אתר בהרצה. אם מצאתם טעות, אנא ספרו לנו ונתקן בהקדם.

HRP
ברקום
קרוזים מטרו עליון מתחת ל- MENU
פרפקט אופנועים
היליט מתנפח באנר עליון
אוגוסטה קוביה הכי עליון
אבניר באנר קוביה שמאל
מטרו באנר שמאל הכי עליון
אפריליה
הווסקוורנה באנר שמאל
לארט
סטפן
KTM עליון קוביה
אופנוסנטר קוביה שמאל
תמוז
Ad motorsport
לרט
פרפקט קוביה שמאל
אישימוטו באנר קוביה שמאל
HRP קוביה שמאל
כרמיאל קוביה שמאל
שוברט
ברקום קוביה שמאל
HJC

אודות

חברי מערכת מוטו דוגרי – היפים והאמיצים

במשך שנים נאספו האנשים הכי טובים, מוכשרים ויפים בענף הדו"ג בכדי ליצור את הצוות המושלם. לנו יש את הצוות שלנו, צוות לעניין.

 


ניסים "מר סדום ערד" ברדה

צילום: עדי בראון
מר R, מייסד טייסת סדום-ערד, נחשב שנים רבות לאחד הרוכבים הטובים בארץ, אנחנו מוסיפים – אם לא הטוב ביניהם, חבר מועדון האופנועים הישראלי מהראשונים עוד מימיי "המילקי" העליזים – יחד עם יוסי מילקי, נחמיה סירקיס, איתן שטרר, מושיק יודלא, מוטי קו אדום, מיקי דיבל, נתי קטיושה ועוד רבים וטובים נוספים – שאחרי כל שם יש סיפור שבגללו נקרא בשם שנקרא.
אחראי על הלוגו המיתולוגי של המועדון שעיצבה חברתו לאותם הימים, דפנה בן אורי ובין מקימי המפגש של המועדון האופנועים בלונדון מינסטור,
ממקימי ארנב, ברווז, פרפר, מוטו טסט, אישימוטו ואחד על אחד. מאחוריו רכיבה של לא פחות מכמה מאות אלפי קילומטרים על דו גלגלי, מדריך רכיבה מתקדמת ונחשב לדון קורליאונה של העולם הדו גלגלי.
משנן לכל רוכב מתחיל וותיק כבר עשרות שנים את הפתגם "בדו גלגלי יש לרכוב עם מחשבה של מה יקרה אם" (ויש אין סוף של דוגמאות של מה יקרה אם..).

 

 

גיא – גב"ב – בן ברק

צילום: רונן טופלברג

העורך האלמותי של מגזין מוטו, למעלה מעשור בשירות מערכת מוטו ולאחר מכן בדוגרי. שנים של הצמדת אופנועים לאספלט מהירויות גבוהות הספיקו לו, דורות שלמים שגדלו על תמונות שלו במגזין מוטו יכולים לראות אותו היום מתופף עם ברך בקרקע. ויאמר אלוהים "יהי אור" – ויהי אור, ויאמר גב"ב "בולשיט דוט קום" – ויהי פול גז. קורא 8 שפות, מבין 7 מתוכן. זוכר בעל פה את תוצאות כל המירוצי האופנועים בשלושת העשורים אחרונים. עורך טכני של כל כתבות האתר, את חלקן עורך בעזרת צירוף המקשים Crtl + A ומקש ה- Delete והחזרת מסמך ריק לכתב לאבחון מחדש. בלעדיו היינו בתחום אחר, אולי תיפוף.
סטפן "זה בדוק" אבנדיצ'י

צילום: אדם בלנגה

בעבר, מבעלי מוסך "אישימוטו" ומקימי מוסך "אחד על אחד", יחד כ- 10 שנים. עוסק באבחון ובדיקה לפני קניה לרכב דו גלגלי מסוף שנות ה- 90. לאורך השנים עבר השתלמויות מקצועיות על צמיגי אופנועים והדרכות רכיבה מתקדמת בכביש ובשטח. רוכב פעיל על כל סוגי הדו גלגלי ובמיוחד על אופנועי כביש ספורטיביים, מאמצע שנות ה- 80. מדריך רכיבה מתקדמת בכמה מסגרות משנת 1997. בין היתר הדריך את יחידת משטרת התנועה. משתתף לאורך השנים במבחני-דרכים לרכב דו-גלגלי בעיתונות הכתובה ובאינטרנט.

 

 

אסף "הארכיאולוג" לביא

צילום: אריק רוזנבלום

באוויר העולם מאז 1994, רוכב רשמית מ- 2010, כתב במגזין מוטו בין השנים 2011-2013 ומאז באתר דוגרי.
גדל במוסך נוע-תנוע בכרמיאל על טהרת הונדה וכעת מנסה לפתח טעם לדברים בצבע אחר מאדום. חפרן מסוג נדיר, בעל ידע בלתי נדלה וחיבה מוזרה לעובדות דו"ג לא חשובות, יכול לדבר במשך שעות – לא חייב שמישהו יקשיב. יש טוענים שראו אותו פעם שותק. מעריץ את אלי פנגס. מאז שמוטו נסגר הבטיח שיקום לתחייה – וקיים, וכעת ממלמל משהו על עוף החול.
אוהב אופנועים קלים לרכיבה. בעיקר כי הוא עצלן.

 

 

שי "תמיד צודק" שיוביץ

צילום: אריק רוזנבלום
חולה הגה בצורה אנושה, ללא תקווה להירפא בעתיד הנראה לעין (וגם בזה שלא). התיישב מאחורי ההגה לפני כ- 20 שנה, ושומר אמונים באופן לא רציונלי לפולקסווגן טרנספורטר, שהיה הרכב הראשון עליו נהג באופן חוקי (וגם לרנו אקספרס חבוטה, אבל זה כבר סיפור אחר). החל לכתוב על רכבים באתר KML, זוכר נתונים על רכבים באופן כפייתי, ובעל נטייה מעצבנת ביותר להיות צודק בכל נושא שהוא.
האגדות מספרות שהוא אחד מהאנשים הבודדים בעולם שעונה למיילים שנשלחו מ"הבוס" גם בשלוש לפנות בוקר. לאחר לחץ פסיכולוגי לא מתון, הוציא לאחרונה רישיון על אופנוע, ועכשיו מחכה להארה שסוף סוף יראה ממה כל שאר המוזרים במערכת מתלהבים. 

עודד "החיה" גביש

צילום: סוזוקי

ב 1985 קיבל סיבוב על GSX400 וזה סגר את כיוון חייו. אחרי ארבעה אופנועי כביש, אחרון R750, הגיע ב- 1990 לשלומי אופנועים שם ראה את האור ומאז על אופנועי שטח.
גדל במדבריות אילת ונדד למתקן אדם. השתתף במרוץ אחד אותו סיים עם שלושה שברים והבין את הרמז. סובל מרקע וידע טכני רב מדי ומעולם לא היתה מכונית בבעלותו.
ציטוט נבחר, "תן לי דו גלגלי ואני כבר אמצא איך להנות ממנו בשטח".

 

 

שניר "הסטיג" ג.

טוען שנים שכל הקטע הוא שלא צריך לדעת עליו כלום, אבל הכרחנו אותו אז: רוכב סופרבייק מקצועי, עוסק בכל תחום אפשרי, ויקיפדיה וגוגל אנושי, רכב במסלולי המרוצים בארה"ב, חובב גז מגיל ההתבגרות, בעלים מאוכזב של פרצ'יה שהפסיד את כל הונו ומאז נאמן להונדה, יש אומרים שהוא יבואן פררלי של SHים. אל תנסו לעקוף אותו ברחובות הקטנים של העיר, הוא השליח הכי מהיר..

 

 

נמרוד "נימיץ" בוקר

נולד בשנת 1965 והתחיל בקריירת הרכיבה שלו עוד במאה שעברה. אז, בימים ההם לא היו מיילים או פקסים ואת דרכו בעולם הרכיבה התחיל כשליח רכוב על ווספה.
בשנות השמונים, רכש את אופנועו הראשון בסידני אוסטרליה, רכב שם כמה חודשים ומאז הפך למכור. משם התגלגל לדרום אפריקה והתחיל לפתח קריירה של קונוס במועדון המרוצים המקומי, רכוב על ZX-7.
בשנת 97 חזר לישראל ומאז הוא פה, מטריד את מנוחת הציפורים בסופי שבוע ומפר את שלוות עמק איילון. עד היום הצליח לשבור כמעט כל עצם בגופו ולאסוף דרגות נכות נפרדות לכל איבר ואיבר, וידו עדיין נטויה. לאחר מכתבי המלצה ממיטב רופאי הנפש, פתקים מההורים וטלפונים בשעות הלילה, צורף נמרוד למערכת כרוכב מבחן, עם הזמן ובהדרכתנו הצמודה כתרומה למתקשים שבקהילה, נמרוד הולך ומשתפר ולאחרונה הצליח להרכיב משפט מורכב, לבד. (וגם אותו נאלצנו לערוך).

 

 

אדם "די כבר" בלנגה

צילום: אריק רוזנבלום

הגיח לאוויר העולם באביב 93 ומאז מסרב לעזוב את תל אביב. שורף כיכרות פעיל עם דו גלגלי מאז שנת 2009 ומכוניות מ2010.
את הרומנטיקה לצד הטכני גילה בחיל באוויר שם שירת בתור טכנאי מטוסים.
האדם היחיד במערכת שיתעניין בציוד רכיבה כמו באופנוע. אוהב לטייל בשבתות בבוקר בעיקר בשביל לתפוס איזה תמונה מעניינת.
היינו מגדירים אותו כהיפסטר תל אביבי טיפוסי, אבל זה יותר מדי מיינסטרים.
צלם המערכת שלנו מעדיף להעביר את היום יום על קטנועים… אבל תמיד תהיה לו פזילה לכיוון אופנועי וינטאז׳ מיוחדים.

 

 

גלעד "מוטור-הד" בן-זקן

צילום: אדם בלנגה

יליד 1979 ורוכב בפועל מאז 1996.
מאז 2008 עורך במחירון האופנועים של לוי יצחק. גדל בימים שבהם אספו חומר מגזירי עיתונות ושמרו אותם במגירה מיוחדת שנכון לאז הייתה גוגל וויקיפדיה.
כיום מעדיף בעיקר אופנועי שטח או אופנועי שיוט, סתם כי הבנתי ש- "Ride it Like you Stole it" זה מסוכן מידי.
בעבר התחרה במירוצי סופרמוטו וכיום מתפקד כחבר השפוי במערכת מוטו דוגרי.

 

 

אביעד "קפטן בומרנג" רייס

צילום: אריק רוזנבלום

יליד 87, נשוי פלוס גיבורת-על. בין הבודדים בעולם שהתחתן פעמיים עם אותה האישה. גדל ברמת הגולן, בין ציר הנפט לירידות של מבוא חמה, והשביע את רעבונו המוטורי עם טרקטורים של ג'ון דיר. חובב דו"שים ומחרשות מקוריות. נוהג ורוכב על כל מה שזז בשטח ולפעמים טועם קצת כביש. אדום עורף ישראלי עם חיבה בלתי מוסברת לטנדרים, רכבים רועשים במראה ובצליל וכלים שמהווים שלב אמצע באבולוציה שבין אופנוע למכונה הנדסית כבדה. נשיא כבוד של מועדון ה- CRF250L ויוצר מטבע הלשון "לא מזמין".

 

 

מיקי "רובוקופ" כהן

צילום: אדם בלנגה

יליד פעם, מזמן, מהמאה הקודמת. רוכב עם רישיון מאז 2011. בוחן אופנועים ובעל טור פורמולה 1 באתר דוגרי, בוחן כל מה שעונה להגדרה אדוונצ'ר. עשה הסבה מנסיעה בשטח על 4 לרכיבה על 2. פעם רכש אופנוע קסטום אבל הבין שזה לא בשבילו. חובב מותגים מזרח אירופאים ולמרות שמכחיש זאת, פוזל גם למזרח הרחוק יותר. דוגמן הבית של המערכת, עושה עבודה סבירה לאור נתונים שלא היו מתקבלים בתעשיית היופי, רשום בסוכנות הדוגמנות רוזנברדה בע"מ.
מוטו לחיים – מה שיותר גבוה ויותר גדול, יותר טוב. הוא מדבר על אופנועים יא סוטים.

 

 

רביב "רביבוס" כהן

יליד 1980, מפרק ובונה מערכות מכאניות ואלקטרוניות מאז שזוכר את עצמו. מהנדס במקצוע ובאישיות, תמיד מחפש להבין איך דברים עובדים ומה אפשר לעשות כדי לקלקל אותם.
רוכב על דו גלגלי משנת 1996, עם אהבה בלתי מוסברת למנועי דו פעימתיים ישנים. משפץ רכבים ישנים, בונה מנועים חדשים ותמיד מחפש את הפרוייקט הבא.
הטכנולוג החדש של מוטו.

 

 

אריק "הבוס" רוזנבלום

צילום: אדם בלנגה

אל תתנו לכינוי להטעות אתכם, אריק רק מדליק את האור בבוקר במשרד – מעבר לזה לא עושה כלום, חוץ מלדאוג לכל "הילדים" שלו וגם לילדים שלו, לעבוד, לבחון, לרכוב, לנהוג, לכתוב, לערוך, לנהל, לתאם, לתכנת, לצלם, לרוץ מפגישה לפגישה, לאסוף ציוד מכאן, להחזיר ציוד לשם, להכין, לסדר ולכעס אלינו כשצריך (וצריך). לישון ולאכול אלו שתי פעילויות שעליהן ויתר מזמן. במשך שנים בחן וכתב ב"אוטו" ולאחר שנים מצא את מנוחתו בדוגרי, טוב לא בחירת המילים הנכונה ביותר. הרוח במפרשי מוטו דוגרי.

 

 

מאחורי הכלים:

 

יעוץ משפטי: עורכת דין ענת ברדה

ילידת שנת 1974, נשואה, ואם ל-3 ילדים, גויסה למערכת ע"י בעלה על מנת לענות על שאלות הקוראים. עם נסיון של כמעט 20 שנים, היא נחשבת לעורכת הדין המובילה בשוק האופנועים ומטפלת במספר רב של לקוחות מתחום הדו גלגלי. משרדה מתמחה בטיפול בתביעות בגין תאונות דרכים (ותביעות נזיקין) והפך לשם דבר.

לקוחותיה מספרים על שירות סופר מקצועי, מסור ואמין, שימת לב וירידה לפרטים הכי קטנים תוך מחשבה מעמיקה בכל תיק על פי נסיבותיו, גם עבור הלקוח  "הקטן" וגם עבור הלקוח "הגדול".

לקוחותיה מספרים על יחס אישי ולווי צמוד מרגע קרות התאונה ועד סגירת התיק וקבלת הפיצויים, ויותר מזה – הם סוף סוף מבינים. הם מבינים מה קורה בכל שלב ושלב והם מבינים את המשמעות של כל החלטה שהם מקבלים, כי לעו"ד ברדה יש מה שאין לרבים אחרים וזה את הסבלנות להסביר ולפרט כמה פעמים שצריך.
בשנת 2003 הקימה עו"ד ברדה משרד בוטיק אשר פועל עד היום.

ומה אנחנו מספרים, אין לנו מה להרחיב אבל תרשו לנו להשוויץ שיש לנו עורכת דין ונוטריון שסיימה את לימודי המשפטים בהצטיינות במרכז הבינתחומי.


* האתר אינו קשור למשפחת שביט.

תגיות:

תגובות

תגובות

מגדל אבניר
הונדה מגדל