fbpx

מחירון אופנועים מוטו - גרסה דיגטלית

voge מוטו24 רביעי מתחת לתפריט
פאנטיק קוביה 3 מתחת לתפריט
דוקאטי מתחת לתפריט – אמצע 2
זונטס מתחת לשורת לוגו – אמצע 1
cristalino קובית צד xi
מטרו באנר שמאל הכי עליון
עופר אבניר קוביה שמאל
תמוז
לרט
מידלנד שחורי 140 על 70
אישימוטו באנר קוביה שמאל
לרט
מוטוטאץ דקר
אודי דגן 140 על 70
סטפן
מחירון אופנועים – קוביה שמאל תחתון
voge מוטו24 באנר
HJC

מתיחת פנים לדגמי ה-GS הבינוניים של ב.מ.וו

מתיחת פנים לדגמי ה-GS  הבינוניים של ב.מ.וו

אופיר דואק

צילום: יצרן

בסוף שנת 2007 הרחיבה ב.מ.וו את משפחת ה-F בעלת מנוע הטווין המקבילי עם גרסת GS רב שימושית, אחת שהיא בעצם שתיים. כך נולדו ה-F800GS וה-F650GS שלמרות השם השנה חולקים את אותו מנוע אך בהספק שונה. מעבר לנתוני המנוע הובדלו שני האופנועים בייעודם כשבעוד ה-F800 ההרפתקני יועד לשטח עם צמיגים ומתלים תואמים ה-F650 נועד להיות גרסת כניסה ממותנת עם אוריינטצית כביש ברורה.

כעת, 5 שנים אחרי, העבירה ב.מ.וו את צמד הדגמים ריענון שכלפי חוץ כולל שינויים מינוריים אך יותר שינויים כלפי פנים. את עיקר השינויים מקבל ה-F650 שלמעשה החליף את שמו ל-F700. נפח המנוע נותר אמנם זהה אך כעת הוא מספק 75 כ"ס ו-7.8 קג"מ, תוספת של 4 כ"ס ו-0.2 קג"מ ונוסף לכך יחס ההעברה הסופי קוצר עם מעבר לגלגל שינים אחורי בעל 42 שיניים. המנוע ותיבת ההילוכים של ה-F800 לעומת זאת נותרו ללא שינוי.
שני הדגמים מקבלים עתה מערכת ABS דו-ערוצית כסטנדרט עם אפשרות לניתוק בירידה לשטח כשמערכת הבלימה של ה-F700 מקבלת דיסק נוסף מלפנים. לרשימת האלקטרוניקה האופציונלית נוספים בשני הדגמים מערכת בקרת אחיזה (ASC) ומתלים מתכווננים חשמלית לשלושה מצבים: רגיל, נוחות וספורט. אגב, בב.מ.וו מנצלים את מתיחת הפנים לדגמי ה-GS ומודיעים על תוכנית להטמעת אביזרי בטיחות בדגמיהם שעיקרה ABS סטנדרטי בכל הכלים ורחבת האופציה למערכת בקרת אחיזה לדגמים נוספים.

עוד שינוייםבדגמי ה-F700GS וה-F800GS  נעשו בקוקפיט שכולל לוח שעונים מעודכן ופקדים חדשים על הכידון וה- F700 זוכה בנוסף לכל לכידון ומשקף חדש. לבסוף, כל דגם יוצע מעתה בשלוש סכימות צביעה חדשות.

ב.מ.וו F700/800GS – מפרט טכני

  F700GS F800GS
מנוע 2 צילינדרים לרוחב, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים 2 צילינדרים לרוחב, 798 סמ"ק, 4 שסתומים לצילינדר, גל זיזים עילי כפול, קירור מים
הספק 75 כ"ס ב-7,300 סל"ד 85 כ"ס ב-7,500 סל"ד
מומנט 7.8 קג"מ ב-5,500 סל"ד 8.4 קג"מ ב-5,5750 סל"ד
קדחXמהלך 75.6X82 מ"מ 75.6X82 מ"מ
יחס דחיסה 12:1 12:1
הזנת דלק הזרקה, גופי מצערת 46 מ"מ הזרקה, גופי מצערת 46 מ"מ
מתלים קדמי – מזלג טלסקופי 41 מ"מ, מהלך 180 מ"מ

אחורי – מונושוק, זרוע אלומיניום דו צדדית, מהלך 170 מ"מ

קדמי – מזלג הפוך 43 מ"מ, מהלך 230 מ"מ

אחורי – מונושוק, זרוע אלומיניום דו צדדית, מהלך 215 מ"מ

בלמים קדמי –  דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר צף שתי בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 265 מ"מ, קליפר צף בוכנה אחת, ABS

קדמי – דיסק כפול 300 מ"מ, קליפר צף שתי בוכנות, ABS

אחורי – דיסק 265 מ"מ, קליפר צף בוכנה אחת, ABS

צמיגים קדמי – 110/90-19
אחורי – 140/80-17
קדמי – 90/90-21
אחורי – 150-70-17
בסיס גלגלים 1,562 מ"מ 1,578 מ"מ
גובה מושב 820 מ"מ 880 מ"מ
מיכל דלק 16 ליטר 16 ליטר
משקל רטוב 209 ק"ג 214 ק"ג

7 תגובות ל מתיחת פנים לדגמי ה-GS הבינוניים של ב.מ.וו

  1. אלו אופנועים מעולים. מכל מה שאני שומע מהחברים שלי שרוכבים איתי מסביב.

  2. איך אפשר לקנות כזה אופנוע. צריך למשכן כליה.

  3. על פי המפרט שפרסמה ב.מ.וו בהודעה לעיתונות מצוין שה-F800GS החדש עושה שימוש במזלג הפוך בקוטר 43 מ"מ.

  4. כל כך התקדמו בשנים האחרונות – בדו"ש וגם בסופר ספורט

תגובות

עופר אבניר מגדל ימין
הונדה מגדל שמאל