fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

מטרו ימין 4
קאברג שחורי 205 על 35
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
מטרו באנר שמאל הכי עליון
cristalino קובית צד xi
מוטוטאץ דקר
לרט
לרט
אישימוטו באנר קוביה שמאל
תמוז
מידלנד שחורי 140 על 70
עופר אבניר קוביה שמאל
voge מוטו24 באנר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
HJC
MV קוביה

תערוכת קלן: מתיחת פנים לבורגמן 650

תערוכת קלן: מתיחת פנים לבורגמן 650

אופיר דואק

צילום: יצרן

בזמן שנישת קטנועי העל זכתה בשנים האחרונות למגוון מתמודדים חדשים שמתחו את גבולות הקטגוריה אחד ממייסדי הנישה, הסוזוקי בורגמן 650, די נשאר מאחור. למעשה מאז הוצג לפני כעשור לא עבר הקטנוע היוקרתי של סוזוקי שינויים מהותיים ולכן בקלן הגיע הזמן לרענן את השורות. כמו בקונספט של הוי-סטרום 1000 אין לצפות כאן למהפכות.
מבחינה עיצובית הבורגמן 650 זוכה ליחידות תאורה מעודכנות מלפנים יחד עם מאותתי LED המשולבים במעטפת קדמית חדשה. מאחור ישנה יחידת זנב חדשה עם פנסים חדשים ומודרניים יותר, ידיות ומשענת מורכב חדשות. למרות כל השינויים במראה הכללי דומה מאד לזה המוכר של הבורגמן.
בקוקפיט נעשו גם מספר שינויים שבראשם לוח המחוונים הדיגיטלי בעל התצוגה הארכאית שפינה את מקומו ללוח מחוונים חדש המתבסס על צמד שעונים אנלוגיים בסיוע מסך מידע. בנוסף, ישנה נורית ECO  שאמורה לסייע לרוכב לאמץ דרכי רכיבה חסכונית והקונסולה מתחת לכידון נצבעה בצבע הכלי.

מנוע הבורגמן הגדול נותר אותו טווין מקבילי בנפח 638 סמ"ק אך בסוזוקי טוענים לשינויים שהביאו לשיפור צריכת הדלק ב-15%. תיבת ההילוכים הרציפה בעלת אפשרות התפעול הידני עברה גם היא מספר שינויים שלפי סוזוקי הורידו את החיכוך בין מרכיבי הפנים בתיבה ב-35%. מערכת ה-ABS שהייתה תקנית רק בגרסת האקזקיוטיב הופכת לסטנדרטית גם בגרסת הבסיס.
האם השינויים המינוריים הללו יספיקו מול המתרים החדשים ועתירי טכנולוגיה כמו ההונדה אינטגרה והב.מ.וו C650GT? לא בטוח. אבל הבורגמן די התמקם בנישה משלו עבור מי שמעוניין בקטנוע גדול ועתיר פינוקים עם תדמית אנונימית משהו. אלא עבור הלקוחות בנישה השמרנית הזו השינויים הללו בהחלט יכולים להספיק.

גלריה

9 תגובות ל תערוכת קלן: מתיחת פנים לבורגמן 650

  1. אחרי 10 שנים משנים רק קצת את הפנסים ולא מישירים קו עם המתחרים

  2. אבל כשיש את הב.מ.וו החדש פשוט אין לו סיכוי מולו

  3. כל מה שסוזוקי הסכימו לשנות במפלץ הזה זה קוסמטיקה. אבל הבעיה הגדולה שמישהו בא לטרייד אין היבואן עם בורגמן הם מגלחים לו 50% מהמחירון. אז נכון שבמועדון הפתטי שלהם הם מעבירים כלים מפראייר לפראייר משמא: אם היצרן והיבואן מזלזלים בכלי ובסחירות שלו מדוע שהדיוטות כמונו ירכשו אותו?

  4. כרוכב טימקס, אני יכול רק לקנא במועדון שלהם, שיכול להוות דוגמא ורחוק מלהיות פתטי..

  5. לא נראה לי שאתה אכן רוכב טימקס כי לא הגיוני שאתה יודע לקרוא ולכתוב.
    סביר יותר שאתה אחד מהפתטים או ראשו שנשלח להציל את המולדת בתגובות.

  6. המועדון של הבורגמנים נותן הרבה למי שרוכש כלי כזה. יש שם חיי חברה נתינה והנאה שהרבה אנשים מחפשים. אומנם אולי הוא לא טי מקס אבל הוא עדיין אחלה כלי שנותן בנוסף להיותו כלי תחבורה גם חיים מסביב . אאמן לי הרבה חברה שינו את חייהם בגלל הצטרפותם למועדון הבורגמן.

  7. למועדון שלנו הצטרפו אנשים טובים שרכשו כלי ולדעתי ניהנים מאוד ובטח ששיפרו את חיי החברה שלהם והכירו עוד הרבה אנשים וחברים חדשים. לא הכל סובב סביב יופי הקטנוע ואו המהירות שהוא נוסע. למרות האהבתי את היציאות העוקצניות שלך. ….

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל