לשר

לא בכל יום חוזר לארץ מותג אופנועים לאחר היעדרות של למעלה מ-20 שנה, במיוחד כשמדובר במותג שהיה נפוץ ופופולארי. מדובר באופנועי מוטו גוצי שבשנות ה-80' השחונות, לפני נחיתת היצרניות היפניות בארץ, היו בין האופציות היחידות עבור חובבי הדו"ג בארץ. אלא שבשנות ה-80' מוטו גוצי הייתה רחוקה משיאה כשהחלה לפגר טכנולוגית אחרי האופנועים היפניים שגם היו אמינים משמעותית. עם תחילת שנות ה-90' נמוגה מוטו גוצי מהארץ כשהיא מותירה מאחוריה בעיקר זכרונות נוטפי שמן מדגמים מפוקפקים באיכותם כמו הלאריו וה-V65 שזכה לשיא תהילתו כששימש את האופנובנק רוני לייבוביץ'.

אלא שאופנועי מוטוגוצי של היום שונים מאותם כלים נוטפי שמן ובלתי אמינים של שנות ה-80'. כיום תחת כנפי פיאג'ו אופנועי מוטו גוצי בנויים תחת בקרת איכות גבוהה ומהווים באירופה תחרות לגיטימית לכלל האופנועים האירופיים יחד עם קריצה של עיצוב נוסטלגיה וכמובן הנאמנות לתצורת המנוע הייחודית ( V טווין רוחבי מקורר אוויר) וגל ההינע. בהשקה המחודשת של מוטו גוצי בארץ מכוונים ב'עופר אבניר' לרוכבים מבוגרים וחובבי המותג כמו גם לרוכבים חדשים המחפשים כלים בעלי אופי איטלקי ועיצוב ייחודי. לארץ הגיעו כרגע 4 דגמים של מוטו גוצי שמתומחרים באופן תחרותי יחסית למתחרים:

סטלביו 1200 NTX
הסטלביו הוא הדגם הראשון של מוטו גוצי שנחת בארץ על מנת להתמודד במכרז המשטרתי כדי להחליף את הב.מ.וו R1200GS. הסטלביו הוצג בשנת 2008 רגע לפני האינפלציה בקטגוריית האדוונצ'ר על מנת להתחרות באותו בימר מצליח. הוא מצויד בגרסת ה-4 שסתומים של מנוע הבלוק הגדול של מוטו גוצי המספקת 105 כ"ס ו-11.5 קג"מ.
לארץ מגיע הסטלביו רק בגרסת ה-NTX הקרבית הנוטה יותר לכיוון השטח וכוללת צמיגים בעלי פרופיל דו-שימושי ושפע אבזור הכולל מערכות ABS  ובקרת משיכה, מגיני מנוע וזיווד מקורי. מחירו של הסטלביו הוא 130 אלף ש"ח המעמידים אותו בנקודת פתיחה תחרותית מול הב.מ.וו או ההונדה קרוסטורר היקרים ב-10 אלף ש"ח ומעלה ומאובזרים פחות.

V7 רייסר
סדרת ה-V7 של מוטו גוצי היא כרטיס הכניסה למועדון של החברה ממנלו דל לאריו. מדובר באופנוע בסיסי אך בעל עיצוב רטרו שובה עין, במיוחד בגרסת הרייסר הבכירה במשפחה והיחידה שמגיעה כרגע ארצה. הרייסר מעוצב כאופנוע קפה רייסר קלאסי, מהסוג שהיה נפוץ באירופה בשנות ה-60 וה-70'. משפחת ה-V7 שהוצגה בתערוכת מילאנו לפני שנה עושה שימוש במנוע בנפח 744 סמ"ק מספק כ-50 כ"ס. גרסת הרייסר מתאפיינת בעיצוב החיצוני עם המשקף הקדמי הקטן, השלדה הצבועה באדום, מיכל הדלק המתכתי ומתלים משודרגים (מזלג מרזוקי ובולמים אחורים של ביטובו). עם מחיר של 79 אלף ש"ח הרייסר הוא הזול בדגמי מוטו גוצי שמגיע ארצה ומיועד להתחרות בעיקר בקאוואסאקי W800 אך גם למשוך לקוחות מהדוקאטי מונסטר היקר יותר. יתכן מאד ובהמשך הדרך יגיעו גם הגרסאות הבסיסיות יותר במשפחת ה-V7 (ספיישל וסטון) עם מחיר יעד של 70 אלף ש"ח.

גריסו V8
אופנוע עירום נוסף בקו הדגמים של מוטו גוצי הוא הגריסו V8. לגריסו מנוע זהה לזה של הסטלביו אם כי מעט חזק יותר והוא ישווק בארץ בגרסת ה-SE  המאובזרת שמחירה 104 אלף ש"ח.

Norge V8
הדגם הרביעי של מוטו גוצי שמגיע ארצה הוא הנורג'. מודבר כאן באופנוע מרווח וגדל מידות שבמחיר של 125 אלף ש"ח אמור להוות אופציה אטרקטיבית לאופנועי תיור בינוניים כדוגמת הב.מ.וו K1300GT היקר משמעותית. הנורג' מגיע עם זיווד מלא ומערכת ABS תקנית.

ב'עופר אבניר' מציינים כי יהיה ניתן להביא לפי בקשה את כל יתר דגמי מוטו גוצי בהזמנה מיוחדת. בהמשך השנה אמור לנחות בארץ גם הקליפורניה 1400 החדש שהוצג בתערוכת מילאנו האחרונה ,כדי לתת מענה לחובבי הקרוזרים הגדולים שמאז הפסקת היבוא הרשמי של הארלי דייוידסון לארץ נותרו חסרי אלטרנטיבה. כל דגמי מוטו גוצי מגיעים ארצה עם שתי שנות אחריות ללא הגבלת ק"מ.

גלריה

29 תגובות ל מוטו גוצי שוב בישראל

  1. רק לשים ליטר שמן כל בוקר ולנסוע
    למוסך

  2. הבמ.וו עולה 145 אלף שקל לגרסה הרגילה שהאדנוונצ'ר יקר בהרבה. שלא לדבר על זה שם צריך להוסיף אבזור של מגינים ומזוודות המחיר ועלה בעוד איזה 20 אלף שקל. פשוט מציאה

  3. כל האיטלקים האלה, בוכים פעמיים. פעם אחת מהיופי ופעם שניה מזה שנתקעים איתם לכל החיים

  4. מעיף את הBMW הקודר שלי ולוקח את ה׳ סטלביו מכובד עם הכל ישר מהניילון. יצירת אומנות ונשמה כאחד.

  5. זבובי תתחדש וב"ה שיבוא היום ויהייה לך מועדון מוטוגוצי בארץ….תיהנה.

  6. בכל אופן עלך ידיי. אין לי כסף לאופנוע כזה יקר. נחכה שיהיו משומשים למכירה….

  7. כמה כלים כבר ימכרו ממנו. אבל נראה מאוד מיוחד ויצא דופן יחסית לשאר האופנועים שראיתי בארץ. בהצלחה.

  8. יש מוסך שקוראים לו קפה רייסר. שיתבע אותם על כך שגנבו לו את השם. נראה יפה הקפה הזה. בטחיקבל טיפולים חינם במוסך "קפה רייסר"

  9. שלום שלום. קפה רייסר הוא כינוי כללי לליין / אופנה של אופנועי כביש הניחנים בתנוחת ישיבה נוחה יחסית וזקופה עם דגש על "דאווין עירוני" שהחל בבריטניה במהלך שנות השישים (אם אינני טועה) וכלל שימוש בשלדות דקות ובולטות, מושבים שטוחים מינימליסטיים, כידונים ישרים ונמוכים, פנסי חזית בולטים והרבה ניקל. הבריטים החביבים לקחו את העניין לכיוון של חבורות לא מזיקות ודגש של "ישיבה על הברזלים" – או על המדרכות…. מול החתיכות חובבות הביטלס והאבנים- בעיקר למטרת רושם חיצוני. בימינו הם זוכים גם לכינוי "רטרו" ולשמחתי קיים אצלנו קהל מעריצים רב של משפצי אופנועים הדבקים בשחזור והדגשת אופי זה. לשם השוואה והמחשה: כשהחלו בארצנו להסתובב צלמי פפארצי לצילום סלבס בקבלנות, התפתחה תופעה של שואו-אוף לדגמי ג'יפים מסויימים ברשותם, אשר יצרו אופי ורושם מקביל תחת הכינוי הפוסט מודרני: "ג'יפוני מדרכה" אשר חנו על המדרכה מול בית הקפה וסיפקו חומר גלם רכילותי כסמל סטטוס. אני מניח כי גיל בן יוסף ממוסך קפה רייסר אימץ את השם מתוך אהבה למקצוע והסגנון.

  10. השאר אמנם בולטים למעניינים אבל לא מדליקים אותי.

  11. זה לא כל כך נעים לבוא לאופנוע מטפטף שמן…

  12. כבר לא באים ומטפטף שמן….אפילו לא בBSA כבר שמים משחת אטימה מיוחדת. אופנועים יפים.

  13. הוא גבוה וכנראה בצדק. אבל עדיין גבוה. עבורי .

  14. גם מוטו גוצי בסוף יעברו למנוע טורי בלי משיכת מנוע לצד.

  15. בזמנו היה גם לנחמיה סירקיס, לטל שביט, ולעוד כמה חברה. כיום אני רוכב על קטנוע ביום יום. לצערי אחרזור רק שיהייה לי כסף. אבל האופנועים יפיפיים למי שמבין ביופי.

  16. אבל 50 כ"ס ל750cc?
    מי אמר אנפילד?

    אני נשאר עם המונסטר שלי.

    אם רק היה אפשר להחליף יבואן…

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל